SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb net deVlak voor je bij de boss komt komen ze ook goed van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
![]()
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef Xrenity het volgende:
Best game ever!
7 uur op de teller en nog niet eens bij dungeon 2
Er gebeuren zo veel toffe dingen ook tussendoor
Geweldig!
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenDan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenJup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benDan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goron Minesquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Ik ben benieuwd! Zit nu op werk nog tot 20:30u en vanavond heb ik geen mogelijkheid om te spelen, maar morgen wel weer, dan ga ik vrolijk verderquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Zo heet het in TP ja. Maar eigenlijk is de forest temple gewoon de Deku Tree, en zijn de Goron Mines dus gewoon de Dodongo Cavern. Snap je wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Ik zat steeds naar boven te kijken en ingangen te zoeken van die huizenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!
quote:All of which stays my hand, and leaves me with too many misgivings to award a ten. I still believe that Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the finest games ever made, and is the pinnacle of a truly legendary series - but a little more risk taking, and a little more regard for the evolving conventions of gaming, would have elevated this even further. There is room for improvement, and the score reflects that - but it's by no means a suggestion that there's any real reason not to play one of the best games of the last five years.
9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:29 schreef depax het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
dank jequote:Op zondag 10 december 2006 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:14 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu iig bij de boss van de 2de dungeon, maar ik heb nog geen kompasFf backtracken dan maar.
Dat heb ik met water levelsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef chibibo het volgende:
Ik haat lava-levels.
Haha be preparedquote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik met water levels
Ja bij OoT en MM vond ik dat de kutste levelsquote:
Ik probeer altijd te saven als ik ergens binnen kom ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef McGilles het volgende:
Hoe weet je trouwens wanneer je op een mooi save point zit? Als ik niet in een dungeon zit en ik wil stoppen en ik save, en de dag later ga ik vrolijk verder, moet ik vaak dingen overnieuw doen.
Maar hoe weet je nou wanneer je op een punt zit wat een soort 'savepoint' is, dus wanneer je dan weer later verder gaat dat je ook precies daar begint.
Het verhaal is heel anders dan OoTquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Is qua verhaal veel vergelijkingen met OoT ?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef s0ul het volgende:
Ken iemand me vertellen hoe ik verder moet ?
Ik zit in dungeon 1.
Ik heb 3 aapjes, en sta in de kamer met die 3 deuren (waar ik die aapjes weg heb gehaalt)
waar moet ik nu heen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef McGilles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
[ Bericht 13% gewijzigd door s0ul op 10-12-2006 18:46:41 ]2 0wn 0r n0t 2 0wn
Ik zit nu op mijn werk, maar als ik het goed heb is het oostelijke richting.quote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef s0ul het volgende:
[..]
Waar zit die ? Oost - Noord - West van de plek waar ik nu sta ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tof spel, ik wil verdomme verder gamen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik loop net de 2e dungeon in.quote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tempel 2 uit, nu beetje aan het rondlopen. Maar had niet veel tijd helaas
Toffe eindbaas heb je daarquote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ben nu in Lakebed TempleZitten wel veel spectaculaire verrassingen in het spel moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hier ook..quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef creno het volgende:
ik zag net op rtl4 reclame voor zeldaik heb nog steeds geen wii, alleen zelda...
quote:Op maandag 11 december 2006 09:15 schreef depax het volgende:
bleh begin me te ergeren nu is me die crib gelukt ( ja ik zit nog steeds in het begin )
nu probeer ik te vissen en dan vang ik geen vis :|
wordt zelda langzaam zat zit al 3 uur op het eerste stuk bleh.
Tis trouwens de eerste zelda die ik speel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef depax het volgende:
[..]
Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
gewoon hengel tussen de vissen gooien als je naast de kat op het stijgertje gaat staan. Vervolgens wacht je tot je beet hebt, echt niet meer dan 30 seconden. En dan hou je de wii-mote gewoon verticaal, en de vis wordt opgehesen.. Kijk anders ff in de handleiding bij vissen (zonder aas)quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef depax het volgende:
[..]
Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.
Niet dat ik mij kan herinneren. Ik heb 2 Heartpieces gevonden in de Goron Mines, maar die had ik al voordat ik bij de Boss was. Ik denk dat er Rupees in het kistje hebben gezeten.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef Oksel het volgende:
Ik wil Zelda spelen! 17 uur gespeeld, en zit pas in Zora's Domain.
Net in Death Mountain het laatste kistje gemist.. toen was ik per ongeluk al bij de eindbaas.. zit daar een heartcontainer in? Allerlaatste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
According to statements from Nintendo, such as translator and localization manager Bill Trinen, it took the Twilight Princess game testers an average of 70 hours to beat the game on the first run-through. He stated that he was working on his second play-through of the game and even knowing what to do, where to go, and skipping cut-scenes, he had logged about 27 hours to make it about two thirds of the way through the temples themselves - and that didn't account for any of the side quests or time sinks like fishingquote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
hoe ver ben ik nu ongeveer in het spel qua percentage en verhaal lijn...
ik wil niet dat ik m volgende week al uitgespeeld hebt namelijk... zal wel iets te gaar zijn.
Ik zet het aantal dungeons wel even in een spoilertag, want er zullen wel weer personen zijn die het niet waarderen als ik het zonder spoilertag er neer zet.quote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
hoe ver ben ik nu ongeveer in het spel qua percentage en verhaal lijn...
ik wil niet dat ik m volgende week al uitgespeeld hebt namelijk... zal wel iets te gaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
Ik denk dat je met een goede 40-50 uur toch het meeste wel gedaan hebt.
Zelf zit ik nu op 13 uur en heb net de tweede dungeon gecleared.
quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik zet het aantal dungeons wel even in een spoilertag, want er zullen wel weer personen zijn die het niet waarderen als ik het zonder spoilertag er neer zet.
ik ook zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
13/14 uur. mja heb nog steeds niet gevist enzo. (war de fuk moet dat???) in t dorpje kan t wel maar ik wil serieuse vissen vangen.
mja wat ik had gehoord (toen zelda nog een hype was.) dat de forest temple helemaal geen dungeon was maar zomaar een stukkie grot ofzo??? maar das dan dus niet waar...Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ook al is het "maar" 40-50 uur, dan vind ik 60 euro voor het spel echt niet duur! En bovendien, zoals hierboven al beschreven wordt, als je alle side-quests wil doen ben je dus nog wel even langer bezig.quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef torn_Machina het volgende:
Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
Ik denk dat je nog het langste bezig bent met alle Heartpieces verzamelen. Zonder dat je hier voor een FAQ gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2006 12:47 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ook al is het "maar" 40-50 uur, dan vind ik 60 euro voor het spel echt niet duur! En bovendien, zoals hierboven al beschreven wordt, als je alle side-quests wil doen ben je dus nog wel even langer bezig.
Bij mij valt er niks meer te verpesten. Ik wist het hele verhaal al een aantal dagen na de Amerikaanse Wii launch.quote:Op maandag 11 december 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, ik zeg het maar even, als je je zelda ervaring niet wilt verpesten moet je niet naar het topic gaan die: " Jongens ik had een mooie site gevonden " heet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op maandag 11 december 2006 14:18 schreef Chanty87 het volgende:
Wat er in dat topic wordt gezegd klopt volgens mij van geen kant hoorGewoon uitspelen en dan merken we het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel het spel, dan kom je er zelf achter.quote:
heb ik dus ook...quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Knoflook het volgende:
2e dungeon ook al gecleared... Damn ben gewoon bang dat ik m te snel uitspeel !
Ik heb juist het idee dat het na de eerste drie dungeons pas gaat beginnen (hoewel ik de derde nog moet doen).quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Knoflook het volgende:
2e dungeon ook al gecleared... Damn ben gewoon bang dat ik m te snel uitspeel !
Precies, net zoals OOT.quote:Op maandag 11 december 2006 17:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het na de eerste drie dungeons pas gaat beginnen (hoewel ik de derde nog moet doen).
OOT nog nooit gespeeldquote:
Jups. Je had in het begin 3 mini-kerkers zeg maar. Daarna begon het spel pas echt, kon je overal heen, had je meer vrijheid etc. De namen en de volgorde van de kerkers zegt eigenlijk al genoeg:quote:Op maandag 11 december 2006 17:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
OOT nog nooit gespeeld![]()
maarrrruhhh. is dat zo? dat het dan pas eigenlijk begint?
quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit vast nog voor de 3de kerker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit vast nog voor de 3de kerker:Edit: was mij er al een voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
herkenbaar ja dat.quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef -Dries- het volgende:
Dat is echt de kracht van Zelda. Het ''waarom dacht ik daar niet aan.'' gevoel
quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Hehe, daar zat ik ook net vast. Ik dacht meteen aan D.M., maarja, ging ff kijken.. en zag er niet zoveel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit vast in de Forest TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vast in de Forest TempleHeb je oocooboo al ? anders gebruik je die... om trg te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 11 december 2006 22:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]Jawel je moet daar iid fakkel aansteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
Ik zit vast in de Forest TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sinds World of warcraft niet meer zoveel voldoening gehad voor een spel.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]he ik was eerder !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja, morgen weer een dag
Weer genoeg items en equips.quote:Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe zit het eik met de inventory? Kan je weer lekker veel spullen krijgen? Dat vond ik vooral aan ALTTP zo tof.
Ik heb gisteren voor dit probleem maar een oplader en 6 oplaadbare batterijen gekocht in de stad.quote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Aliendrone het volgende:
Pff ben zo hard met zelda bezig geweest dat mn batterijen mn mote alweer op zijn (gaat lekker hard zo die batterijen)
Waar zit de optie om de status van de batterijen te controleren ? Die heb ik nog niet kunnen vinden in het menu!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef _GdR_ het volgende:
na +/- 20 uur rellen batterijen halfvol volgens de wii. vind ik niet tegen vallen.
als je bv in zelda bent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:08 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Waar zit de optie om de status van de batterijen te controleren ? Die heb ik nog niet kunnen vinden in het menu!
Hier het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:11 schreef CyberTijn het volgende:
Trouwens nog even een vraagje:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hier het antwoord op je vraag.Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alleen de eerste regel gelezen, dan weet ik genoeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Oksel het volgende:Lekker handig zulke posts, nu weet je niet of je wel of niet de spoiler kan lezen. Vermeld even anders om welk stuk in de game het gaat (hoe ver in de game dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
En hoeveel tijd heb je tot nu toe in het spel gestoken ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Serieus.. Nu nog ff de mini-games completen![]()
Zonde man, ik wil deze game niet uitspelenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Serieus.. Nu nog ff de mini-games completen![]()
46 uur gaming timequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:38 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heb je tot nu toe in het spel gestoken ?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef chibibo het volgende:
[..]Ik kom dat hele dorp niet meer in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik kom dat hele dorp niet meer in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Gaat over hidden skilz
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:09 schreef Oksel het volgende:Klopt en die geeft dan op de kaart aan waar die wolf zit. Je moet dan wel in human form zijn om de skill te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Gaat over hidden skilz
vind je t nie kut dat t nu voorbij is.quote:
Panasonicquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:39 schreef Mortale het volgende:
Nintendo wordt gesponsored door duracel ofzo.
Ja dat is altijd kut bij een Zelda gamequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vind je t nie kut dat t nu voorbij is.
ik bedoel welk spel ga je nu spelen?
Geen TV op je kamer? Anders mag je wel met mijn wii komen spelen hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
PanasonicHeb al 2 dagen niet gespeeld trouwens, flink nadeel als dat ding beneden staat
De Wii-versie van Zelda:TP is ook een gespiegelde versie van de cube-versie. (Dus als een bepaald huisje op de cube-versie links zou staan van je scherm staat deze nu aan de rechterkant, op de Wii dus.)quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef Twizla het volgende:
Hebben de meeste van jullie een wii of een gamecube?
Zit er veel verschil tussen de 2 versies op 16:9 na en de besturing?
Jawel, maar dat ding moet beneden blijven staan. M'n vader wil ook weleens WiiSports spelen natuurlijk. En ik jat altijd de consoles al mee naar bovenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen TV op je kamer? Anders mag je wel met mijn wii komen spelen hoor.![]()
Maar in Twilight Princess is het meer 'haah haah hah haaaaaah'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat pre-dungeon 4 spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game![]()
In dacht altijd dat als je in OoT zijwaardse sprong maakt veel sneller was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens. Als je gewoon met Link rondloopt, druk je dan ook constant op A om te rollen? Ik doe dit al sinds OoT, omdat het lijkt dat je sneller gaat, wat ook zo is, maar vrij minimaal.![]()
Volgens mij was zijwaarts springen nog iets sneller dan rollen, maar rollen is makkelijker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
In dacht altijd dat als je in OoT zijwaardse sprong maakt veel sneller was.![]()
5, 6 en 7 schijnen allemaal steeds vetter te wordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond dat ook een redelijk moeilijke puzzel ja.
Dungeon 4 is tof Xren. Ik moet nog met Dungeon 5 beginnen
Volgens mij ben ik net over de 11 uur en ga de 3de dungeon al in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef -Dries- het volgende:
20 uur op de teller en ga nu pas de 3de dungeon in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik doe het voor mijn doen nog rustig aan,
Maar 20 uur en dan pas bij dungeon 3 vind ik echt lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
Fluit eens op dat gras dat een beetje op hoefijzers lijktquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:37 schreef Hooghoudt het volgende:
Waar is m'n paardje heen? Heb net de eerste kerker uit en kan hem nergens meer vinden?
Misschien vond ie zijn naam niet mooi genoeg, hij heet Peerd.
Ik vond hem leuker dan die in OoT. Ik heb me wel vermaakt in die dungeon, met geluk 2e heartpiece daar gevonden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Lakebed Temple is echt een kut-dungeon zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler lezen op eigen risico.
Ik zit ook op krap 15 uur nu en heb net de 3e dungeon gecleared. Ben nu op weg omquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
15 uur playtime en bij de eindbaas van de eerste Dungeon
haha wie is er trager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op te halen
Wat doe je allemaal wel niet wil je aan zoveel speeltijd komen.![]()
Doe ik de hele tijd, maar er gebeurt niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fluit eens op dat gras dat een beetje op hoefijzers lijkt
Ga maar eerst naar Kakariko Village, het duurt even voordat je Epona weer terug krijgt.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Doe ik de hele tijd, maar er gebeurt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt was nog best wel irritant. Heeft me toch gauw 15 min gekost.
Sta nu geklokt op 15 uur. Morgen maar eens weer wat heart pieces zoeken en golden bugs en van die Poe souls. Ik kan mij nog 3 clawshot plaatsen herinneren in Hyrule Field.![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door torn_Machina op 13-12-2006 00:14:17 ]
De postbode die die deuntjes neuriet wanneer hij een brief geeft is geniaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:49 schreef Xrenity het volgende:
Maar in Twilight Princess is het meer 'haah haah hah haaaaaah'
Niemand?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef McGilles het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik loop nu lekker rond in dat dorpje Kakariko. Daar kan je via die bombshop helemaal naar boven gaan. Als ik echt helemaal bovenaan ben en ik kijk naar beneden zie ik daar een kistje staan aan de linkerkant maar geen idee hoe ik daar bij moet komen, iemand een idee?
Nee, die was juist tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Lakebed Temple is echt een kut-dungeon zeg
Ai, daar moet ik dus weer voor terugquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker dan die in OoT. Ik heb me wel vermaakt in die dungeon, met geluk 2e heartpiece daar gevonden.
"HUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"quote:Op woensdag 13 december 2006 07:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
De postbode die die deuntjes neuriet wanneer hij een brief geeft is geniaal.
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:13 schreef _GdR_ het volgende:
kan de 3 laatste tears niet vinden in zora domain. .O.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ChOas het volgende:
[..]heb ik al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die tears heb ik ook.
alleen bij dat grote meer zit er 1 op een hoger platform waar ik niet bij kan komen. er is wel een trap maar ben die wolf dus dat schiet niet op...
dat vliegen was btw wel ruig ja.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Poe's kun je alleen aanvallen in wolf vorm, je moet dan sense gebruiken.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:54 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kun je die poe's eigenlijk vangen?
Ik zal even een spoilertag zetten. Misschien heb je hier wat aan GdR.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.
die tears heb ik ook.
alleen bij dat grote meer zit er 1 op een hoger platform waar ik niet bij kan komen. er is wel een trap maar ben die wolf dus dat schiet niet op...
[ Bericht 55% gewijzigd door torn_Machina op 13-12-2006 12:10:49 ]
Check je map voor alle overgebleven tears, als er eentje op een hoger platform (wat ik me niet echt kan herinneren eigenlijk...) zit zou Midna je moeten helpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.
die tears heb ik ook.
Zou vervelend zijn als je dat ineens wel vondquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren de cube versie binnen gekregen, heerlijke game maar voor mij niet de aanschaf van de Wii waard.
Gewoon inruilen voor een nieuw exemplaar, gelukkig hebben de meeste winkels ruim voldoende apparaten op voorraadquote:Op woensdag 13 december 2006 12:56 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
Too bad you don't have a choice my wii'ing friendquote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef Tware het volgende:
Ja, ga daar lekker met een ventilator op mn Wii gericht zitten spelenIk wil gewoon ongestoord Zelda spelen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nee Wiiloze lozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Oksel het volgende:
Hoe kom ik die Watertempel in? Heb bommen, heb het pak, zie een deur, heb overal rondgezwommen, heb al een uur met mijn ironboots rondgesjouwd over de bodem.. Beetje jammer dat je die onderwater bommen niet onderwater kunt afsteken..
zoveel alquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:
Net klaar met dungeon 2 en hard op zoek nu naar pieces of heart, heb er nu totaal 8 gevonden![]()
Ik moet nog 2 Heartpieces vinden en dan staat mijn teller op 15.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
zoveel al
Ik net vijf en zit in dungeon 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar boven.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik daar net ff lekker aan het vissen in die Fishing Hole in Upper Zora River, haal ik opeens eenDus daar kun je vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar boven.![]()
Ik liep al te zoekenHet schijnt dat
Ik heb rumble aan en geluid op streepje twee.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:36 schreef torn_Machina het volgende:
Bij mij is er nog maar 1 streepje af na 25 uur spelen met deze wiimote. Zet rumble uit dan gaan de batterijen echt stukken langer mee.
Mijn dank is groot! Dan ga ik die eerst ff scoren voordat ik terug ga naar de goron minesquote:Op woensdag 13 december 2006 21:47 schreef Chanty87 het volgende:
Malo (dat kleine joch uit Ordon Village) heeft al een shop geopend in Kakariko als het goed is, daar kun je een Hylian Shield kopen.
Chanty! Tags!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Oksel het volgende:Is het dan zo'n ongelooflijke spoiler om te zeggen waar je een Hylian Shield kan kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty! Tags!シ
Cool gelijk besteldquote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
Zelda lijkt DE titel te zijn die elke (hardcore) Wii gamer in zijn collectie moet hebben. En zoals altijd met populaire titels waar veel tijd in gaat zitten komt er ook binnenkort een guide beschikbaar voor de fanatiekeling die er niet in zijn eentje uitkomt.
Deze guide echter is zo mooi, dat hij wellicht ook voor de Zelda fan die niet te beroerd is om zijn eigen weg door de dungeon's te vinden een must have zal zijn. Niet alleen is hij hardcover, met een zeer mooi ontwerp. Er zit ook nog een landkaart bij, gedrukt op "ouderwets" doek.
check http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=484
Tuurlijk dat gaat ook veel snellerquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens. Als je gewoon met Link rondloopt, druk je dan ook constant op A om te rollen? Ik doe dit al sinds OoT, omdat het lijkt dat je sneller gaat, wat ook zo is, maar vrij minimaal.![]()
Je heb op wintersport tochw wel betere dingen te doen dan de Wiien?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:33 schreef Oksel het volgende:
Ik mag Zelda niet meenemen op wintersport.
Mijn Wii is een week te huur dus.![]()
Het is wel een beetje behelpen natuurlijk, zolang SSX Blur er nog niet is...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef MeZZiN het volgende:
Je heb op wintersport tochw wel betere dingen te doen dan de Wiien?
Ik hoop dat SSX blur iets minder over de top is. Of dat nintendo gewoon 1080 maakt voor de Wii dan ben ik helemaal gelukkig ....quote:Op donderdag 14 december 2006 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is wel een beetje behelpen natuurlijk, zolang SSX Blur er nog niet is...
de GC versie is voor homo'squote:Op donderdag 14 december 2006 14:27 schreef MeZZiN het volgende:
Hoeveel verschilt de wii versie van de gc versie met uitzondering van de controls?
En op de GC is Link links.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:27 schreef MeZZiN het volgende:
Hoeveel verschilt de wii versie van de gc versie met uitzondering van de controls?
Heeft ie dan een rood pakje?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
En op de GC is Link links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(speel zelda met Gamecube)Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
Mr. Edquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe hebben jullie je paard genoemd? Mijne heet Bullit, zooo snel is ie![]()
![]()
Heinrichquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
w0000000000tquote:Dear GdR6,
You finished the tournament in 1st place.
A $27.00 award has been credited to your Real Money account.
Congratulations!
Thank you for participating.
Epona natuurlijk!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef DragonFire het volgende:
Later ga ik die baas nog een keer proberen, ik snap nog niet hoe ik hem moet verslaan.
Heb je OoT gespeeld? Zelfde principe als Morpha.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef DragonFire het volgende:
Jaaaa hoor, zit ik een half uur te zoeken naar de laatste sleutel in de lakebed temple. Is het de deur naar de baas. De bosskey had ik natuurlijk al lang.![]()
Later ga ik die baas nog een keer proberen, ik snap nog niet hoe ik hem moet verslaan.
quote:
no shit sherlock...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat de Wii versie gespiegeld lijkt aan de GC versie. Oost <--> west, links <--> rechts enzo.
Joah ben er nu al even in bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over het hoofd zag
Overigens wel pwn dungeon item![]()
lol?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Nou nog fatsoenlijke graphics
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Joah ben er nu al even in bezig
Zat net vast, omdat ik zo'nGodvers zover ben ik nog niet eens, kom es effe op msn ofzo hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over het hoofd zag
Overigens wel pwn dungeon item
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Graag gedaan sletquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Godvers zover ben ik nog niet eens, kom es effe op msn ofzo hond
![]()
Ik wil gewoon alle heart pieces hebben. Is leuk naar die dingen zoeken.quote:
Ga naar je Gears of War topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Voor wansmaak verwijs ik je graag naar het 360-topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Ja van Gamespotquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg zijn er al reviews verschenen van de Cube versie ?![]()
Lekker vaag allemaal, de Wii versie is volgens hem dus beter maar scoort wel een tiende punt minderquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja
Maar de Wii versie is wel iets beter volgens hem (volgen jullie het nog?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Daar ben ik nu ook, ~17 uur gespeeld. Heel veel dingen doen me ook aan meteen aan OoT denken, erg mooi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef -Dries- het volgende:
Waar vind je een grotere portomonee?Keb trouwens net Lakebed Temple uitgespeeld en de master sword in ontvangst! 27 uur op de teller nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Wiii het volgende:
Ik heb een probleempje.. Ik ben nu bij dat 2de dorp waar die kinderen zitten en heb op 1 na alle tranen...
Alleen in 1 huis onder 1 kist zit nog zo'n traan maar weet niet hoe ik erbij moet komen..
Zie foto..
[afbeelding]
HELP!!!
Dan ben je zeker de Heart Container vergeten te pakken bij de eerste eindbaas !?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Noax het volgende:
Dig!![]()
@: Wiii
Ik doe zeker heel wat fout, ik ben net even verder dan jij maar ik heb nog maar 3 hartjes...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |