SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb net deVlak voor je bij de boss komt komen ze ook goed van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen. Eerste dungeon is best wel geinig met die aapjes zoeken.![]()
![]()
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef Xrenity het volgende:
Best game ever!
7 uur op de teller en nog niet eens bij dungeon 2
Er gebeuren zo veel toffe dingen ook tussendoor
Geweldig!
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 uur op de teller, waar ben jij nu ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenDan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nét Dungeon 2 ingelopenJup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij bijna zo ver, ik benDan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goron Minesquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jup, dat is dungeon 2, zeg maar Dodongo Cavern dus.
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Ik ben benieuwd! Zit nu op werk nog tot 20:30u en vanavond heb ik geen mogelijkheid om te spelen, maar morgen wel weer, dan ga ik vrolijk verderquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gebeurd er voor je de dungeon in gaat nog iets heel vets tussendoor
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Zo heet het in TP ja. Maar eigenlijk is de forest temple gewoon de Deku Tree, en zijn de Goron Mines dus gewoon de Dodongo Cavern. Snap je wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goron MinesBen nu op weg naar de eindbaas, erg leuk die bossfights tot nu toe
Had trouwens wel een beetje moeite met die insecten vinden met die tranen in Kakariko
![]()
Ik zat steeds naar boven te kijken en ingangen te zoeken van die huizenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat ging mij wel goed af, wel cool gedaan hoor, echt overal is zo goed over nagedacht!
quote:All of which stays my hand, and leaves me with too many misgivings to award a ten. I still believe that Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the finest games ever made, and is the pinnacle of a truly legendary series - but a little more risk taking, and a little more regard for the evolving conventions of gaming, would have elevated this even further. There is room for improvement, and the score reflects that - but it's by no means a suggestion that there's any real reason not to play one of the best games of the last five years.
9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:29 schreef depax het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
dank jequote:Op zondag 10 december 2006 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Spring naar het dak en dan verder naar de volgende rots daar liggen ook van die bladeren waar je op kan fluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:14 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een subtiele hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu iig bij de boss van de 2de dungeon, maar ik heb nog geen kompasFf backtracken dan maar.
Dat heb ik met water levelsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef chibibo het volgende:
Ik haat lava-levels.
Haha be preparedquote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik met water levels
Ja bij OoT en MM vond ik dat de kutste levelsquote:
Ik probeer altijd te saven als ik ergens binnen kom ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef McGilles het volgende:
Hoe weet je trouwens wanneer je op een mooi save point zit? Als ik niet in een dungeon zit en ik wil stoppen en ik save, en de dag later ga ik vrolijk verder, moet ik vaak dingen overnieuw doen.
Maar hoe weet je nou wanneer je op een punt zit wat een soort 'savepoint' is, dus wanneer je dan weer later verder gaat dat je ook precies daar begint.
Het verhaal is heel anders dan OoTquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Is qua verhaal veel vergelijkingen met OoT ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |