Rc-en!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..
Welke 100 is het P? De zelfde als ik heb?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
Denk dat ik dan toch ff naar Emmen rij om in de vlindertuin aan de slag te gaanIk heb een abbo dus voor mij maakt het niet veel uit
En ik wil met die 100mm aan de slag
Heb hem niet voor niets
100mm 2.8 macroquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Welke 100 is het P? De zelfde als ik heb?
Vlindertuin met dit weer en iedereen vrij ... als er al veel mensen nog ff heen gaan, is het ook in de vlindertuin krappies. Daarbij komt, heb ik al een aantal keer meegemaakt, dat de vlinders dan steeds in beweging zijn.
Ik neem bij deze dus ff aan dat je de Canon bedoelt...gaaf lensje!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100mm 2.8 macroEn ik heb een ringflitser geleend
Dus daarom wil ik graag ff hobbien. En als het druk is, dan heb ik pech
Kom ik een andere keer wel weer terug. Heb een abbo daaro dus dat komt wel goed
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:18 schreef Yoni het volgende:
In verband met de huidige weersomstandigheden hebben we besloten de meet definitief te cancellen. Volgend jaar beter!
Ik begrijp dat we nu 1 januari gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! Balen zeg!
Das nog wel 2 nachtjes slapen!
Nee, over 2 nachtjes is het "volgend jaar".quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we nu 1 januari gaan![]()
Damn....maar 1 januari is natuurlijk wel een cool planquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, over 2 nachtjes is het "volgend jaar".
Nouja, technisch en praktisch gezien nog maar 1 nachtje.
En dan hebben we 365 dagen om nog te gaan!
Niet voor mij...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn....maar 1 januari is natuurlijk wel een cool plan
Aha, en deze meet is voor iedere fokker toegangkelijk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..
Hi P.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd de CanonEn die ringflitser is een sigma. Geleend van Briggy die hier ook wel eens op het forum komt (maar meer lurkt.... hai Briggy
)
Oi, dan hoop ik dat jullie die nog op tijd te pakken krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Kwiebuske al even ge-sms-ed, maar nog geen reactie gezien. Die is de enige die van ver moet komen en niet blijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |