quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Hehe, daar zat ik ook net vast. Ik dacht meteen aan D.M., maarja, ging ff kijken.. en zag er niet zoveel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit vast in de Forest TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vast in de Forest TempleHeb je oocooboo al ? anders gebruik je die... om trg te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 11 december 2006 22:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]Jawel je moet daar iid fakkel aansteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
Ik zit vast in de Forest TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sinds World of warcraft niet meer zoveel voldoening gehad voor een spel.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]he ik was eerder !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja, morgen weer een dag
Weer genoeg items en equips.quote:Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe zit het eik met de inventory? Kan je weer lekker veel spullen krijgen? Dat vond ik vooral aan ALTTP zo tof.
Ik heb gisteren voor dit probleem maar een oplader en 6 oplaadbare batterijen gekocht in de stad.quote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Aliendrone het volgende:
Pff ben zo hard met zelda bezig geweest dat mn batterijen mn mote alweer op zijn (gaat lekker hard zo die batterijen)
Waar zit de optie om de status van de batterijen te controleren ? Die heb ik nog niet kunnen vinden in het menu!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef _GdR_ het volgende:
na +/- 20 uur rellen batterijen halfvol volgens de wii. vind ik niet tegen vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je bv in zelda bent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:08 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Waar zit de optie om de status van de batterijen te controleren ? Die heb ik nog niet kunnen vinden in het menu!
Hier het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:11 schreef CyberTijn het volgende:
Trouwens nog even een vraagje:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hier het antwoord op je vraag.Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alleen de eerste regel gelezen, dan weet ik genoeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Oksel het volgende:Lekker handig zulke posts, nu weet je niet of je wel of niet de spoiler kan lezen. Vermeld even anders om welk stuk in de game het gaat (hoe ver in de game dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
En hoeveel tijd heb je tot nu toe in het spel gestoken ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Serieus.. Nu nog ff de mini-games completen![]()
Zonde man, ik wil deze game niet uitspelenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Serieus.. Nu nog ff de mini-games completen![]()
46 uur gaming timequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:38 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heb je tot nu toe in het spel gestoken ?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef chibibo het volgende:
[..]Ik kom dat hele dorp niet meer in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik kom dat hele dorp niet meer in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Gaat over hidden skilz
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:09 schreef Oksel het volgende:Klopt en die geeft dan op de kaart aan waar die wolf zit. Je moet dan wel in human form zijn om de skill te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Gaat over hidden skilz
vind je t nie kut dat t nu voorbij is.quote:
Panasonicquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:39 schreef Mortale het volgende:
Nintendo wordt gesponsored door duracel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |