had die op de knieen niet gezienquote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
er staan maar liefst 10 fokkers op die foto
Ah, toen was ik jullie kwijt...quote:Op maandag 11 december 2006 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
ws zie je dit tafereeltje ongeveer :
[afbeelding]
En wij jouquote:
Kinderen en pleistersquote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wij jouVolgende keer gewoon netjes volgen he
Dusquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
Pssst.. de slowchat is daaro: [FOT SC] met brandlucht
Joh , hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Ik ga ook mee naar Emn!!!
quote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
Jaquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ff een ontopic postje:
quote:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisterenquote:
zou U graag willen geloven, maar niet NUquote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef HMaster-II het volgende:
Tis een Modje en dan schijnen we te luisteren![]()
Nee, want dit is SC en dat mogen we hier niet doen of zoquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zou U graag willen geloven, maar niet NU
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:07 schreef blue-eyess het volgende:
wat zijn de tijden willen jullie ook daarna nog wat met elkar gaan eten zo ja waaar of is het alleen fotograferen en heb je het daarmee gehad
?
* An24 er zin in heeftquote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verzamelen we rond een uur of 11.30 en dan het park in. Beetje fotograferen, lol hebben, koffie leuten, frietjes eten tussen de middag en patsen met de camera-tafel tijdens het frietjes eten en koffie leuten is meestal het standaard stramien van zo'n meet![]()
Na afloop wat eten kan en gebeurt regelmatig, maar er zijn er nu iig een hoop die na afloop doorgaan na HMII om daar oud&nieuw te vieren.
* PdeHoog doet ijverig mee met zin hebbenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik jullie waarschijnlijk ook vergezellen..
Coolquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik jullie waarschijnlijk ook vergezellen..
Het word dan ook een leuk feestjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:12 schreef HMaster-II het volgende:
HM2-mama weet niet eens dat ze mee moet, maar die heeft wel zin de grote party
* kwiebuske moet ook uit hellevoetsluis komen dus .......quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Te ver voor mij, maar veel plezier allemaal
Ik denk dat PKFotografie wel mee gaat, maar die gaat een dag eerder richting het noorden. En die heeft geen ruimte in de auto... En die blijft ook overnachten.. op de O&N partyquote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef pirke het volgende:
Nog mensen die uit omgeving Eindhoven moeten komen die ook meegaan?
* kwiebuske ook 3 uur rijden, maar maak nie uitquote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
Emmen. 3 uur rijden.
Ik blijf jullie maar volgen via fok!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |