Is energie soms erg goedkoop daar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zijn van die standaard omhoogschuiframen. Dubbelglas, dat wel, maar de fitting zeg maar, het raamkozijn is van aluminium of zo en erg goed sluit het niet af. Verder is het hier redelijk vochtig in huis omdat ik gewassen kleren in de woonkamer heb hangen (die mogen niet in de droger). Dus, water slaat neer op de ruiten en de sponningen en omdat vooral die sponningen hartstikke koud zijn, bevriest het daar. Er zitten dus ijspegels. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik vrees het ergste als het straks ECHT koud wordt. Dan gaat energieverbruik wel omhoog.
Van isolatie hebben ze hier echt nog nooit gehoord. Het hele gebouw is van twee lagen 20 mm hout en 5 cm isolatiemateriaal.
Geef mij maar lekker een betonnen huis met isolatie en een laag bakstenen.
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...quote:
Per maand?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...
Dan zit ik hier dus toch goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, FOK! ís ook saai vanavond. Mensen met een leven zijn zeker dat leven aan het leven.
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Per maand?
Of hoe werkt dat daar precies?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.
Maar eigenlijk weet ik er niet zoveer van
Heb jij een 3kamer appartement?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..].
Maar 60 euro voor een maand (inclusief airco) is echt weinig.
Ik betaal 160 euro Eneco per maand.
Ja, een 3 kamer appartement.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij een 3kamer appartement?Kost denk ik wat minder. Of misschien heb ik die 60 dollar wel verkeerd onthouden. Ik ga even de rekening zoeken.
da's dan voor zowel gas als licht?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Yup dat is in 1 hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan voor zowel gas als licht?
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meterquote:
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meter
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementjequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nu even heel blij met mijn goedkope kutsloopflat..
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementje.
.
ik kan alleen de staat van april dit jaar vinden. Geen idee waar die anderen zijn. Ik snap geen fuck ervan, eigenlijk, maar hij moest toen voor 258 KWh $31 betalen. De rekening daarvoor was $76 en een verbruik van 686 KWh (koude maand).quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Zo hoort het natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.![]()
Ons appartement is 920 sq. ft. Jullie mogen zelf uitrekenen wat dat in meters isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier is.
Ik denk ook zoiets.Faithz.
ja ooit, dan gaan we met alle mensen uit het L topic gewoon paleis Soestdijk krakenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit.. ooit... dan euh.. tjah. Gewoon, ooit..
Ja volgens mij scheelt het ook behoorlijk dat ik aan alle kanten buren heb, dus niet zo verschikkelijk hard hoef te stoken. En alleen maar 's avonds hoef te verwarmen aangezien ik overdag toch nooit thuis benquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:19 schreef maedel het volgende:
60? damn, wij zitten over de 200 euro...
Wij hebben dan ook een huis.![]()
Soestdijkplan lijkt me heel gezellig![]()
60 dollar extra of gewoon 60 dollar? Maar wel vreemd dat er dan zo waardeloos gebouwd wordt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...
Ja en weet je wat ook vreemd isquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
60 dollar extra of gewoon 60 dollar? Maar wel vreemd dat er dan zo waardeloos gebouwd wordt..
en je sokken ook laten rondslingeren zodat hij die onderweg tegen gekomen is ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:08 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen![]()
ehh... middag..
ik heb de kerstman alweer tegen ons huis op zien klimmen met z'n ladder![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef Nirak het volgende:
ik heb er speciaal sokken voor gekocht die extra groot zijn
anders past er natuurlijk geen......huis in...
wat een hebbert ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef Nirak het volgende:
ik heb er speciaal sokken voor gekocht die extra groot zijn
anders past er natuurlijk geen......huis in...
dank je welquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
Had een bagel met warme mozerella en rode pesto![]()
Officieel heet dat ding dus snowramp maar gezien het armoedige karakter is sneeuw ramp toch echt een betere benaming.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sneeuwramp?
Eerst nog een tornado in Londen en nu een sneeuwramp in Eindhoven?![]()
Ja op dagen dat ik zaterdag voor 06.00 uur me bed uit moet mag ik van mezelf daarna luxe gaan lunchen in de stad met bagels en juicequote:
Eindhoven is natuurlijk steeds te coolste stad van Nederlandquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Officieel heet dat ding dus snowramp maar gezien het armoedige karakter is sneeuw ramp toch echt een betere benaming.
Ik had heel de week al radio commercials gehoord over Eindhoven de Coolste stad van Nederland. Maar daar tellen de genoemde zaken du niet aan mee.
www.eindhovenwinterstad.nl
Wel is iedereen wild enthousiast over de prachtig verlichte kerk, volgens mij de Catharina, maar dat weten de Echte Eindhovense mensen in dit topic vast beter![]()
Laat maar het gaat om het ideequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier is.
Ik denk ook zoiets.Faithz.
kut newbiequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Pustasu het volgende:
ik ben ook pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |