abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42195068
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:42 schreef roooosje het volgende:

[..]

Zullen we er over ophouden? Het wordt zo een te pijnlijke discussie voor de persoon in kwestie die niet door de ''goedkeuring'' is gekomen, denk ik. En anders even in het Feedback Topic?
Ik ben het helemaal eens met roooosje..
Ik denk dat het al duidelijk gemaakt is hoe er over gedacht word...
pi_42195618
Ik heb Nikky gevraagd,en ze wil ook op de lijst van modellen staan

Nikky,19 jaar(of was 't nou 20?) uit Venlo.

Grts Arie vd Vliet
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42195698
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Auticia het volgende:
TVP. Het ligt aan de datum en of ik nog naar Londen ga.
Als ik kom, komt u dan ook?

Ik ben weer in het land van de levenden, en beschikbaar op 21 Oktober.
pi_42195885
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef Rhanna het volgende:

[..]

Als ik kom, komt u dan ook?
Je mag wel jij tegen u zeggen hoor
Maar wat maakt jou interessant genoeg (voor mij) dat ik ook kom?
Hint>>> foto'tje?

jaja,ik weet 't.....
pi_42195952
Rhanna ben je beschikbaar als model? Wil je komen of alleen als Auticia komt?
pi_42196040
Datum: 21 Oktober 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Loon en drunense duinen
Verzamelen: De Roestelberg

Wie modellen mee brengt en wil komen fotograferen, word toegelaten tot de lijst!
Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!

Komen er genoegt modellen, dan word het lijstje met aanmeldingen afgewerkt zoals op de eerste pagina. Tot die tijd is er een aanmelding stop, behalve voor mensen die modellen mee weten te brengen..

Fotograaf (die zeker komen)
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Yoni
4. Vliegvrager
5. Puckzzz
6. pleon
7. EchnaDarr (neemt model fem_me mee)
8. HighwayStar (neemt model Nikky mee)

De Modellen
1 Fem_me (aanwezig)
2. Nikky (aanwezig)
3. Toeps (Nog niet zeker..)
4. Auticia (Nog niet zeker..)
5. Releaze (Nog niet zeker..)
6. Ariadne (Nog niet zeker..)
7. roooosje (Nog niet zeker..)

Modellen gezocht!!
Modellen worden nog volop gezocht..
Bewerkte foto's die gemaakt zijn van je zullen per email, cd of anders aan je worden geleverd
let op! Aflevering van bewerkte foto is verplicht naar het model wat je fotografeerde...
pi_42196149
Het lijkt me gewoon wel weer eens leuk om Ties te zien
Oke, een foto
Van afgelopen zaterdag

Beetje groot
pi_42196186
Rhanna leuke foto op een mooie lokatie!
pi_42196194
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Digi23 het volgende:

2. Nikky (aanwezig)
Ik dacht heel even wat anders Maar dat is die dame van die foto hierboven dus.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_42196238
Ik heb er nog eentje

pi_42196337
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik dacht heel even wat anders Maar dat is die dame van die foto hierboven dus.
Nee, deze nikky zit zover ik weet niet op fok.nl
pi_42196363
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:32 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb er nog eentje

[afbeelding]
Ook leuk
ze hebben je wel aan het werk gezet zo te zien.
maar kom je ook
pi_42197404
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Utrecht, maar weet nog niet of ik met de auto kom. Zo wel, dan kunnen jullie wel meerijden, zo niet, dan kan vast iemand met auto jullie wel oppikken op station Den Bosch, dan is het met OV best te doen.
Ik woon naast den bosch dus als ik meega kan ik wel mensen oppikken op het station.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42206414
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ook leuk
ze hebben je wel aan het werk gezet zo te zien.
maar kom je ook
Count me in
Ik kan alleen niet heel erg lang blijven, ik hou 's avonds mijn verjaardag bij mijn oma in Boxtel
pi_42208923
Mag ik Ilse,slank,blond,29 ook meenemen?

[ Bericht 27% gewijzigd door HighwayStar op 28-09-2006 19:56:45 ]
  donderdag 28 september 2006 @ 20:00:44 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42209298
Nee
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42210437
Mag Janneke mee?

Blond, slank, 22 jaar.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42211775
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef snakelady het volgende:
Mag Janneke mee?

Blond, slank, 22 jaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij heb ik haar laatst bij Jeans Centre gezien met een wat oudere man!
Pretentieus geneuzel.
pi_42218603
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef roooosje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik haar laatst bij Jeans Centre gezien met een wat oudere man!
hahaha, dat kan kloppen, dat is haar vriend, en ja die is een stuk ouder dan haar.

Als het deze man is tenminste.

http://img.photobucket.co(...)familie/Bertjan2.jpg
pi_42219512
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:02 schreef Vliegvrager het volgende:

Wat de 'minder fotogenieke' modellen betreft. Dat is ten eerste een kwestie van smaak. Wat de een fotogeniek vindt, vindt de ander ms helemaal niets. Ten tweede zijn wmb alle modellen welkom. Ik vind FOT-meets vooral gezellig en verwacht er hooguit een paar portfoliowaardige foto's uit te halen. Net zo goed als ik vind dat de fotogenieke modellen zich op een meet niet te goed moeten voelen om met onervaren fotografen te werken (en mijn ervaring op FOT-meets is 100% positief op dit punt) vind ik dat fotografen hun neus niet op moeten halen voor onervaren of iets minder fotogenieke modellen.

Maar dat is mijn mening
Ja, ho!
Hier ben ik het dus ontzettend mee eens.
Als er op deze meet echt zo ontzettend op uiterlijk geselecteerd wordt, dan blijf ik liever thuis. (Sorry Rhanna ! ). Smaken verschillen en je kan het ook als een uitdaging zien om mensen die voor het eerst poseren leuk te kieken. Wat mij betreft moet een beetje fotograaf zelfs een zak hooi mooi op de foto kunnen zetten.
I bet you are flying inside.
pi_42220162
Datum: 21 Oktober 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Loon en drunense duinen
Verzamelen: De Roestelberg

Wie modellen mee brengt en wil komen fotograferen, word toegelaten tot de lijst!
Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!

Komen er genoegt modellen, dan word het lijstje met aanmeldingen afgewerkt zoals op de eerste pagina. Tot die tijd is er een aanmelding stop, behalve voor mensen die modellen mee weten te brengen..

Fotograaf (die zeker komen)
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Yoni
4. Vliegvrager
5. Puckzzz
6. pleon
7. EchnaDarr (neemt model fem_me mee)
8. HighwayStar (neemt model Nikky mee)
9. Snakelady (neemt model janneke mee)

De Modellen
1 Fem_me (aanwezig)
2. Nikky (aanwezig)
3. Rhanna (aanwezig)
4. Ilse (aanwezig)
5. Janneke (aanwezig)
3. Toeps (Nog niet zeker..)
4. Auticia (Nog niet zeker..)
5. Releaze (Nog niet zeker..)
6. Ariadne (Nog niet zeker..)
7. roooosje (Nog niet zeker..)
8. bejamin (Nog niet zeker..)

Modellen gezocht!!
Modellen worden nog volop gezocht..
Bewerkte foto's die gemaakt zijn van je zullen per email, cd of anders aan je worden geleverd
let op! Aflevering van bewerkte foto is verplicht naar het model wat je fotografeerde...
pi_42220177
Ik heb alle modellen er bij gezet, ook die van snake lady.. daarmee komt ze ook op de lijst van fotografie. Dus ze zijn allemaal welkom.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:05:43 #173
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42220217
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet? Als je dan toch zo graag goede modellen wilt hebben is FOK! eigenlijk niet de juiste plaats en zul je je modellen ergens anders vandaan moeten halen. Kan me herinneren dat dit soort meets bedoeld waren om als fotograaf je lekker te kunnen uitleven op mensen die model wilden staan en iemand die wilde leren poseren of mooie foto's wilden hebben.
Maar we gaan niet selecteren.

Het is hier geen castingbureau
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42220304
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ja, ho!
Hier ben ik het dus ontzettend mee eens.
Als er op deze meet echt zo ontzettend op uiterlijk geselecteerd wordt, dan blijf ik liever thuis. (Sorry Rhanna ! ). Smaken verschillen en je kan het ook als een uitdaging zien om mensen die voor het eerst poseren leuk te kieken. Wat mij betreft moet een beetje fotograaf zelfs een zak hooi mooi op de foto kunnen zetten.
jammer, maar dan houd het op..

Ik ben niet de enigste die beslist over modellen. En ik zou graag door gaan met dit topic, en niet over één model blijven praten wat geweigerd is. Ik denk dat hier nu al weg genoegt over gezecht is.. Dus graag "Back on topic".
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:09:54 #175
79550 Ymke
your ghost
pi_42220333
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet? Als je dan toch zo graag goede modellen wilt hebben is FOK! eigenlijk niet de juiste plaats en zul je je modellen ergens anders vandaan moeten halen. Kan me herinneren dat dit soort meets bedoeld waren om als fotograaf je lekker te kunnen uitleven op mensen die model wilden staan en iemand die wilde leren poseren of mooie foto's wilden hebben.

Waarom niet? Als je als fotograaf toch een bepaald soort fotos wilt hebben , zoek je daar toch een bepaald soort model bij?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_42220356
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:

Kunnen we hier nu echt over op houden? want ik heb de meet zo ongedaan gemaakt. Dan ga ik gewoon door met de contacten die ik al opgebouwt heb. Nogmaals ik ben niet de enige die hier een zegje over gedaan heeft, en daar mee vind ik het nu echt leuk geweest.. Wie graag wil komen is van harte welkom, en wie niet.. die blijft thuis. Maar laten we het gezellig houden in plaats van zeuren.
pi_42220364
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef Ymke het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je als fotograaf toch een bepaald soort fotos wilt hebben , zoek je daar toch een bepaald soort model bij?
Bij dat iemand het wel snapt
pi_42220397
On topic.. benjamin is een model wat mogelijk met mij mee komt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:12:45 #179
79550 Ymke
your ghost
pi_42220410
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ow enne ik ben geen model
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:17:07 #180
16000 nikky
pi_42220523
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik geloof dat min post redelijk helder is. We gaan niet mensen weigeren die ook zichzelf willen opgeven. Je kunt hoogstens aangeven wat je zoekt maar we gaan geen mensen weigeren. Wil je mensen kunnen weigeren ga je naar een bureau toe.
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Kunnen we hier nu echt over op houden? want ik heb de meet zo ongedaan gemaakt. Dan ga ik gewoon door met de contacten die ik al opgebouwt heb. Nogmaals ik ben niet de enige die hier een zegje over gedaan heeft, en daar mee vind ik het nu echt leuk geweest.. Wie graag wil komen is van harte welkom, en wie niet.. die blijft thuis. Maar laten we het gezellig houden in plaats van zeuren.
Ik lees hier anders andere dingen
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Ik snap het wel, ik snap niet waarom jij denkt dat ik het niet zou snappen. Voor casting ga je naar een bureau. Voor een leuke meet met wat modellen leuk en vrijblijvend kun je op FOK! terecht. Maar dan gaan we geen eisen stellen aan de modellen. Dan ga je maar naar een bureau.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42220584
Nikky .
I bet you are flying inside.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:22:30 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_42220675
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik geloof dat min post redelijk helder is. We gaan niet mensen weigeren die ook zichzelf willen opgeven. Je kunt hoogstens aangeven wat je zoekt maar we gaan geen mensen weigeren. Wil je mensen kunnen weigeren ga je naar een bureau toe.
[..]

Ik lees hier anders andere dingen
[..]

Ik snap het wel, ik snap niet waarom jij denkt dat ik het niet zou snappen. Voor casting ga je naar een bureau. Voor een leuke meet met wat modellen leuk en vrijblijvend kun je op FOK! terecht. Maar dan gaan we geen eisen stellen aan de modellen. Dan ga je maar naar een bureau.
Dus als je graag een shoot wilt doen met roodharige sproeterige dames mag je daar niet specifiek naar vragen ? En als zich daar nu een zwartharige vrouw met donkere huidskleur voor opgeeft dan mag je die niet weigeren?

Wat is daar nou bezwaarlijk tegen?
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:28:07 #183
16000 nikky
pi_42220825
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:22 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dus als je graag een shoot wilt doen met roodharige sproeterige dames mag je daar niet specifiek naar vragen ? En als zich daar nu een zwartharige vrouw met donkere huidskleur voor opgeeft dan mag je die niet weigeren?

Wat is daar nou bezwaarlijk tegen?
Het blijkt wel overduidelijk dat je mijn post niet leest. .

Je kunt wel dingen vragen
Maar niet eisen

En als er een meet is kun je geen modellen uitsluiten van "jij mag niet"

En voor de rest is er toch dit topic? Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:29:04 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_42220845
Dat kan best hoor , alleen jij wilt dat niet
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:30:41 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_42220880
Ik snap je heus wel , je wilt niet dat er modellen geweigerd worden op de algemene meetings , maar op specifieke moet dat best kunnen .
pi_42220913
Nikky, ik denk dat je punt nu wel duidelijk. Ik zou het zeer prettig vinden als je ergens anders ging klagen in plaats van hier.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:31:48 #187
16000 nikky
pi_42220916
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Ymke het volgende:
Dat kan best hoor , alleen jij wilt dat niet
Nee Wij FOK!, fokzine.net, fok.nl, forum.fok.nl, WIJ willen het niet.
pi_42220950
Dan mogen jullie wel regels opstellen op fok.nl over weigeren. dan had ik hier geen meet begonnen simpel. maar ik dacht dat admins zo waren van ONTOPIC..
pi_42220956
ff richting feedback?
dank u
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:34:01 #190
16000 nikky
pi_42220958
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Digi23 het volgende:
Nikky, ik denk dat je punt nu wel duidelijk. Ik zou het zeer prettig vinden als je ergens anders ging klagen in plaats van hier.
Ik klaag niet. Ik ben een Forum Admin en ik grijp in op wat ik hier zie gebeuren. .
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:34:16 #191
79550 Ymke
your ghost
pi_42220963
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Nee Wij FOK!, fokzine.net, fok.nl, forum.fok.nl, WIJ willen het niet.
ooooooooooooow jullie
pi_42220989
Nou het is gebeurt.. klaar
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:36:48 #193
16000 nikky
pi_42221036
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef Digi23 het volgende:
Dan mogen jullie wel regels opstellen op fok.nl over weigeren. dan had ik hier geen meet begonnen simpel. maar ik dacht dat admins zo waren van ONTOPIC..
Oke wat jij wilt:

Ontopic, er worden geen mensen meer geweigerd. Anders zit het topic op slot en kan de meet ergens anders worden voorbereid dan hier op FOK!

Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk zo is wat de bedoeling is. Een meet is bedoeld als leerdag voor fotograven, mensen die model willen staan en vigasisten. En uiteraard elkaar eens te ontmoeten.

We gaan geen mensen uitsluiten van meetings .
pi_42221107
Ok dan is er vanaf nu een modellen stop aanmelding voor nieuw komers. Wie al op de lijst staan daar bijft het dan bij (voor die zeker komen en mogelijk komen).. Opgelost!
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:41:30 #195
79550 Ymke
your ghost
pi_42221122
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef nikky het volgende:

[..]

Oke wat jij wilt:

Ontopic, er worden geen mensen meer geweigerd. Anders zit het topic op slot en kan de meet ergens anders worden voorbereid dan hier op FOK!

Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk zo is wat de bedoeling is. Een meet is bedoeld als leerdag voor fotograven, mensen die model willen staan en vigasisten. En uiteraard elkaar eens te ontmoeten.

We gaan geen mensen uitsluiten van meetings .
Waar staat dit eigenlijk? In de faq?
pi_42221131
En gooi je er een slotje op omdat je het er niet mee eens bent? Dan kunnen mensen me mailen die willen komen. Dan buiten fok.nl verder..
pi_42221146
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Ymke het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af.. heb gehoord dat er al eerder mensen geweigerd zijn. En nu worden daar ineens probleemen op gemaakt? Ik wist niks van die regel.. anders was ik er niet aan begonnen hier.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:44:10 #198
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221180
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Ymke het volgende:

[..]

yup
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont

uit wat verwachten we van jou als user http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:45:45 #199
16000 nikky
pi_42221205
Zoals ik al zei: als je wilt selecteren ga je naar een CASTINGBUREAU.
Maar lezen schijnt echt heel erg moeiljk te zijn.
pi_42221213
Nou was héél netjes en zeer zeker niet kwetsent naar de persoon toe. Ze kan hoogstens teleur gestelt zijn omdat het niet door gaat.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:46:55 #201
79550 Ymke
your ghost
pi_42221228
Ik zou zelf niet zo snel mensen weigeren op een meet maar ik kan me wel voorstellen dat er modellen zich aanmelden die je op dat moment niet nodig hebt. Maar misschien zou dat dat heel specifiek omschreven moeten worden in je aanvraag van modellen

Zoals : ik wil een shoot doen met pubers die in de hiphopsecne zitten . Dan weten de anders uiztiende pubers dat ze niet hoeven te reageren
pi_42221247
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef Digi23 het volgende:
Nou was héél netjes en zeer zeker niet kwetsent naar de persoon toe. Ze kan hoogstens teleur gestelt zijn omdat het niet door gaat.
digi23 wil je even in de FOT Feedback lezen aub?
dan blijft dit topic verder schoon voor je meet
pi_42221261
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

yup
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont

uit wat verwachten we van jou als user http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
dan mag de admin de regels zelf wel lezen want ik noem dit zeer storend gedrag. Maar ik kan wel lezen hoor met casting buro.. Maar ik vraag me af of je zelf kunt lezen? want mijn tekst wil je niet lezen. Je toont helemaal geen begrip. Ik ben hier verder ook me klaar (punt!)
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:49:32 #204
79550 Ymke
your ghost
pi_42221280
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:45 schreef nikky het volgende:

Zoals ik al zei: als je wilt selecteren ga je naar een CASTINGBUREAU.
Maar lezen schijnt echt heel erg moeiljk te zijn.
Nee hoor , ik kan prima lezen , ben het alleen niet met je eens
pi_42221298
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:

[..]

lees is in de fb dan
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:51:15 #206
16000 nikky
pi_42221317
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dat is wat anders. En dat je het niet met ons eens bent is je goed recht. Maar we gaan dit niet veranderen. Take it or leave it.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:51:25 #207
79550 Ymke
your ghost
pi_42221320
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:50 schreef prupke het volgende:

[..]

lees is in de fb dan
Joh hou eens op met dat verwijzen naar de fb , we hebben het er hier toch over?
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:51:27 #208
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221321
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef Ymke het volgende:
Ik zou zelf niet zo snel mensen weigeren op een meet maar ik kan me wel voorstellen dat er modellen zich aanmelden die je op dat moment niet nodig hebt. Maar misschien zou dat dat heel specifiek omschreven moeten worden in je aanvraag van modellen

Zoals : ik wil een shoot doen met pubers die in de hiphopsecne zitten . Dan weten de anders uiztiende pubers dat ze niet hoeven te reageren
heb je gelijk in.

op een( ouders foto meet ) worden kinder foto's gemaakt dus als 18 plusser word je er dan op gewezen dat je niet in de doelgroep woont.

op een treinen meet zoals er geweest is hoef je niet met je oldtimer auto aan te komen omdat er foto's van oude voertuigen gemaakt worden het gaat daar om treinen.

maar als je een modellen meet houd. heb je niet het recht om te zeggen sorry maar jij hbet sproeten. bent boven de 30, of onder de 16. dus je mag niet mee.

zouden we eens moeten roepen in een meet.
ja sorry maar je schiet compact das geen camera dus je mag niet mee.

(nu niet het analoog topic opzoeken daar staat duidelijk dat het voor oude analoge camera's gaat en niet om iets wat digitaal is)
pi_42221343
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef Ymke het volgende:

[..]

Joh hou eens op met dat verwijzen naar de fb , we hebben het er hier toch over?
joh kap is met je ongesteldheid en doe is niet zo dwars
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:53:24 #210
79550 Ymke
your ghost
pi_42221357
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

heb je gelijk in.

op een( ouders foto meet ) worden kinder foto's gemaakt dus als 18 plusser word je er dan op gewezen dat je niet in de doelgroep woont.

op een treinen meet zoals er geweest is hoef je niet met je oldtimer auto aan te komen omdat er foto's van oude voertuigen gemaakt worden het gaat daar om treinen.

maar als je een modellen meet houd. heb je niet het recht om te zeggen sorry maar jij hbet sproeten. bent boven de 30, of onder de 16. dus je mag niet mee.

(nu niet het analoog topic opzoeken daar staat duidelijk dat het voor oude analoge camera's gaat en niet om iets wat digitaal is)
Mee eens , dus je kan best mensen weigeren in je specifieke meet en op de algemene niet
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:54:00 #211
79550 Ymke
your ghost
pi_42221367
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef prupke het volgende:

[..]

joh kap is met je ongesteldheid en doe is niet zo dwars
Ik ben altijd heeeeeeel lang nadruppelend
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:54:11 #212
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221374
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Ymke het volgende:

[..]

Mee eens , dus je kan best mensen weigeren in je specifieke meet en op de algemene niet
klopt.

HIER DUS NIET

dan had de OP anders moeten zijn.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:54:16 #213
16000 nikky
pi_42221376
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Digi23 het volgende:

[..]

dan mag de admin de regels zelf wel lezen want ik noem dit zeer storend gedrag. Maar ik kan wel lezen hoor met casting buro.. Maar ik vraag me af of je zelf kunt lezen? want mijn tekst wil je niet lezen. Je toont helemaal geen begrip. Ik ben hier verder ook me klaar (punt!)
Nee jij wilt wat anders lezen dat dat ik zeg. En jij wilt graag van mij horen dat het toch wel mag.

Ik vind jou gedrag zeer storend naar de users die wel naar een meet komen en niet mogen komen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:55:38 #214
79550 Ymke
your ghost
pi_42221400
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

klopt.

HIER DUS NIET

dan had de OP anders moeten zijn.
Nou ehm volgens nikky mag het dus nooit niet en dat probeer ik boven water te krijgen , waarom niet?
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:55:56 #215
16000 nikky
pi_42221406
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

heb je gelijk in.

Dank je. Eindelijk iemand die het snapt.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:57:34 #216
16000 nikky
pi_42221436
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nou ehm volgens nikky mag het dus nooit niet en dat probeer ik boven water te krijgen , waarom niet?
Omdat het een FOK!meet geoganiseerd op FOK! is. Dan kun je geen selctie maken wie wel en niet mogen komen. Wil je dit wel dan zul je de meet ergens anders moeten organiseren.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:58:46 #217
79550 Ymke
your ghost
pi_42221465
Ik snap er niks meer van
pi_42221473
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet

Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:00:30 #219
16000 nikky
pi_42221487
En aangezien ik mijzelf niet en den treure ga herhalen en wel wat beters te doen heb kap ik met deze discussie. Het punt is meer dan duidelijk gemaakt en dat meer dan drie keer.

We gaan geen mensen weigeren op FOK! meetings. Wil je dit wel organiseer je hem ergens anders.

Dit is al zolang FOK! bestaat.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:01:29 #220
79550 Ymke
your ghost
pi_42221505
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Digi23 het volgende:
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet

Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
Rustig ademhalen , er ontstaat geen ruzie , hooguit een discussie over de redenen waarom je wel of niet een model op een meeting mag weigeren
pi_42221577
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:06:29 #222
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221593
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef Digi23 het volgende:
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.

suc-6
pi_42221600
Zal wel lukken PKfotografie
pi_42221619
zeuren zijn ze snel in, maar slotje ho maar..
pi_42221638
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:58 schreef Ymke het volgende:
Ik snap er niks meer van
MUTS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')