quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenochtend Sitethief![]()
en deze had je nog te goed![]()
Da's toch niet dezelfde die je terug stuurt, want dat zou dus betekenen dat die onbezorgbaar was of verkeerd geadresseerdquote:
Owja,quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's toch niet dezelfde die je terug stuurt, want dat zou dus betekenen dat die onbezorgbaar was of verkeerd geadresseerd![]()
eet smakelijk vanaafquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Owja,.
Ik zit vanavond samen met iemand bij de italiaan,.
En o ja, ik heb Alicey gekocht ,.
Is dat verplicht dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
Niemand hier meer iets spannends te melden ?![]()
Alles hier hetzelfde, op de 'goeiemorgen' na.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt hier, en ik ben nog steeds verliefd tralalala
Klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar er is te weinig aktie hier![]()
Voor info:quote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
is gisteravond al verzondenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet vergeten!
Maar het mag pas vanaf vandaag 10.00 uur. En vergeet ook niet je username te vermelden hèquote:
oh jeequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het mag pas vanaf vandaag 10.00 uur. En vergeet ook niet je username te vermelden hè.
Alles wat voor die tijd gebeurt, telt niet mee.
kinderen die vragen worden over geslagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
Krijg ik ook nog een stemmetje? *bedelt*
Tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef NanKing het volgende:
Nee, ik stuur dadelijk ff een mailtje.
Gelukkig ben ik allang geen kind meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kinderen die vragen worden over geslagen
maar Wonderer kon ik natuurlijk niets weigeren![]()
Maakt niet uit wat voor email adres je mee mailt als je maar even je username achterlaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:44 schreef maedel het volgende:
Wie van de dames wordt volgens ons Miss Fok! eigenlijk?
Wordt trouwens je e-mailadres gecheckt met je profiel? Ik ben m'n wachtwoord van m'n e-mailadres van dit account kwijt![]()
Ah, dan kan ik twee keer stemmenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor email adres je mee mailt als je maar even je username achterlaat.
Mijn stem heb je inmiddelsquote:Tha_Erik:
Fuck the world, vote Erik! Het stembureau is geopend. Kom, kom, ik wil jouw stem.
Dit is mijn tweede kloonquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:! Heb je ook een andere username dan?
Haai!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*neerstort*
hoihoi we zijn weer thuis
Nee, niks. Maar hij wilde dus pas weer aan toen ik de stekker in een ander stopcontact stopte. De rest op die stekkerdoos doet het weg gewoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niks belangrijks verloren gegaan zoals... Arthur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |