SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb net deVlak voor je bij de boss komt komen ze ook goed van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
![]()
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef Xrenity het volgende:
Best game ever!
7 uur op de teller en nog niet eens bij dungeon 2
Er gebeuren zo veel toffe dingen ook tussendoor
Geweldig!
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenDan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenJup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benDan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goron Minesquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Ik ben benieuwd! Zit nu op werk nog tot 20:30u en vanavond heb ik geen mogelijkheid om te spelen, maar morgen wel weer, dan ga ik vrolijk verderquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Zo heet het in TP ja. Maar eigenlijk is de forest temple gewoon de Deku Tree, en zijn de Goron Mines dus gewoon de Dodongo Cavern. Snap je wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Ik zat steeds naar boven te kijken en ingangen te zoeken van die huizenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!
quote:All of which stays my hand, and leaves me with too many misgivings to award a ten. I still believe that Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the finest games ever made, and is the pinnacle of a truly legendary series - but a little more risk taking, and a little more regard for the evolving conventions of gaming, would have elevated this even further. There is room for improvement, and the score reflects that - but it's by no means a suggestion that there's any real reason not to play one of the best games of the last five years.
9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:29 schreef depax het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
dank jequote:Op zondag 10 december 2006 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:14 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu iig bij de boss van de 2de dungeon, maar ik heb nog geen kompasFf backtracken dan maar.
Dat heb ik met water levelsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef chibibo het volgende:
Ik haat lava-levels.
Haha be preparedquote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik met water levels
Ja bij OoT en MM vond ik dat de kutste levelsquote:
Ik probeer altijd te saven als ik ergens binnen kom ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef McGilles het volgende:
Hoe weet je trouwens wanneer je op een mooi save point zit? Als ik niet in een dungeon zit en ik wil stoppen en ik save, en de dag later ga ik vrolijk verder, moet ik vaak dingen overnieuw doen.
Maar hoe weet je nou wanneer je op een punt zit wat een soort 'savepoint' is, dus wanneer je dan weer later verder gaat dat je ook precies daar begint.
Het verhaal is heel anders dan OoTquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Is qua verhaal veel vergelijkingen met OoT ?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef s0ul het volgende:
Ken iemand me vertellen hoe ik verder moet ?
Ik zit in dungeon 1.
Ik heb 3 aapjes, en sta in de kamer met die 3 deuren (waar ik die aapjes weg heb gehaalt)
waar moet ik nu heen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef McGilles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
[ Bericht 13% gewijzigd door s0ul op 10-12-2006 18:46:41 ]2 0wn 0r n0t 2 0wn
Ik zit nu op mijn werk, maar als ik het goed heb is het oostelijke richting.quote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef s0ul het volgende:
[..]
Waar zit die ? Oost - Noord - West van de plek waar ik nu sta ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tof spel, ik wil verdomme verder gamen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik loop net de 2e dungeon in.quote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tempel 2 uit, nu beetje aan het rondlopen. Maar had niet veel tijd helaas
Toffe eindbaas heb je daarquote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ben nu in Lakebed TempleZitten wel veel spectaculaire verrassingen in het spel moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hier ook..quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef creno het volgende:
ik zag net op rtl4 reclame voor zeldaik heb nog steeds geen wii, alleen zelda...
quote:Op maandag 11 december 2006 09:15 schreef depax het volgende:
bleh begin me te ergeren nu is me die crib gelukt ( ja ik zit nog steeds in het begin )
nu probeer ik te vissen en dan vang ik geen vis :|
wordt zelda langzaam zat zit al 3 uur op het eerste stuk bleh.
Tis trouwens de eerste zelda die ik speel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef depax het volgende:
[..]
Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
gewoon hengel tussen de vissen gooien als je naast de kat op het stijgertje gaat staan. Vervolgens wacht je tot je beet hebt, echt niet meer dan 30 seconden. En dan hou je de wii-mote gewoon verticaal, en de vis wordt opgehesen.. Kijk anders ff in de handleiding bij vissen (zonder aas)quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef depax het volgende:
[..]
Dat moet je dan tegen die vis zeggen. Ik schrik ze af denk ik.
Niet dat ik mij kan herinneren. Ik heb 2 Heartpieces gevonden in de Goron Mines, maar die had ik al voordat ik bij de Boss was. Ik denk dat er Rupees in het kistje hebben gezeten.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef Oksel het volgende:
Ik wil Zelda spelen! 17 uur gespeeld, en zit pas in Zora's Domain.
Net in Death Mountain het laatste kistje gemist.. toen was ik per ongeluk al bij de eindbaas.. zit daar een heartcontainer in? Allerlaatste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
According to statements from Nintendo, such as translator and localization manager Bill Trinen, it took the Twilight Princess game testers an average of 70 hours to beat the game on the first run-through. He stated that he was working on his second play-through of the game and even knowing what to do, where to go, and skipping cut-scenes, he had logged about 27 hours to make it about two thirds of the way through the temples themselves - and that didn't account for any of the side quests or time sinks like fishingquote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
hoe ver ben ik nu ongeveer in het spel qua percentage en verhaal lijn...
ik wil niet dat ik m volgende week al uitgespeeld hebt namelijk... zal wel iets te gaar zijn.
Ik zet het aantal dungeons wel even in een spoilertag, want er zullen wel weer personen zijn die het niet waarderen als ik het zonder spoilertag er neer zet.quote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
hoe ver ben ik nu ongeveer in het spel qua percentage en verhaal lijn...
ik wil niet dat ik m volgende week al uitgespeeld hebt namelijk... zal wel iets te gaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
Ik denk dat je met een goede 40-50 uur toch het meeste wel gedaan hebt.
Zelf zit ik nu op 13 uur en heb net de tweede dungeon gecleared.
quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik zet het aantal dungeons wel even in een spoilertag, want er zullen wel weer personen zijn die het niet waarderen als ik het zonder spoilertag er neer zet.
ik ook zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
13/14 uur. mja heb nog steeds niet gevist enzo. (war de fuk moet dat???) in t dorpje kan t wel maar ik wil serieuse vissen vangen.
mja wat ik had gehoord (toen zelda nog een hype was.) dat de forest temple helemaal geen dungeon was maar zomaar een stukkie grot ofzo??? maar das dan dus niet waar...Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ook al is het "maar" 40-50 uur, dan vind ik 60 euro voor het spel echt niet duur! En bovendien, zoals hierboven al beschreven wordt, als je alle side-quests wil doen ben je dus nog wel even langer bezig.quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef torn_Machina het volgende:
Verder beweerd Nintendo dat het spel 70+ uur is, maar ik betwijfel dat.![]()
Ik denk dat je nog het langste bezig bent met alle Heartpieces verzamelen. Zonder dat je hier voor een FAQ gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2006 12:47 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ook al is het "maar" 40-50 uur, dan vind ik 60 euro voor het spel echt niet duur! En bovendien, zoals hierboven al beschreven wordt, als je alle side-quests wil doen ben je dus nog wel even langer bezig.
Bij mij valt er niks meer te verpesten. Ik wist het hele verhaal al een aantal dagen na de Amerikaanse Wii launch.quote:Op maandag 11 december 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, ik zeg het maar even, als je je zelda ervaring niet wilt verpesten moet je niet naar het topic gaan die: " Jongens ik had een mooie site gevonden " heet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op maandag 11 december 2006 14:18 schreef Chanty87 het volgende:
Wat er in dat topic wordt gezegd klopt volgens mij van geen kant hoorGewoon uitspelen en dan merken we het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel het spel, dan kom je er zelf achter.quote:
heb ik dus ook...quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Knoflook het volgende:
2e dungeon ook al gecleared... Damn ben gewoon bang dat ik m te snel uitspeel !
Ik heb juist het idee dat het na de eerste drie dungeons pas gaat beginnen (hoewel ik de derde nog moet doen).quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Knoflook het volgende:
2e dungeon ook al gecleared... Damn ben gewoon bang dat ik m te snel uitspeel !
Precies, net zoals OOT.quote:Op maandag 11 december 2006 17:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het na de eerste drie dungeons pas gaat beginnen (hoewel ik de derde nog moet doen).
OOT nog nooit gespeeldquote:
Jups. Je had in het begin 3 mini-kerkers zeg maar. Daarna begon het spel pas echt, kon je overal heen, had je meer vrijheid etc. De namen en de volgorde van de kerkers zegt eigenlijk al genoeg:quote:Op maandag 11 december 2006 17:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
OOT nog nooit gespeeld![]()
maarrrruhhh. is dat zo? dat het dan pas eigenlijk begint?
quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit vast nog voor de 3de kerker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit vast nog voor de 3de kerker:Edit: was mij er al een voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
herkenbaar ja dat.quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef -Dries- het volgende:
Dat is echt de kracht van Zelda. Het ''waarom dacht ik daar niet aan.'' gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |