Too bad you don't have a choice my wii'ing friendquote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef Tware het volgende:
Ja, ga daar lekker met een ventilator op mn Wii gericht zitten spelenIk wil gewoon ongestoord Zelda spelen
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nee Wiiloze lozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Oksel het volgende:
Hoe kom ik die Watertempel in? Heb bommen, heb het pak, zie een deur, heb overal rondgezwommen, heb al een uur met mijn ironboots rondgesjouwd over de bodem.. Beetje jammer dat je die onderwater bommen niet onderwater kunt afsteken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoveel alquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:
Net klaar met dungeon 2 en hard op zoek nu naar pieces of heart, heb er nu totaal 8 gevonden![]()
Ik moet nog 2 Heartpieces vinden en dan staat mijn teller op 15.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
zoveel al
Ik net vijf en zit in dungeon 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar boven.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik daar net ff lekker aan het vissen in die Fishing Hole in Upper Zora River, haal ik opeens eenDus daar kun je vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar boven.![]()
Ik liep al te zoekenHet schijnt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb rumble aan en geluid op streepje twee.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:36 schreef torn_Machina het volgende:
Bij mij is er nog maar 1 streepje af na 25 uur spelen met deze wiimote. Zet rumble uit dan gaan de batterijen echt stukken langer mee.
Mijn dank is groot! Dan ga ik die eerst ff scoren voordat ik terug ga naar de goron minesquote:Op woensdag 13 december 2006 21:47 schreef Chanty87 het volgende:
Malo (dat kleine joch uit Ordon Village) heeft al een shop geopend in Kakariko als het goed is, daar kun je een Hylian Shield kopen.
Chanty! Tags!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Oksel het volgende:Is het dan zo'n ongelooflijke spoiler om te zeggen waar je een Hylian Shield kan kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty! Tags!シ
Cool gelijk besteldquote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
Zelda lijkt DE titel te zijn die elke (hardcore) Wii gamer in zijn collectie moet hebben. En zoals altijd met populaire titels waar veel tijd in gaat zitten komt er ook binnenkort een guide beschikbaar voor de fanatiekeling die er niet in zijn eentje uitkomt.
Deze guide echter is zo mooi, dat hij wellicht ook voor de Zelda fan die niet te beroerd is om zijn eigen weg door de dungeon's te vinden een must have zal zijn. Niet alleen is hij hardcover, met een zeer mooi ontwerp. Er zit ook nog een landkaart bij, gedrukt op "ouderwets" doek.
check http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=484
Tuurlijk dat gaat ook veel snellerquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens. Als je gewoon met Link rondloopt, druk je dan ook constant op A om te rollen? Ik doe dit al sinds OoT, omdat het lijkt dat je sneller gaat, wat ook zo is, maar vrij minimaal.![]()
Je heb op wintersport tochw wel betere dingen te doen dan de Wiien?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:33 schreef Oksel het volgende:
Ik mag Zelda niet meenemen op wintersport.
Mijn Wii is een week te huur dus.![]()
Het is wel een beetje behelpen natuurlijk, zolang SSX Blur er nog niet is...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef MeZZiN het volgende:
Je heb op wintersport tochw wel betere dingen te doen dan de Wiien?
Ik hoop dat SSX blur iets minder over de top is. Of dat nintendo gewoon 1080 maakt voor de Wii dan ben ik helemaal gelukkig ....quote:Op donderdag 14 december 2006 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is wel een beetje behelpen natuurlijk, zolang SSX Blur er nog niet is...
de GC versie is voor homo'squote:Op donderdag 14 december 2006 14:27 schreef MeZZiN het volgende:
Hoeveel verschilt de wii versie van de gc versie met uitzondering van de controls?
En op de GC is Link links.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:27 schreef MeZZiN het volgende:
Hoeveel verschilt de wii versie van de gc versie met uitzondering van de controls?
Heeft ie dan een rood pakje?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
En op de GC is Link links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(speel zelda met Gamecube)Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |