Wij willen alles wetenquote:Op maandag 11 december 2006 07:56 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen
Ik wou gisteren nog posten dat de lichtjes van de kerstboom natuurlijk kapot zijn, zodat we eerst nieuwe moeten halen...![]()
[..]
Wat wil je weten?
* maedel gaat van d'r leven niet meer in een nieuwbouwwijk wonen, maar dat terzijde.
Euhm, ja, iets specifieker mag wel natuurlijkquote:
welke wijk? Ja, ik ben nieuwsgierig jaquote:Op maandag 11 december 2006 09:23 schreef Faithz het volgende:
We hebben interesse in een nieuwbouw woning en gaan ons deze week inschrijven. Er wordt dan geloot, we hebben een voorkeurspositie daarbij omdat we al erg vroeg ingeschreven stonden.
Euhm, nee, mijn vriendin heeft ooit een nieuwbouwhuis gekocht. Waarom google je niet? Het zal vast ergens beschreven staan. Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.quote:En dan gaan we een gesprek aan met de makelaar, Meeuwsmaar ok. Als we ingeloot worden gaan we daarmee in gesprek en komen er meer dingen aan bod, wat voor welke meerprijs ect. Heb jij dat ook gedaan? Waar gaat zo'n gesprek voornamelijk over?
Bijkeuken - 12.000 euro..quote:Op maandag 11 december 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.
Zegt zij die nog niet eens een plaatsnaam wil noemenquote:Op maandag 11 december 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
welke wijk? Ja, ik ben nieuwsgierig ja
[..]
Ja dat is allemaal wel te vinden. Maar ervaringen van andere zijn handig.quote:Euhm, nee, mijn vriendin heeft ooit een nieuwbouwhuis gekocht. Waarom google je niet? Het zal vast ergens beschreven staan. Die meerprijzen, volgens mij is dat afhankelijk van wat je wilt qua keuken, vloer, badkamer enzo.
Ik heb dus wel in een nieuwbouwwijk gewoond en dat is niet zo goed bevallen. Willen/hebben jullie kinderen?
Wij niet en we vonden het helemaaaaal niet prettig om tussen de jonge gezinnen te wonen.
Nu wonen we in een oud huis in het centrum, tussen de ondernemers, en dat bevalt stukken beter!
Geweestquote:Op maandag 11 december 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht is het handig om eens te kijken op de site van Vereniging Eigen Huis ?
die hebben adviseurs lopen die voor leden van hun vereniging vaak gereduceerde tarieven hanteren en redelijk onafhankelijk zijn.
www.veh.nl
ik heb van mensen gehoord die heel enthousiast zijn, en inderdaad wel ervaren dat ze hierdoor het nodige bespaard hebben en daardoor dit als een nuttige investering zagenquote:Op maandag 11 december 2006 14:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Geweest
Maar misschien wel handig om lid te worden ivm inspectie aan het huis e.d...
quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! ben je er? Regina Spektor is tof!
quote:Op maandag 11 december 2006 14:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zegt zij die nog niet eens een plaatsnaam wil noemen
[..]
Nou ja, één ervaring heb ik al gemeld, maar die wilde je misschien niet horenquote:Ja dat is allemaal wel te vinden. Maar ervaringen van andere zijn handig.
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?quote:Op maandag 11 december 2006 07:56 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen
Ik wou gisteren nog posten dat de lichtjes van de kerstboom natuurlijk kapot zijn, zodat we eerst nieuwe moeten halen...![]()
[..]
Wij hebben led-lampjesquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?
Geldvergrijmerij ook altijd
Ik vrees dat je aan heel veel mensen hier op Fok eerst zal moeten uitleggen wat een kroonsteentje is, en waar ze die verkopenquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan knip je de kapotte er toch gewoon tussenuit en zet je er een kroonsteentje tussen?
Geldvergrijmerij ook altijd
Nou, dat lijkt me niet het probleem, we hebben een goed gevulde schuur hoorquote:Op maandag 11 december 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je aan heel veel mensen hier op Fok eerst zal moeten uitleggen wat een kroonsteentje is, en waar ze die verkopen![]()
binnen een kwartier ben je er klaar mee. Hoe lang doe je er over om zulks nieuw te kopen?quote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet het probleem, we hebben een goed gevulde schuur hoor
Ik wil alleen geen kroonsteen in m'n boom, en al helemaal niet (urenlang) uitzoeken welk lampje het probleem veroorzaakt.
Sorry, maar daar ben ik echt te duur voor![]()
![]()
Ik ben daar niet binnen een kwartier mee klaar hoor, om nog maar niet te beginnen over de frustraties...quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
binnen een kwartier ben je er klaar mee. Hoe lang doe je er over om zulks nieuw te kopen?
En je kunt 't kroonsteentje wel omwinden met wat groen of bruin plakband.
Rel tommy,quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
-en trouwens, ik doe toch lekker wat ik wil-
Probeer het eens met een penquote:Op maandag 11 december 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Godver, schrijven gaat echt helemaal niet
Dan gaat het nog minder. Delete is makkelijker als er weer zo'n nietszeggende zin op het scherm verschijnt.quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Probeer het eens met een pen
Jamaar, misschien tuur je wel teveel naar het scherm en zie je te weinig verder om gedachten los te laten of te prikkelen, zeg maar.quote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan gaat het nog minder. Delete is makkelijker als er weer zo'n nietszeggende zin op het scherm verschijnt.
ik weet wel wat ik wil schrijven (Arthur gaat uit) maar niet wat ik weg kan laten. Het wordt een opeenvolging van korte stukjes die de tijd steeds overbruggen en daar bedank ik voor. Het is een verhaal, geen blogentry met "en toen deden we dit en toen dat en toen en toen en toen". En dat is frustrerend.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar, misschien tuur je wel teveel naar het scherm en zie je te weinig verder om gedachten los te laten of te prikkelen, zeg maar.
Het denkwerk heb ik gisteravond in bed al gedaan jaquote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Geloof me, ik programmeer beter zonder computer voor m'n neus dan met, bijvoorbeeld.
Schrijf dan eerst de zelfstandige naamwoorden op van wat je er in wilt hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik wil schrijven (Arthur gaat uit) maar niet wat ik weg kan laten. Het wordt een opeenvolging van korte stukjes die de tijd steeds overbruggen en daar bedank ik voor. Het is een verhaal, geen blogentry met "en toen deden we dit en toen dat en toen en toen en toen". En dat is frustrerend.
Hm. Aparte benadering. Ik ga eens kijken.quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Schrijf dan eerst de zelfstandige naamwoorden op van wat je er in wilt hebben.
Noem jij dat denkwerk ?quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het denkwerk heb ik gisteravond in bed al gedaan ja
Jah. Denken is 'overrated'.quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noem jij dat denkwerk ?![]()
daar zou ik nu weer niet over hoeven na te denken![]()
Natuurlijk... een plot komt niet uit de lucht vallen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noem jij dat denkwerk ?![]()
daar zou ik nu weer niet over hoeven na te denken![]()
Slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik ga naar bed
Daar moet je me wel bij helpen, want zelf heb ik er helemaal geen ervaring meequote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt me welnieuwsgierig met je minispoiler over zijn uitgaan. ik ben benieuwd hoe hij dat gaat ervaren en of er nog enige vorm van herkenmbaarheid in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |