Dat ben je altijd ,quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:05 schreef Stroekie het volgende:
Nee ik ben ook traag hoor, dus het ligt niet alleen aan Fok![]()
Klopt, sorry stroek.quote:
Sterktequote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klopt, sorry stroek.
Ben er met mijn hoofd niet bij, morgen waarschijnlijk definitief afscheid nemen van mijn oma + een goeie vriendin die het niet makkelijk heeft.
Hoi Erik, knuffelbeer,quote:Op zondag 10 december 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogge, liefjes.
staan allemaal met de kerstboom te hannessen natuurlijkquote:
En die komen ze dan straks stuk voor stuk hier showen, hoe mooi het geworden isquote:Op zondag 10 december 2006 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
staan allemaal met de kerstboom te hannessen natuurlijk
Bij ons staat die takkeboom. Nou ja, de boom zelf dan. Vrouwlief heeft zich niet helemaal aan haar part of the deal gehouden en dus heb ik al die takken open moeten vouwenquote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die komen ze dan straks stuk voor stuk hier showen, hoe mooi het geworden is![]()
![]()
Creepy? DEATH als de Hogfather, schattig juistquote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Nirak het volgende:
kun je geen anadere avator nemen? deze is echt creapy :S
Wat een slechte verzorgingquote:Op zondag 10 december 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee uur nonstop musiceren op eenlege en droge maag is niet echt puur genieten.
is in elk geval een beter cadeau om te ontvangen dan een cd van een of andere blonde brabantse engerdquote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Weer in mijn bezit na deze sinterklaas![]()
![]()
Hoe kom je daar nu weer terecht, zo'n klein ukkepukkerig limburgs dorpje ?quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
We moesten spelen in Ittervoort:').
Maar wel schandalig dat er dan niet eens vlaai met koffie/thee geserveerd wordtquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een trioconcert, dus samen met drie andere orkesten. En het is de woonplaats van de dirigent, dus vandaar.
Ja volgens mij is dat inderdaad wel lastig als jij via die klarinet probeert koffie te drinkenquote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kon drank en broodjes kopen, maar als je aan het spelen bent gaat dat dus niet.
maar heet dus wel rietjequote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig drink ik mijn koffie zwart, en is het rietje van een klarinet geen buisje, maar een plat stukje riet.
I rest my casequote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook een nichtje dat klarinet speelt.
Niet alleen hier, maar gewoon in alle topic waar je regelmatig te vinden bent hoorquote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kondig het hier ook wel even aan. Dat de stemming geopend is.
10:00:01 is mijn mail daar binnenquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slaap lekker jullie
ennu, vergeet je morgen niet om op Erik te stemmen![]()
Mag vanaf 10.00 uur
En op mij, als je een kloontje over hebt...quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slaap lekker jullie
ennu, vergeet je morgen niet om op Erik te stemmen![]()
Mag vanaf 10.00 uur
Tuurlijk, jij wordt ook niet overgeslagenquote:Op zondag 10 december 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En op mij, als je een kloontje over hebt...
Wat wil je weten?quote:Op zondag 10 december 2006 20:49 schreef Nirak het volgende:
wie van deze meiden/jongens heeft er eigenlijk een koophuis en ervaring met het kopen van een nieuwbouwhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |