Hele korte stroomonderbreking. De andere computer viel niet eens uit, zo kort, maar Beast dus welquote:
Het klinkt wel lekker. Zou zo een hippe brownie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hele korte stroomonderbreking. De andere computer viel niet eens uit, zo kort, maar Beast dus wel
Black-out is lange stroomonderbreking
Ja, af en toe kan ik ontzettend driftig zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Haai!
ik zag jou (2 pagina's terug ofzo) roepen dat je een relnicht bent![]()
Nou heb ik zin in brownies ;Pquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt wel lekker. Zou zo een hippe brownie kunnen zijn..
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel andersquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, af en toe kan ik ontzettend driftig zijn
Dat kreeg ik ook toen ik brown-out lasquote:
Als 'n Friese hengst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel anders
Hm, ik maak meermalens gebruik van brown-out resets voor het programmeren van embedded systemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook toen ik brown-out las.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wil even gal spuwen trouwens.
Ik heb afgelopen februari met drie vrienden een prive-forumpje opgericht omdat het forum waar we elkaar van kenden offline ging. De onderwerpen gaan negen van de tien keer nergens over, zeg maar het gemiddelde MSN gesprek tussen een paar pubers. Twee van hen (C en M) kunnen het erg goed met elkaar vinden en kalken regelmatig topics vol met dingen die voor iemand anders niet te volgen zijn.
Nu merkte C gisternacht op dat we bijna op de 10.000 posts zaten, dus ik stelde voor om dat even vol te maken. Afijn, we hebben in het ONZ forum iets van 300 posts gemaakt, die meestal nog wel zijdelings met het topic te maken hadden.
Komt M (en broer) online, compleet over de rooie, omdat ie dat nu allemaal moest gaan lezen en dat hij het enorm kinderachtig van ons vond en weet ik wat...
Ik snap er niks van, waar hij zich nou zo druk over maakt. Klerelijer
Zo, klaar
Nou, hij heeft ze dus gelezen, want hij klaagde erover dat er twee waren die over hem gingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je al die posts uitprinten, en dan opsturen met de kerst..
"Hier heb je alle posts, ik neem aan dat je tijd genoeg hebt?"
'k Snap er niks van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wil even gal spuwen trouwens.
Ik heb afgelopen februari met drie vrienden een prive-forumpje opgericht omdat het forum waar we elkaar van kenden offline ging. De onderwerpen gaan negen van de tien keer nergens over, zeg maar het gemiddelde MSN gesprek tussen een paar pubers. Twee van hen (C en M) kunnen het erg goed met elkaar vinden en kalken regelmatig topics vol met dingen die voor iemand anders niet te volgen zijn.
Nu merkte C gisternacht op dat we bijna op de 10.000 posts zaten, dus ik stelde voor om dat even vol te maken. Afijn, we hebben in het ONZ forum iets van 300 posts gemaakt, die meestal nog wel zijdelings met het topic te maken hadden.
Komt M (en broer) online, compleet over de rooie, omdat ie dat nu allemaal moest gaan lezen en dat hij het enorm kinderachtig van ons vond en weet ik wat... Oh ja, dat er tussen die 300+ posts een of twee over hem gingen over een onderwerp waar hij al een hele tijd geleden had gevraagd of we daar over op wilden houden.
Ik snap er niks van, waar hij zich nou zo druk over maakt. Klerelijer
Zo, klaar
Ach zo,quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef wonderer het volgende:
Korte versie:
Prive-forum, M baggert regelmatig met C, nu C met mij baggert, wordt ie boos.
M's broer, niet de mijnequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo,
Maar jij had toch wel meer bonje met je broer?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
Die twee dekken elkaar altijd.
Niks mis met temperamentvolquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet temperamentvol. Klinkt heel anders
Friese hengst?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als 'n Friese hengst.
http://www.grootarchem.nl/dekhengsten/heinse.htmquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heinse?
quote:
Je bent toch zo gezellig dat je overal een feestje van maakt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee, expres gekomen. Op uitnodiging.
Besloot het aanbod van een feestje aan te nemen maar het feestje is of al afgelopen, of het moet nog beginnen
Jah, wat 'n prachtbeestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
http://www.grootarchem.nl/dekhengsten/heinse.htm
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heinse?
nou.....euh...... niet altijd, geloof me.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent toch zo gezellig dat je overal een feestje van maakt?
Die is in de disco chickies aan het scorenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerd
Nou ja eens kijken of ik hem terug de stal in kan krijgen met ene hand vol suikerklontjes
![]()
Klinkt lief, gezellig en aandoenlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.....euh...... niet altijd, geloof me.
Maar hier maken we er gewoon een Kisskissclub online van![]()
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee, expres gekomen. Op uitnodiging.
Besloot het aanbod van een feestje aan te nemen maar het feestje is of al afgelopen, of het moet nog beginnen
en wat een laag dekgeldquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, wat 'n prachtbeest
Maar je mag toch pas van het feest weg als je een snoepzak gehad hebt hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ga ik ook eens met mijn zus en moeder winkelen kom ik terug thuis staat de stal deur open. Is onze temperamentvolle Friesche hengst hem gepeerd
Nou ja eens kijken of ik hem terug de stal in kan krijgen met ene hand vol suikerklontjes
![]()
is het ook. Moet er zaterdag weer flyerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt lief, gezellig en aandoenlijk.
*bries*quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je mag toch pas van het feest weg als je een snoepzak gehad hebt hoor![]()
*snoepzak geeft*quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vrees dat voor mij het feestje is afgelopen voor vanavond. Moet morgen weer vroeg op, en ben weer laat thuis van 't werk.
Van Friezen weet ik dan maar weer beperkt het een en ander afquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
![]()
Toch vervelend als dat gebeurtIk heb jarenlang "gewerkt" bij een man met 5 friese paarden. Ieder jaar een veulen kopen en hopen dat je goed gegokt hebt.. iedere keer een succes. Keer op keer viel ik voor tempramentvolle veulens, het Heinse veulen (wat inmiddels al 5/6 jaar oud is) is de beste aankoop geweest. Wat een heerlijke rotzak is dat
![]()
maar slaap lekker, want ik ga m'n bedje opzoeken, maar leuk te lezen dat hier ook liefhebbers van het zwarte goud te vinden zijn!!
![]()
Braaf beest braaf beestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*bries*
*onwillig is*
.................
*met oortjes naar voren nieuwsgierig snuffelt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |