Is energie soms erg goedkoop daar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zijn van die standaard omhoogschuiframen. Dubbelglas, dat wel, maar de fitting zeg maar, het raamkozijn is van aluminium of zo en erg goed sluit het niet af. Verder is het hier redelijk vochtig in huis omdat ik gewassen kleren in de woonkamer heb hangen (die mogen niet in de droger). Dus, water slaat neer op de ruiten en de sponningen en omdat vooral die sponningen hartstikke koud zijn, bevriest het daar. Er zitten dus ijspegels. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik vrees het ergste als het straks ECHT koud wordt. Dan gaat energieverbruik wel omhoog.
Van isolatie hebben ze hier echt nog nooit gehoord. Het hele gebouw is van twee lagen 20 mm hout en 5 cm isolatiemateriaal.
Geef mij maar lekker een betonnen huis met isolatie en een laag bakstenen.
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...quote:
Per maand?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...
Dan zit ik hier dus toch goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, FOK! ís ook saai vanavond. Mensen met een leven zijn zeker dat leven aan het leven.
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Per maand?
Of hoe werkt dat daar precies?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.
Maar eigenlijk weet ik er niet zoveer van
Heb jij een 3kamer appartement?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..].
Maar 60 euro voor een maand (inclusief airco) is echt weinig.
Ik betaal 160 euro Eneco per maand.
Ja, een 3 kamer appartement.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij een 3kamer appartement?Kost denk ik wat minder. Of misschien heb ik die 60 dollar wel verkeerd onthouden. Ik ga even de rekening zoeken.
da's dan voor zowel gas als licht?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Yup dat is in 1 hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan voor zowel gas als licht?
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meterquote:
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meter
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementjequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nu even heel blij met mijn goedkope kutsloopflat..
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementje.
.
ik kan alleen de staat van april dit jaar vinden. Geen idee waar die anderen zijn. Ik snap geen fuck ervan, eigenlijk, maar hij moest toen voor 258 KWh $31 betalen. De rekening daarvoor was $76 en een verbruik van 686 KWh (koude maand).quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Zo hoort het natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.![]()
Ons appartement is 920 sq. ft. Jullie mogen zelf uitrekenen wat dat in meters isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier is.
Ik denk ook zoiets.Faithz.
ja ooit, dan gaan we met alle mensen uit het L topic gewoon paleis Soestdijk krakenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit.. ooit... dan euh.. tjah. Gewoon, ooit..
Ja volgens mij scheelt het ook behoorlijk dat ik aan alle kanten buren heb, dus niet zo verschikkelijk hard hoef te stoken. En alleen maar 's avonds hoef te verwarmen aangezien ik overdag toch nooit thuis benquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:19 schreef maedel het volgende:
60? damn, wij zitten over de 200 euro...
Wij hebben dan ook een huis.![]()
Soestdijkplan lijkt me heel gezellig![]()
60 dollar extra of gewoon 60 dollar? Maar wel vreemd dat er dan zo waardeloos gebouwd wordt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...
Ja en weet je wat ook vreemd isquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 dollar extra of gewoon 60 dollar? Maar wel vreemd dat er dan zo waardeloos gebouwd wordt..
en je sokken ook laten rondslingeren zodat hij die onderweg tegen gekomen is ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:08 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen![]()
ehh... middag..
ik heb de kerstman alweer tegen ons huis op zien klimmen met z'n ladder![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef Nirak het volgende:
ik heb er speciaal sokken voor gekocht die extra groot zijn
anders past er natuurlijk geen......huis in...
wat een hebbert ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef Nirak het volgende:
ik heb er speciaal sokken voor gekocht die extra groot zijn
anders past er natuurlijk geen......huis in...
dank je welquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
Had een bagel met warme mozerella en rode pesto![]()
Officieel heet dat ding dus snowramp maar gezien het armoedige karakter is sneeuw ramp toch echt een betere benaming.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sneeuwramp?
Eerst nog een tornado in Londen en nu een sneeuwramp in Eindhoven?![]()
Ja op dagen dat ik zaterdag voor 06.00 uur me bed uit moet mag ik van mezelf daarna luxe gaan lunchen in de stad met bagels en juicequote:
Eindhoven is natuurlijk steeds te coolste stad van Nederlandquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Officieel heet dat ding dus snowramp maar gezien het armoedige karakter is sneeuw ramp toch echt een betere benaming.
Ik had heel de week al radio commercials gehoord over Eindhoven de Coolste stad van Nederland. Maar daar tellen de genoemde zaken du niet aan mee.
www.eindhovenwinterstad.nl
Wel is iedereen wild enthousiast over de prachtig verlichte kerk, volgens mij de Catharina, maar dat weten de Echte Eindhovense mensen in dit topic vast beter![]()
Laat maar het gaat om het ideequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier is.
Ik denk ook zoiets.Faithz.
kut newbiequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Pustasu het volgende:
ik ben ook pot
Dat ben je altijd ,quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:05 schreef Stroekie het volgende:
Nee ik ben ook traag hoor, dus het ligt niet alleen aan Fok![]()
Klopt, sorry stroek.quote:
Sterktequote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klopt, sorry stroek.
Ben er met mijn hoofd niet bij, morgen waarschijnlijk definitief afscheid nemen van mijn oma + een goeie vriendin die het niet makkelijk heeft.
Hoi Erik, knuffelbeer,quote:Op zondag 10 december 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogge, liefjes.
staan allemaal met de kerstboom te hannessen natuurlijkquote:
En die komen ze dan straks stuk voor stuk hier showen, hoe mooi het geworden isquote:Op zondag 10 december 2006 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
staan allemaal met de kerstboom te hannessen natuurlijk
Bij ons staat die takkeboom. Nou ja, de boom zelf dan. Vrouwlief heeft zich niet helemaal aan haar part of the deal gehouden en dus heb ik al die takken open moeten vouwenquote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die komen ze dan straks stuk voor stuk hier showen, hoe mooi het geworden is![]()
![]()
Creepy? DEATH als de Hogfather, schattig juistquote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Nirak het volgende:
kun je geen anadere avator nemen? deze is echt creapy :S
Wat een slechte verzorgingquote:Op zondag 10 december 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee uur nonstop musiceren op eenlege en droge maag is niet echt puur genieten.
is in elk geval een beter cadeau om te ontvangen dan een cd van een of andere blonde brabantse engerdquote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Weer in mijn bezit na deze sinterklaas![]()
![]()
Hoe kom je daar nu weer terecht, zo'n klein ukkepukkerig limburgs dorpje ?quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
We moesten spelen in Ittervoort:').
Maar wel schandalig dat er dan niet eens vlaai met koffie/thee geserveerd wordtquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een trioconcert, dus samen met drie andere orkesten. En het is de woonplaats van de dirigent, dus vandaar.
Ja volgens mij is dat inderdaad wel lastig als jij via die klarinet probeert koffie te drinkenquote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kon drank en broodjes kopen, maar als je aan het spelen bent gaat dat dus niet.
maar heet dus wel rietjequote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig drink ik mijn koffie zwart, en is het rietje van een klarinet geen buisje, maar een plat stukje riet.
I rest my casequote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook een nichtje dat klarinet speelt.
Niet alleen hier, maar gewoon in alle topic waar je regelmatig te vinden bent hoorquote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kondig het hier ook wel even aan. Dat de stemming geopend is.
10:00:01 is mijn mail daar binnenquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slaap lekker jullie
ennu, vergeet je morgen niet om op Erik te stemmen![]()
Mag vanaf 10.00 uur
En op mij, als je een kloontje over hebt...quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slaap lekker jullie
ennu, vergeet je morgen niet om op Erik te stemmen![]()
Mag vanaf 10.00 uur
Tuurlijk, jij wordt ook niet overgeslagenquote:Op zondag 10 december 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En op mij, als je een kloontje over hebt...
Wat wil je weten?quote:Op zondag 10 december 2006 20:49 schreef Nirak het volgende:
wie van deze meiden/jongens heeft er eigenlijk een koophuis en ervaring met het kopen van een nieuwbouwhuis?
Wij willen alles wetenquote:Op maandag 11 december 2006 07:56 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen
Ik wou gisteren nog posten dat de lichtjes van de kerstboom natuurlijk kapot zijn, zodat we eerst nieuwe moeten halen...![]()
[..]
Wat wil je weten?
* maedel gaat van d'r leven niet meer in een nieuwbouwwijk wonen, maar dat terzijde.
Euhm, ja, iets specifieker mag wel natuurlijkquote:
welke wijk? Ja, ik ben nieuwsgierig jaquote:Op maandag 11 december 2006 09:23 schreef Faithz het volgende:
We hebben interesse in een nieuwbouw woning en gaan ons deze week inschrijven. Er wordt dan geloot, we hebben een voorkeurspositie daarbij omdat we al erg vroeg ingeschreven stonden.
Euhm, nee, mijn vriendin heeft ooit een nieuwbouwhuis gekocht. Waarom google je niet? Het zal vast ergens beschreven staan. Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.quote:En dan gaan we een gesprek aan met de makelaar, Meeuwsmaar ok. Als we ingeloot worden gaan we daarmee in gesprek en komen er meer dingen aan bod, wat voor welke meerprijs ect. Heb jij dat ook gedaan? Waar gaat zo'n gesprek voornamelijk over?
Bijkeuken - 12.000 euro..quote:Op maandag 11 december 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.
Zegt zij die nog niet eens een plaatsnaam wil noemenquote:Op maandag 11 december 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
welke wijk? Ja, ik ben nieuwsgierig ja
[..]
Ja dat is allemaal wel te vinden. Maar ervaringen van andere zijn handig.quote:Euhm, nee, mijn vriendin heeft ooit een nieuwbouwhuis gekocht. Waarom google je niet? Het zal vast ergens beschreven staan. Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.
Ik heb dus wel in een nieuwbouwwijk gewoond en dat is niet zo goed bevallen. Willen/hebben jullie kinderen?
Wij niet en we vonden het helemaaaaal niet prettig om tussen de jonge gezinnen te wonen.
Nu wonen we in een oud huis in het centrum, tussen de ondernemers, en dat bevalt stukken beter!
Geweestquote:Op maandag 11 december 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht is het handig om eens te kijken op de site van Vereniging Eigen Huis ?
die hebben adviseurs lopen die voor leden van hun vereniging vaak gereduceerde tarieven hanteren en redelijk onafhankelijk zijn.
www.veh.nl
ik heb van mensen gehoord die heel enthousiast zijn, en inderdaad wel ervaren dat ze hierdoor het nodige bespaard hebben en daardoor dit als een nuttige investering zagenquote:Op maandag 11 december 2006 14:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Geweest
Maar misschien wel handig om lid te worden ivm inspectie aan het huis e.d...
quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! ben je er? Regina Spektor is tof!
quote:Op maandag 11 december 2006 14:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zegt zij die nog niet eens een plaatsnaam wil noemen
[..]
Nou ja, één ervaring heb ik al gemeld, maar die wilde je misschien niet horenquote:Ja dat is allemaal wel te vinden. Maar ervaringen van andere zijn handig.
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?quote:Op maandag 11 december 2006 07:56 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen
Ik wou gisteren nog posten dat de lichtjes van de kerstboom natuurlijk kapot zijn, zodat we eerst nieuwe moeten halen...![]()
[..]
Wij hebben led-lampjesquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?
Geldvergrijmerij ook altijd
Ik vrees dat je aan heel veel mensen hier op Fok eerst zal moeten uitleggen wat een kroonsteentje is, en waar ze die verkopenquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?
Geldvergrijmerij ook altijd
Nou, dat lijkt me niet het probleem, we hebben een goed gevulde schuur hoorquote:Op maandag 11 december 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je aan heel veel mensen hier op Fok eerst zal moeten uitleggen wat een kroonsteentje is, en waar ze die verkopen![]()
binnen een kwartier ben je er klaar mee. Hoe lang doe je er over om zulks nieuw te kopen?quote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet het probleem, we hebben een goed gevulde schuur hoor
Ik wil alleen geen kroonsteen in m'n boom, en al helemaal niet (urenlang) uitzoeken welk lampje het probleem veroorzaakt.
Sorry, maar daar ben ik echt te duur voor![]()
![]()
Ik ben daar niet binnen een kwartier mee klaar hoor, om nog maar niet te beginnen over de frustraties...quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
binnen een kwartier ben je er klaar mee. Hoe lang doe je er over om zulks nieuw te kopen?
En je kunt 't kroonsteentje wel omwinden met wat groen of bruin plakband.
Rel tommy,quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
-en trouwens, ik doe toch lekker wat ik wil-
Probeer het eens met een penquote:Op maandag 11 december 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Godver, schrijven gaat echt helemaal niet
Dan gaat het nog minder. Delete is makkelijker als er weer zo'n nietszeggende zin op het scherm verschijnt.quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Probeer het eens met een pen
Jamaar, misschien tuur je wel teveel naar het scherm en zie je te weinig verder om gedachten los te laten of te prikkelen, zeg maar.quote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan gaat het nog minder. Delete is makkelijker als er weer zo'n nietszeggende zin op het scherm verschijnt.
ik weet wel wat ik wil schrijven (Arthur gaat uit) maar niet wat ik weg kan laten. Het wordt een opeenvolging van korte stukjes die de tijd steeds overbruggen en daar bedank ik voor. Het is een verhaal, geen blogentry met "en toen deden we dit en toen dat en toen en toen en toen". En dat is frustrerend.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar, misschien tuur je wel teveel naar het scherm en zie je te weinig verder om gedachten los te laten of te prikkelen, zeg maar.
Het denkwerk heb ik gisteravond in bed al gedaan jaquote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Geloof me, ik programmeer beter zonder computer voor m'n neus dan met, bijvoorbeeld.
Schrijf dan eerst de zelfstandige naamwoorden op van wat je er in wilt hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik wil schrijven (Arthur gaat uit) maar niet wat ik weg kan laten. Het wordt een opeenvolging van korte stukjes die de tijd steeds overbruggen en daar bedank ik voor. Het is een verhaal, geen blogentry met "en toen deden we dit en toen dat en toen en toen en toen". En dat is frustrerend.
Hm. Aparte benadering. Ik ga eens kijken.quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Schrijf dan eerst de zelfstandige naamwoorden op van wat je er in wilt hebben.
Noem jij dat denkwerk ?quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het denkwerk heb ik gisteravond in bed al gedaan ja
Jah. Denken is 'overrated'.quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noem jij dat denkwerk ?![]()
daar zou ik nu weer niet over hoeven na te denken![]()
Natuurlijk... een plot komt niet uit de lucht vallen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noem jij dat denkwerk ?![]()
daar zou ik nu weer niet over hoeven na te denken![]()
Slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik ga naar bed
Daar moet je me wel bij helpen, want zelf heb ik er helemaal geen ervaring meequote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt me welnieuwsgierig met je minispoiler over zijn uitgaan. ik ben benieuwd hoe hij dat gaat ervaren en of er nog enige vorm van herkenmbaarheid in zit.
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenochtend Sitethief![]()
en deze had je nog te goed![]()
Da's toch niet dezelfde die je terug stuurt, want dat zou dus betekenen dat die onbezorgbaar was of verkeerd geadresseerdquote:
Owja,quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's toch niet dezelfde die je terug stuurt, want dat zou dus betekenen dat die onbezorgbaar was of verkeerd geadresseerd![]()
eet smakelijk vanaafquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Owja,.
Ik zit vanavond samen met iemand bij de italiaan,.
En o ja, ik heb Alicey gekocht ,.
Is dat verplicht dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
Niemand hier meer iets spannends te melden ?![]()
Alles hier hetzelfde, op de 'goeiemorgen' na.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt hier, en ik ben nog steeds verliefd tralalala
Klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar er is te weinig aktie hier![]()
Voor info:quote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
is gisteravond al verzondenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet vergeten!
Maar het mag pas vanaf vandaag 10.00 uur. En vergeet ook niet je username te vermelden hčquote:
oh jeequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het mag pas vanaf vandaag 10.00 uur. En vergeet ook niet je username te vermelden hč.
Alles wat voor die tijd gebeurt, telt niet mee.
kinderen die vragen worden over geslagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
Krijg ik ook nog een stemmetje? *bedelt*
Tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef NanKing het volgende:
Nee, ik stuur dadelijk ff een mailtje.
Gelukkig ben ik allang geen kind meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kinderen die vragen worden over geslagen
maar Wonderer kon ik natuurlijk niets weigeren![]()
Maakt niet uit wat voor email adres je mee mailt als je maar even je username achterlaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:44 schreef maedel het volgende:
Wie van de dames wordt volgens ons Miss Fok! eigenlijk?
Wordt trouwens je e-mailadres gecheckt met je profiel? Ik ben m'n wachtwoord van m'n e-mailadres van dit account kwijt![]()
Ah, dan kan ik twee keer stemmenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor email adres je mee mailt als je maar even je username achterlaat.
Mijn stem heb je inmiddelsquote:Tha_Erik:
Fuck the world, vote Erik! Het stembureau is geopend. Kom, kom, ik wil jouw stem.
Dit is mijn tweede kloonquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:! Heb je ook een andere username dan?
Haai!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*neerstort*
hoihoi we zijn weer thuis
Nee, niks. Maar hij wilde dus pas weer aan toen ik de stekker in een ander stopcontact stopte. De rest op die stekkerdoos doet het weg gewoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niks belangrijks verloren gegaan zoals... Arthur?
Hele korte stroomonderbreking. De andere computer viel niet eens uit, zo kort, maar Beast dus welquote:
Het klinkt wel lekker. Zou zo een hippe brownie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hele korte stroomonderbreking. De andere computer viel niet eens uit, zo kort, maar Beast dus wel
Black-out is lange stroomonderbreking
Ja, af en toe kan ik ontzettend driftig zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Haai!
ik zag jou (2 pagina's terug ofzo) roepen dat je een relnicht bent![]()
Nou heb ik zin in brownies ;Pquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt wel lekker. Zou zo een hippe brownie kunnen zijn..
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel andersquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, af en toe kan ik ontzettend driftig zijn
Dat kreeg ik ook toen ik brown-out lasquote:
Als 'n Friese hengst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel anders
Hm, ik maak meermalens gebruik van brown-out resets voor het programmeren van embedded systemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook toen ik brown-out las.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wil even gal spuwen trouwens.
Ik heb afgelopen februari met drie vrienden een prive-forumpje opgericht omdat het forum waar we elkaar van kenden offline ging. De onderwerpen gaan negen van de tien keer nergens over, zeg maar het gemiddelde MSN gesprek tussen een paar pubers. Twee van hen (C en M) kunnen het erg goed met elkaar vinden en kalken regelmatig topics vol met dingen die voor iemand anders niet te volgen zijn.
Nu merkte C gisternacht op dat we bijna op de 10.000 posts zaten, dus ik stelde voor om dat even vol te maken. Afijn, we hebben in het ONZ forum iets van 300 posts gemaakt, die meestal nog wel zijdelings met het topic te maken hadden.
Komt M (en broer) online, compleet over de rooie, omdat ie dat nu allemaal moest gaan lezen en dat hij het enorm kinderachtig van ons vond en weet ik wat...
Ik snap er niks van, waar hij zich nou zo druk over maakt. Klerelijer
Zo, klaar
Nou, hij heeft ze dus gelezen, want hij klaagde erover dat er twee waren die over hem gingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je al die posts uitprinten, en dan opsturen met de kerst..
"Hier heb je alle posts, ik neem aan dat je tijd genoeg hebt?"
'k Snap er niks van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wil even gal spuwen trouwens.
Ik heb afgelopen februari met drie vrienden een prive-forumpje opgericht omdat het forum waar we elkaar van kenden offline ging. De onderwerpen gaan negen van de tien keer nergens over, zeg maar het gemiddelde MSN gesprek tussen een paar pubers. Twee van hen (C en M) kunnen het erg goed met elkaar vinden en kalken regelmatig topics vol met dingen die voor iemand anders niet te volgen zijn.
Nu merkte C gisternacht op dat we bijna op de 10.000 posts zaten, dus ik stelde voor om dat even vol te maken. Afijn, we hebben in het ONZ forum iets van 300 posts gemaakt, die meestal nog wel zijdelings met het topic te maken hadden.
Komt M (en broer) online, compleet over de rooie, omdat ie dat nu allemaal moest gaan lezen en dat hij het enorm kinderachtig van ons vond en weet ik wat... Oh ja, dat er tussen die 300+ posts een of twee over hem gingen over een onderwerp waar hij al een hele tijd geleden had gevraagd of we daar over op wilden houden.
Ik snap er niks van, waar hij zich nou zo druk over maakt. Klerelijer
Zo, klaar
Ach zo,quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef wonderer het volgende:
Korte versie:
Prive-forum, M baggert regelmatig met C, nu C met mij baggert, wordt ie boos.
M's broer, niet de mijnequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo,
Maar jij had toch wel meer bonje met je broer?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
Die twee dekken elkaar altijd.
Niks mis met temperamentvolquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel anders
Friese hengst?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als 'n Friese hengst.
http://www.grootarchem.nl/dekhengsten/heinse.htmquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heinse?
quote:
Je bent toch zo gezellig dat je overal een feestje van maakt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee, expres gekomen. Op uitnodiging.
Besloot het aanbod van een feestje aan te nemen maar het feestje is of al afgelopen, of het moet nog beginnen
Jah, wat 'n prachtbeestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
http://www.grootarchem.nl/dekhengsten/heinse.htm
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heinse?
nou.....euh...... niet altijd, geloof me.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent toch zo gezellig dat je overal een feestje van maakt?
Die is in de disco chickies aan het scorenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerd
Nou ja eens kijken of ik hem terug de stal in kan krijgen met ene hand vol suikerklontjes
![]()
Klinkt lief, gezellig en aandoenlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.....euh...... niet altijd, geloof me.
Maar hier maken we er gewoon een Kisskissclub online van![]()
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee, expres gekomen. Op uitnodiging.
Besloot het aanbod van een feestje aan te nemen maar het feestje is of al afgelopen, of het moet nog beginnen
en wat een laag dekgeldquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, wat 'n prachtbeest
Maar je mag toch pas van het feest weg als je een snoepzak gehad hebt hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerd
Nou ja eens kijken of ik hem terug de stal in kan krijgen met ene hand vol suikerklontjes
![]()
is het ook. Moet er zaterdag weer flyerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt lief, gezellig en aandoenlijk.
*bries*quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je mag toch pas van het feest weg als je een snoepzak gehad hebt hoor![]()
*snoepzak geeft*quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.
Van Friezen weet ik dan maar weer beperkt het een en ander afquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
![]()
Toch vervelend als dat gebeurtIk heb jarenlang "gewerkt" bij een man met 5 friese paarden. Ieder jaar een veulen kopen en hopen dat je goed gegokt hebt.. iedere keer een succes. Keer op keer viel ik voor tempramentvolle veulens, het Heinse veulen (wat inmiddels al 5/6 jaar oud is) is de beste aankoop geweest. Wat een heerlijke rotzak is dat
![]()
maar slaap lekker, want ik ga m'n bedje opzoeken, maar leuk te lezen dat hier ook liefhebbers van het zwarte goud te vinden zijn!!
![]()
Braaf beest braaf beestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*bries*
*onwillig is*
.................
*met oortjes naar voren nieuwsgierig snuffelt*
Het fokresultaat van Heinse is niet zo goed. Het karakter van het nageslacht is erg pittig en soms zelfs op het "gemene" af, ik persoonlijk hou daar wel van.. maar de gemiddelde friese paarden liefhebber is daar niet zo'n voorstander van. Er is een aantal jaren ook sprake van geweest om hem "eruit" te gooien maar hij mocht toch blijven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat een laag dekgeld
als je dat vergelijkt met de toppers van de KWPN (Koninklijk Nederlands Warmbloed Paard) dan moet je er bijna een nul achter zetten
En dat terwijl Friesche merrie veulens bij verkoop ettelijke duizenden euro's opbrengen
Snel de emmer met haver in veiligheidbrengt, want daarvan neemt het temperament alleen maar toequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Tevreden luidruchtig kauwt
*skronsj skronsj*
nah ja... ze ruiken iig allemaal lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van Friezen weet ik dan maar weer beperkt het een en ander af
maar m'n vader heeft thuis wel 5 Belgische knollen in het weiland lopen
Sweet Dreams Nirakquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:25 schreef Nirak het volgende:
nou, ik ga over een nachtmerrie dromen
doeiiii
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen nu opeens te bed?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah ja... ze ruiken iig allemaal lekker
Ja, 't is al reeds metten, zo dees' heerschap gaat het dons bezoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen nu opeens te bed?
Maar moet het dons daar niet eerst van verwittigd worden ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, 't is al reeds metten, zo dees' heerschap gaat het dons bezoeken.
welk dons wil nou niet die glanzende vacht omvatten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet het dons daar niet eerst van verwittigd worden ?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Neen, het kan mijn gelederen niet velen!
Ik ben op een boerderij opgegroeid en dus altijd tussen de beesten geweest. dus angst van dieren is mij eigenlijk vreemd. En groot is een relatief begrip. Maar een paar jaar terug was ik in Zuid Africa en kwam ik in een wild park daar met de auto aanrijden en zag ik links van me een kudde olifanten. Het waren er meer dan 20 Een paar grote stieren, koeien met kalveren. En ze hadden het naar hun zin, ze waren rustig aan het grazen. Dus wij die auto stil gezet. radio en zo uit. maar wel alle ramen open om het zo van nabij mogelijk te maken. En ja we hadden geluk. De kudde stak voor en achter ons de weg over. Maar op krap 1 meter afstand is zo'n olifant echt wel enorm groot en ontzagwekkendquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
alleen zijn ze zo groooooot. Ze ruiken lekker en zijn zo mooi en machtig maar groooooot. Daarom ben ik er ook meestal wel een beetje bang voor. Tenzij ik weer eens , zoals af en toe dat paard tegenkom waarmee ik dan een verstandhouding heb. Afhankelijk van het dier zelf als persoonlijkheid. Voor andere paarden ben ik wat bangig.
Olifanten!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben op een boerderij opgegroeid en dus altijd tussen de beesten geweest. dus angst van dieren is mij eigenlijk vreemd. En groot is een relatief begrip. Maar een paar jaar terug was ik in Zuid Africa en kwam ik in een wild park daar met de auto aanrijden en zag ik links van me een kudde olifanten. Het waren er meer dan 20 Een paar grote stieren, koeien met kalveren. En ze hadden het naar hun zin, ze waren rustig aan het grazen. Dus wij die auto stil gezet. radio en zo uit. maar wel alle ramen open om het zo van nabij mogelijk te maken. En ja we hadden geluk. De kudde stak voor en achter ons de weg over. Maar op krap 1 meter afstand is zo'n olifant echt wel enorm groot en ontzagwekkend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik bezoedel het met mijn lichaamsappen die zich via mijn porien mijn lichaam verlaten.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben op een boerderij opgegroeid en dus altijd tussen de beesten geweest. dus angst van dieren is mij eigenlijk vreemd. En groot is een relatief begrip. Maar een paar jaar terug was ik in Zuid Africa en kwam ik in een wild park daar met de auto aanrijden en zag ik links van me een kudde olifanten. Het waren er meer dan 20 Een paar grote stieren, koeien met kalveren. En ze hadden het naar hun zin, ze waren rustig aan het grazen. Dus wij die auto stil gezet. radio en zo uit. maar wel alle ramen open om het zo van nabij mogelijk te maken. En ja we hadden geluk. De kudde stak voor en achter ons de weg over. Maar op krap 1 meter afstand is zo'n olifant echt wel enorm groot en ontzagwekkend![]()
![]()
Je moet niksquote:
Maar zoekt het desondanks opquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hij is ook voor het dons natuurlijk onwillig![]()
Ja achteraf hebben we ook tegen elkaar gezegd dat het dus eigenlijk echt onverantwoord was wat we gedaan hebben. Maar het was zo'n vredig tafereel. En de olifanten waren volledig op hun gemak met hun oren in de spreidstand dan we toch het risico genomen hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Olifanten!
Ze lijken zo lief, maar je moet ze niet pissig maken, want een mens is maar nietig vergeleken bij die beesten.
Heb dat ook ooit eens gedaan met cheetahsquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf hebben we ook tegen elkaar gezegd dat het dus eigenlijk echt onverantwoord was wat we gedaan hebben. Maar het was zo'n vredig tafereel. En de olifanten waren volledig op hun gemak met hun oren in de spreidstand dan we toch het risico genomen hebben.
ik had dat echt niet willen missen
checkquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb dat ook ooit eens gedaan met cheetahs![]()
vewy BIG puttycats
wij waren in Hlane national resort in Swaziland toen. Tegen de grns met Mozambique. Vrij toegankelijk en geen gaas. Grenst wel aan Kruger.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
check
Ik ook, maar de meeste cheetahs die ik daar gezien heb zaten dan toch weer achter gaas op zo'n privaat resort zodat de verwende toeristen toch in elk geval waar voor hun entreeprijs kregen.
En die kudde olifanten liep gewoon vrij rond in het Krugerpark
Mooiste was ook nog wel dat we al 3 dagen in Krugerpark aan het rondrijden warne maar nog geen enkele olifant gezien hadden. Nou dat werd toen dus ruimschoots goedgemaakt
Ik houd heul niet van paardenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het laatste half uur gaat hier hier vooral over paarden
Dan staat je nog wat te wachten, jongedame!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd heul niet van paarden![]()
En nee Erik ik heb nog niet gemailt, ben nu net pas thuis.
Had je ook.... in ouwehoer. Mijn aanwezigheid hier is wss wat verwarrend voor jequote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ik dacht al gezwaaid te hebben.
Nee, ook echt in dit topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je ook.... in ouwehoer. Mijn aanwezigheid hier is wss wat verwarrend voor je![]()
13 december 2006 komt maar een keer voor dacht ik zo,quote:Op woensdag 13 december 2006 09:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze ochtend stroekie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |