Ik heb die van Yoni al, die bel ik lieverquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef Xilantof het volgende:
@P: is het misschien mogelijk voor mij om achter jou aan te tuffen tijdens de reis?
Ik zal iig zelf nog wel even de route opzoeken hoor.
@iedereen:
Voor de laatkomers wil ik ook mijn mobiele nummer beschikbaar stellen. Met een PM is die te krijgen.
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het oude is veel fraaier om te zien, spreekt ook veel meer sfeer uit dan het nieuwe. Ik woon er tegenover(Nieuwe gedeelte) en was pas na 5 jaar de eerste keer daar. Ik vind het nix daaro.
Maar uiteraard, het zal nog wel komen dat het er mooier enz uit gaat zien.
De parkeerplaats is inderdaad bij het nieuwe gedeelte en kun je via de Traverse naar het oude lopen. Of ... richting de AH met die 2 blauwe flats er op en dan op die maniet door het centrum naar de Zoo. Kom je ook nog de horeca tegen:-))))quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij is de parkeerplaats bij de nieuwe ingang toch?
* Yoni kijkt even richting HM en PdeHoog
Ik ben zelf nog nooit in Emmen geweest, dus ik weet niet welke ingang dan het handigst is om af te spreken![]()
Zijn er nu trouwens nog mensen die wél weten dat ze gaan komen, maar nog niet in de OP in het lijstje staan?
Woehaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...Ik wist niet dat jij in die leeftijdscategorie zit
![]()
![]()
Whehehehehe...is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Komen jullie eerst nog naar Gieten voor het meeslepen van de HM2-mama???![]()
Dan is de dwang hoger dat ze mee moet..![]()
Heb je geen andere tas dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef pirke het volgende:
GRRRRik haat die postbodes!! niks persoonlijk als iemand een postbode is toevallig, maar heel de dag zitten wachten op mijn pakketje waar mn fototas dus in zit. Vanochtend (!) stond er "zending in afleverroute", vanmiddag stond er: "chauffeur is onderweg", lees ik net dat de zending uitgesteld is tot de volgende werkdag en dat is dinsdag!!!
![]()
![]()
Nu kan ik mn spullen dus niet mee naar Amsterdam of Emmen nemen, helaas moet ik deze meet skippen...![]()
![]()
![]()
Voor als je het niet begrijpt hm2quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ehh eehmmm PDJ... Recht tegen over het 'Nieuwe Gedeelte' staat een bejaardenhuis met aanleunwoningen...Ik wist niet dat jij in die leeftijdscategorie zit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Ja nu kan ik je woning in Emmen plekken...![]()
Ik kan je veel locaties geven omdat ik uiteraard daar bekend ben. Maar voor jullie gemak..gewoon die grote nabij het nieuwe gedeelte pakken. Ook meeste kans van slagen rond deze tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik zal rond 12.00 aankomen, ik heb al een zooi telefoonnummers dus het gaat helemaal goed komen
Er was toch ook ergens een gratis parkeergelegenheid ergens, daar vandaan was het ook een paar minuten lopen?
Dat is nog beter P, gedeelde smart is ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga idd gewoon lekker betaald parkeren staanDie EUR 4 heb ik er dan wel voor over
of die laat ik Xil en Yoni gewoon betalen
Die paar meter kan je ook wel lopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat is nog beter P, gedeelde smart is ...![]()
Als jullie geluk hebben, rijdt er ook een paarden-taxi naar centrum.![]()
Yeahquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die paar meter kan je ook wel lopenEn het zijn Modjes... die kunnen wel iets doen voor de kost.
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die paar meter kan je ook wel lopenEn het zijn Modjes... die kunnen wel iets doen voor de kost.
![]()
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef Yoni het volgende:
De voorspellingen zien er erg slecht uitWat doen we?
Hier ook nattig. En storm.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Studio-meet... koffie tanken en gezellig zijn..
Het stortregent hier op dit moment....
Dat regelt u maar met 'Taxi de Hoog'quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier ook nattig. En storm.
Studio-meet klinkt goed, maar dan hoef ik vást niet om 8 uur al klant en klaar te staan voor Taxi de Hoog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |