Mr. Edquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe hebben jullie je paard genoemd? Mijne heet Bullit, zooo snel is ie![]()
![]()
Heinrichquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
w0000000000tquote:Dear GdR6,
You finished the tournament in 1st place.
A $27.00 award has been credited to your Real Money account.
Congratulations!
Thank you for participating.
Epona natuurlijk!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef DragonFire het volgende:
Later ga ik die baas nog een keer proberen, ik snap nog niet hoe ik hem moet verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je OoT gespeeld? Zelfde principe als Morpha.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef DragonFire het volgende:
Jaaaa hoor, zit ik een half uur te zoeken naar de laatste sleutel in de lakebed temple. Is het de deur naar de baas. De bosskey had ik natuurlijk al lang.![]()
Later ga ik die baas nog een keer proberen, ik snap nog niet hoe ik hem moet verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
no shit sherlock...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat de Wii versie gespiegeld lijkt aan de GC versie. Oost <--> west, links <--> rechts enzo.
Joah ben er nu al even in bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over het hoofd zag
Overigens wel pwn dungeon item![]()
lol?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Nou nog fatsoenlijke graphics
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Joah ben er nu al even in bezig
Zat net vast, omdat ik zo'nGodvers zover ben ik nog niet eens, kom es effe op msn ofzo hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over het hoofd zag
Overigens wel pwn dungeon item
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Graag gedaan sletquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Godvers zover ben ik nog niet eens, kom es effe op msn ofzo hond
![]()
Ik wil gewoon alle heart pieces hebben. Is leuk naar die dingen zoeken.quote:
Ga naar je Gears of War topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Voor wansmaak verwijs ik je graag naar het 360-topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:32 schreef nietteveranderen het volgende:
Ja van Gamespotquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg zijn er al reviews verschenen van de Cube versie ?![]()
Lekker vaag allemaal, de Wii versie is volgens hem dus beter maar scoort wel een tiende punt minderquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja
Maar de Wii versie is wel iets beter volgens hem (volgen jullie het nog?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Daar ben ik nu ook, ~17 uur gespeeld. Heel veel dingen doen me ook aan meteen aan OoT denken, erg mooi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef -Dries- het volgende:
Waar vind je een grotere portomonee?Keb trouwens net Lakebed Temple uitgespeeld en de master sword in ontvangst! 27 uur op de teller nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:45 schreef Wiii het volgende:
Ik heb een probleempje.. Ik ben nu bij dat 2de dorp waar die kinderen zitten en heb op 1 na alle tranen...
Alleen in 1 huis onder 1 kist zit nog zo'n traan maar weet niet hoe ik erbij moet komen..
Zie foto..
[afbeelding]
HELP!!!
Dan ben je zeker de Heart Container vergeten te pakken bij de eerste eindbaas !?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Noax het volgende:
Dig!![]()
@: Wiii
Ik doe zeker heel wat fout, ik ben net even verder dan jij maar ik heb nog maar 3 hartjes...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |