Ja dat is altijd kut bij een Zelda gamequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vind je t nie kut dat t nu voorbij is.
ik bedoel welk spel ga je nu spelen?
Geen TV op je kamer? Anders mag je wel met mijn wii komen spelen hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
PanasonicHeb al 2 dagen niet gespeeld trouwens, flink nadeel als dat ding beneden staat
De Wii-versie van Zelda:TP is ook een gespiegelde versie van de cube-versie. (Dus als een bepaald huisje op de cube-versie links zou staan van je scherm staat deze nu aan de rechterkant, op de Wii dus.)quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef Twizla het volgende:
Hebben de meeste van jullie een wii of een gamecube?
Zit er veel verschil tussen de 2 versies op 16:9 na en de besturing?
Jawel, maar dat ding moet beneden blijven staan. M'n vader wil ook weleens WiiSports spelen natuurlijk. En ik jat altijd de consoles al mee naar bovenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen TV op je kamer? Anders mag je wel met mijn wii komen spelen hoor.![]()
Maar in Twilight Princess is het meer 'haah haah hah haaaaaah'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat pre-dungeon 4 spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game![]()
In dacht altijd dat als je in OoT zijwaardse sprong maakt veel sneller was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens. Als je gewoon met Link rondloopt, druk je dan ook constant op A om te rollen? Ik doe dit al sinds OoT, omdat het lijkt dat je sneller gaat, wat ook zo is, maar vrij minimaal.![]()
Volgens mij was zijwaarts springen nog iets sneller dan rollen, maar rollen is makkelijker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
In dacht altijd dat als je in OoT zijwaardse sprong maakt veel sneller was.![]()
5, 6 en 7 schijnen allemaal steeds vetter te wordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond dat ook een redelijk moeilijke puzzel ja.
Dungeon 4 is tof Xren. Ik moet nog met Dungeon 5 beginnen
Volgens mij ben ik net over de 11 uur en ga de 3de dungeon al in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef -Dries- het volgende:
20 uur op de teller en ga nu pas de 3de dungeon in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik doe het voor mijn doen nog rustig aan,
Maar 20 uur en dan pas bij dungeon 3 vind ik echt lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
Fluit eens op dat gras dat een beetje op hoefijzers lijktquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:37 schreef Hooghoudt het volgende:
Waar is m'n paardje heen? Heb net de eerste kerker uit en kan hem nergens meer vinden?
Misschien vond ie zijn naam niet mooi genoeg, hij heet Peerd.
Ik vond hem leuker dan die in OoT. Ik heb me wel vermaakt in die dungeon, met geluk 2e heartpiece daar gevonden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Lakebed Temple is echt een kut-dungeon zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler lezen op eigen risico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook op krap 15 uur nu en heb net de 3e dungeon gecleared. Ben nu op weg omquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
15 uur playtime en bij de eindbaas van de eerste Dungeon
haha wie is er trager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op te halen
Wat doe je allemaal wel niet wil je aan zoveel speeltijd komen.![]()
Doe ik de hele tijd, maar er gebeurt niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fluit eens op dat gras dat een beetje op hoefijzers lijkt
Ga maar eerst naar Kakariko Village, het duurt even voordat je Epona weer terug krijgt.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Doe ik de hele tijd, maar er gebeurt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt was nog best wel irritant. Heeft me toch gauw 15 min gekost.
Sta nu geklokt op 15 uur. Morgen maar eens weer wat heart pieces zoeken en golden bugs en van die Poe souls. Ik kan mij nog 3 clawshot plaatsen herinneren in Hyrule Field.![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door torn_Machina op 13-12-2006 00:14:17 ]
De postbode die die deuntjes neuriet wanneer hij een brief geeft is geniaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:49 schreef Xrenity het volgende:
Maar in Twilight Princess is het meer 'haah haah hah haaaaaah'
Niemand?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef McGilles het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik loop nu lekker rond in dat dorpje Kakariko. Daar kan je via die bombshop helemaal naar boven gaan. Als ik echt helemaal bovenaan ben en ik kijk naar beneden zie ik daar een kistje staan aan de linkerkant maar geen idee hoe ik daar bij moet komen, iemand een idee?
Nee, die was juist tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Lakebed Temple is echt een kut-dungeon zeg
Ai, daar moet ik dus weer voor terugquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker dan die in OoT. Ik heb me wel vermaakt in die dungeon, met geluk 2e heartpiece daar gevonden.
"HUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"quote:Op woensdag 13 december 2006 07:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
De postbode die die deuntjes neuriet wanneer hij een brief geeft is geniaal.
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:13 schreef _GdR_ het volgende:
kan de 3 laatste tears niet vinden in zora domain. .O.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef ChOas het volgende:
[..]heb ik al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die tears heb ik ook.
alleen bij dat grote meer zit er 1 op een hoger platform waar ik niet bij kan komen. er is wel een trap maar ben die wolf dus dat schiet niet op...
dat vliegen was btw wel ruig ja.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Poe's kun je alleen aanvallen in wolf vorm, je moet dan sense gebruiken.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:54 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kun je die poe's eigenlijk vangen?
Ik zal even een spoilertag zetten. Misschien heb je hier wat aan GdR.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.
die tears heb ik ook.
alleen bij dat grote meer zit er 1 op een hoger platform waar ik niet bij kan komen. er is wel een trap maar ben die wolf dus dat schiet niet op...
[ Bericht 55% gewijzigd door torn_Machina op 13-12-2006 12:10:49 ]
Check je map voor alle overgebleven tears, als er eentje op een hoger platform (wat ik me niet echt kan herinneren eigenlijk...) zit zou Midna je moeten helpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.
die tears heb ik ook.
Zou vervelend zijn als je dat ineens wel vondquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren de cube versie binnen gekregen, heerlijke game maar voor mij niet de aanschaf van de Wii waard.
Gewoon inruilen voor een nieuw exemplaar, gelukkig hebben de meeste winkels ruim voldoende apparaten op voorraadquote:Op woensdag 13 december 2006 12:56 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |