Oh ja....die vallen nog meer opquote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je vergeet de bejaarde en de zwangere in rolstoel
Euhhh ja...nou....als je het dan zo brengtquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik gelijk mijn verloren weddenschap inlossen
quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh ja...nou....als je het dan zo brengtokay
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef LekkerApart het volgende:
Ik lees ook mee..
Probeer mijn vriend af te overtuigen om ook heen te gaan..
EEN UUR?????????????quote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef LekkerApart het volgende:
Heheh, maar de zielepoot werkt al 6 dagen per week.. En dan wil ik hem op zondag ook nog meeslepen naar een dierentuin en de hele nacht doorhalen
Weet niet of ie dat wel trekt.. Maar doe zeker mijn best.. Meestal is het me te ver weg om heen te gaan, maar Emmen is maar een uurtje..
Zo hee, lekker omrijden naar de 'gehucht' in het noordenquote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OKDus eerst ff langs Gieten en dan richting Emmen
![]()
Wel het beste gehucht van het Noord'n jaquote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, lekker omrijden naar de 'gehucht' in het noorden![]()
![]()
Maor tis en blieft Gait'nquote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wel het beste gehucht van het Noord'n jaIk woon er
![]()
quote:
Die lens had ik net nieuw ik heb hem die dag voor het eerst gebruikt en er is in de vlindertuin vocht achter het glas geraakt vraag me ook niet hoequote:Op zondag 10 december 2006 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.![]()
Oh voor de handigheid:Openingstijden 1 november t/m 28 februari 10:00 tot 16:30 uur
En Nikky kan best mee met haar babybuikje
hmzzzz niet goed dat er vocht achter de lens trekt... Maar je hebt wel een nieuwe lens gekregen altijd beterquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef blue-eyess het volgende:
[..]
Die lens had ik net nieuw ik heb hem die dag voor het eerst gebruikt en er is in de vlindertuin vocht achter het glas geraakt vraag me ook niet hoe
hij besloeg en ik heb hem onder de phön gehouden maar er zat echt volgt in
Foto konijnenberg deed eerst erg moeilijk. maar naar een grote mond op te zetten kreeg ik toch meteen een nieuwe
ik had die lens nog geen week
ws zie je dit tafereeltje ongeveer :quote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef roooosje het volgende:
Euj! Allemaal Fotters die blieken in mijn fobo. Ik zal wel uitkijken naar kreupele, zwakzinnige en belensde fotografen!![]()
Datbenikuh!!quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
ws zie je dit tafereeltje ongeveer :
[afbeelding]
Ze deden eerst heel erg moeilijk maar mijn vriend en ikz ijn daar vaste klant dus je mag wel wat service verwachten van zo'n bekende winkel ik moest hierbij wel eerst een grote mond op zetten voordat ik het voor elkaar kreegquote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hmzzzz niet goed dat er vocht achter de lens trekt... Maar je hebt wel een nieuwe lens gekregen altijd beter
Bigma niet groot genoeg?quote:
tuuk dies groot genoegquote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Marc H het volgende:
Bigma niet groot genoeg?
* Marc H staat achterin, met een Sigma 50-500![]()
Oh my God.quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
okquote:
Hey...die kende ik nog niet...quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets zegt me, dat ik het niet wil wetenquote:Op maandag 11 december 2006 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey...die kende ik nog niet...![]()
An op de knietjes, verstoppen bleek niet te werken, met die warmte roken ze me van een km afstand
![]()
had die op de knieen niet gezienquote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
er staan maar liefst 10 fokkers op die foto
Ah, toen was ik jullie kwijt...quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wij jouquote:
Kinderen en pleistersquote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wij jouVolgende keer gewoon netjes volgen he
Dusquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
Pssst.. de slowchat is daaro: [FOT SC] met brandlucht
Joh , hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Ik ga ook mee naar Emn!!!
quote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Jaquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
quote:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisterenquote:
zou U graag willen geloven, maar niet NUquote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef HMaster-II het volgende:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisteren![]()
Nee, want dit is SC en dat mogen we hier niet doen of zoquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zou U graag willen geloven, maar niet NU
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:07 schreef blue-eyess het volgende:
wat zijn de tijden willen jullie ook daarna nog wat met elkar gaan eten zo ja waaar of is het alleen fotograferen en heb je het daarmee gehad
?
* An24 er zin in heeftquote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meet![]()
Na afloop wat eten kan en gebeurt regelmatig, maar er zijn er nu iig een hoop die na afloop doorgaan na HMII om daar oud&nieuw te vieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |