Zoute haring heeft de wedstrijd van hun eeuw. Tegen het grote Ajax spelen. 2057 opa :'Ik heb echt tegen Ajax gespeeld'quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:20 schreef LuukBes het volgende:
Dit is het begin van onderschatting, en een gelijkspel. De clubnaam niet goed spellen en ridiculiseren.
Ja maar dat paste er niet meer inquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:
Live op RTL 7.
Hallo, jij moet allang slapen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
Niet?
Ja nu ga je toch de fout in.quote:
Ah damnquote:
Ja, ze hebben dobbelstenen gegooid wie het shirtje mag ruilem met Wesley.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah damn
Maarre, wedstrijdtopic. Heb je nog iets leuks te melden over zulte? nog extreem aparte spelers?
Spannend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dobbelstenen gegooid wie het shirtje mag ruilem met Wesley.
Ach, gunstiger... zijn teams als Tottenham, Sevilla, Newcastle of Panathinaikos dan zoveel minder dan Steaua, Benfica, Bordeaux, Spartak Moskou of AEK Athene?quote:Op maandag 11 december 2006 09:40 schreef the_hunter het volgende:
Aan de ene kant heb ik liever een gelijkspel, omdat we dan gustiger (leukere reisjes) kunnen loten. Maar aan de andere kant is Ajax het natuurlijk aan zijn stand verplicht om daar te winnen. Een beetje een dubbel gevoel dus.
Maar goed, we zullen het wel zien woensdag. Ik heb er wel zin in.
Neuh dat niet echt, maar de reisjes naar Londen, Sevilla, Newcastle, Griekenland en Glasgow zijn toch een stuk aantrekkelijker dan Moskou, Oekraďne of Boekarestquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, gunstiger... zijn teams als Tottenham, Sevilla, Newcastle of Panathinaikos dan zoveel minder dan Steaua, Benfica, Bordeaux, Spartak Moskou of AEK Athene?
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef tong80 het volgende:
Je eigen clubkleuren niet mogen dragen
Ga jij eigenlijk wel eens kijken naar wedstrijden van ajax of ben jij zo'n Helmondse teletekstjood?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef Camplo het volgende:
Ach het vriest niet, dus ik verwacht geen broddel veld
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk wel eens kijken naar wedstrijden van ajax of ben jij zo'n Helmondse teletekstjood?
Volg genoeg topics maar is me nooit opgevallen namelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je wat meer topics volgde wist je dat antwoord wel
Zat jij trouwens in de ArenA bij Ajax-boertjes?
Aangezien dat uitvak voor slechts 47% gevuld was.
Tenzij je erg oud bent, ben ik prolly naar meer wedstrijden thuis en UIT geweest, dan jij in je boerenleven bij elkaar![]()
Ben 26 en ben al 13 jaar seizoenkaarthouderquote:
Jah kijk, ik woon pas 10 jaar in NL en ging van 15e tot 20equote:Op woensdag 13 december 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben 26 en ben al 13 jaar seizoenkaarthouder
Nope is het niet. Alleen maar kut tripjes dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef PyTh het volgende:
Vraag me af of het eigenlijk wel voordeliger is voor ajax om 2e te worden.
En tegenstanders die ajax waarschijnlijk minder liggen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope is het niet. Alleen maar kut tripjes dan.
echt niet wedstrijd van hun leven manquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwacht een leuke wedstrijd vandaag.
Ajax speelt met het sterkste team en voor Zulte is dit de wedstrijd van hun leven ongeveer. Gaat mooi worden.
Eerder integendeel , tuurlijk is het een leuke affiche, maar voor Zulte is de match tegen Charleroi zondag véél belangrijker om niet met accuut degradatiegevaar de winterstop te kunnen ingaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt niet wedstrijd van hun leven man
Ik zie eigenlijk niet in wat dat zegt over het Belgische voetbal? Het feit dat Zulte Waregem het als amateurclub zo goed doet in Europa, zegt toch meer over hun Europese tegenstanders dan over ons voetbal?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"AMATEURS IN EUROPA? TYPISCH BELGISCH"
De semi-profs van Zulte Waregem hebben
de laatste tijd al heel wat wenkbrauwen
doen fronsen in Nederland. "Amateurs in
Europa? Dat dit in België nog kan!"
"In Nederland is dit ondenkbaar", zegt
journalist Jop van Kempen in GvA. "Niet
dat we neerkijken op Zulte Waregem.
Eigenlijk vinden we het gewoon grappig,
omdat het zo onwezenlijk is. Maar het
roept ook wel vragen op. Het is alle-
maal charmant, maar ook veelbetekend."
"In Nederland wordt dit beschouwd als
een zoveelste exponent dat het écht
niet goed gaat met het Belgische voet-
bal", concludeert Van Kempen.
Men doet er trouwens lacherig over ,maar als je eens goed kijkt naar die "semi-profs" bij Zulte zijn dat eigenlijk vrijwel allemaal spelers die hun opleiding bij een eerste of tweede-klasser hebben gehaald, maar door diverse redenen nooit doorbraken en ergens in lagere klasses waren geraakt en die Zulte opviste. En zo héél gretig zijn om zich te herbewijzen ...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in wat dat zegt over het Belgische voetbal? Het feit dat Zulte Waregem het als amateurclub zo goed doet in Europa, zegt toch meer over hun Europese tegenstanders dan over ons voetbal?
(Waarmee ik trouwens niet wil ontkennen dat het niet goed gaat met het Belgische voetbal he)
Het is al een eer dat ze in dezelfde competitie mogen meespelen als het grote Ajaxquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef koningdavid het volgende:
voor Zulte is dit de wedstrijd van hun leven ongeveer
Voor jullie toch ook?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is al een eer dat ze in dezelfde competitie mogen meespelen als het grote Ajax
Waarom eigenlijk? Dit is volgens mij de eerste Europese wedstrijd die ze dit seizoen uitzenden.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, de match is ook live te volgen op het Belgische Canvas (België 2) vanavond.
De rechten van de CL zitten bij het commerciele Kanaal 2 dit seizoen hier, net als de rechten van de thuismatchen van Club Brugge, de uitmatchen van Club en Zulte zitten bij VT4 , dus blijft voor Canvas niet zoveel meer over. Maar Zulte - Praag was eerder ook al op Canvas te zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Dit is volgens mij de eerste Europese wedstrijd die ze dit seizoen uitzenden.
Dus hoe dan ook een positief einde vanavondquote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef Fetai het volgende:
Ajax kan beter met 1-0 verliezen dan dat ze winnen en 2e worden (dus moeten spelen tegen een club die 3e is geworden in de Champions League) Hoe lijp is dat
Triestquote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de Ajax karavaan is aangekomen in België: bij een wegrestaurant werden de ramen ingeslagen, in Gent werd een tram vernield en diverse auto's zagen hun zijspiegels verwijderd terwijl anderen zich bezig hielden met het verzamelen van brievenbussen ...
Zit je nu te focke of watquote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de Ajax karavaan is aangekomen in België: bij een wegrestaurant werden de ramen ingeslagen, in Gent werd een tram vernield en diverse auto's zagen hun zijspiegels verwijderd terwijl anderen zich bezig hielden met het verzamelen van brievenbussen ...
Nee, dat was net op het nieuws hier ...quote:
Zal wel weer overdreven worden, is de media supergoed inquote:Op woensdag 13 december 2006 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, dat was net op het nieuws hier ...![]()
Ze hadden er beelden van, ze hebben dat wegrestaurant bijna gesloopt ...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel weer overdreven worden, is de media supergoed in![]()
1 ruitje ingeslagen en ze zeggen gelijk dat ze allemaal ingeslagen zijn![]()
Ja, dat is dom van die belgische politiequote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hadden er beelden van, ze hebben dat wegrestaurant bijna gesloopt ...![]()
Aanleiding schijnt geweest te zijn dat ze van de politie er niet mochten gaan plassen , maar dat in de bosjes buiten of in het openbare toilet moesten gaan doen.
Maar nog geen reden om de boel af te brekenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, dat is dom van die belgische politie![]()
Nee maar je geeft ze en redenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Maar nog geen reden om de boel af te breken
Wereldontvangers.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Woont die Ten Cate in Belgie ofzo ? Volgens hem kent hij Zulte vrij goed omdat hij de Belgische competitie thuis live kan volgen "met zo'n kastje voor zijn teve"
Nou, even serieus, ik zou liever 3e worden dan 2e in een UEFA poule. Die Champions League afvallers zijn nog steeds topploegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens de trainer van Zulte word je beter 3de in je groep omdat je dan eerst thuis kan spelen de volgende ronde.![]()
Bekerwinnaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt Zulte eigenlijk in de UEFA cup via de belgische beker of gewoon via de comp.
Bij Zulte heb je nog de typische ouderwetse Vlaamse voetbalsfeer. Orkestje erbij en allemaal zingen van "Essevee" en "Boeren"quote:
Komt door de Belgen, Publieke omroep daar doet alles breedbeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom moet het nu weer in breedbeeld uitgezonden worden? Maak eens snel beedlvullend![]()
Babel niet en toen de bal naar KJH ging stond hij al niet meer buitenspel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is toch zuiver buitenspel ?
Eensquote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Babel niet en toen de bal naar KJH ging stond hij al niet meer buitenspel.
Je kunt toch bezwaarlijk zeggen dat hij niet deel uitmaakte van het spel. Hij kreeg meteen de pass terug ...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Babel niet en toen de bal naar KJH ging stond hij al niet meer buitenspel.
De verdediger gaf hem terug, ik weet niet hoe dat zit in zulk soort situatiesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je kunt toch bezwaarlijk zeggen dat hij niet deel uitmaakte van het spel. Hij kreeg meteen de pass terug ...![]()
Hij kreeg de bal van een Zulte speler ook nog, daarnaast is de regel zo geworden dus niet zeikenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je kunt toch bezwaarlijk zeggen dat hij niet deel uitmaakte van het spel. Hij kreeg meteen de pass terug ...![]()
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef -Wolf- het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam... kom op zeg....
Hoe lang blijft het dan "voorwaardelijk" buitenspel?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die regel is niet zo geworden. Die regel stelt dat je geen buitenspel staat als je "geen deel uitmaakt van het spel" , dit was hier toch overduidelijk wél het geval ?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij kreeg de bal van een Zulte speler ook nog, daarnaast is de regel zo geworden dus niet zeiken![]()
Inderdaad, was in principe gewoon buitenspel. In Nederland is zoiets echter in de meeste gevallen geen buitenspel meer, omdat onze scheidsrechters zo verstrooid zijn dat ze het verschil niet meer weten tussen wanneer je wel of niet deel van het spel uitmaakt. Bij een directe pass maak je deel uit van het spel, anders niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Oh dat hoorde ik. Dacht dat er dus echt wat gebeurde in Rotterdam. Rellende polen ofzo en feyenoord 2 jaar uitgesloten Europeesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zongen ze gewoon
Net ook homo's uit rotterdam
Beetje overdreven idd
Nee want de bal gaat in eerste instantie niet naar hem, daar gaat het omquote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die regel is niet zo geworden. Die regel stelt dat je geen buitenspel staat als je "geen deel uitmaakt van het spel" , dit was hier toch overduidelijk wél het geval ?
Op zich bepaalt zoiets natuurlijk wel weer de wedstrijd. Net ervoor werd bv Meert van Zulte onterecht afgevlagd toen hij op de flank kon doorgaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, was in principe gewoon buitenspel. In Nederland is zoiets echter in de meeste gevallen geen buitenspel meer, omdat onze scheidsrechters zo verstrooid zijn dat ze het verschil niet meer weten tussen wanneer je wel of niet deel van het spel uitmaakt. Bij een directe pass maak je deel uit van het spel, anders niet.
Blijkbaar geldt dat voor deze scheidsrechter ook.
Nee daar gaat het niet om. De regel is "deel uitmaken van het spel" , als een speler bv voor de keeper in zijn zicht gaat staan , en de bal gaat ook niet voor hem is dat OOK altijd buitenspel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee want de bal gaat in eerste instantie niet naar hem, daar gaat het om![]()
Samequote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef MaxC het volgende:
Als Ajax met 2 doelpunten verschil of meer wint verdien ik 90 euro. Begint goed dus![]()
Ja maar hier deed hij in eerste instantie toch niet mee, dat hij na 5 seconde wel meedoet telt al niet meer in de regelquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. De regel is "deel uitmaken van het spel" , als een speler bv voor de keeper in zijn zicht gaat staan , en de bal gaat ook niet voor hem is dat OOK altijd buitenspel.
Dus als AJAX ze verplettert komt dat omdat Z-W het toelaat wil je zeggen...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Ludacriss het volgende:
Niet vergeten dat Zulte Waregem al door is. Ajax zal hier makkelijk gaan winnen.
Yup, maar dat is al jaren zo helaas. Weet niet uit welk oord deze scheids- en grensrechters komen, maar het zou me niet verbazen wanneer de stamboom naar een plaatsje ergens in Nederland leidt. Mij hoor je als Ajacied niet klagen, maar liever had Babel die bal gewoon het doel in gerost.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich bepaalt zoiets natuurlijk wel weer de wedstrijd. Net ervoor werd bv Meert van Zulte onterecht afgevlagd toen hij op de flank kon doorgaan.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef denthemen het volgende:
mooi uitvak btw, zo'n hele zijde, zoals het hoort
quote:Ajax sups geweldadig in wegrestaurant-
Tientallen voetbalsupporters van Ajax hebben zich woensdag gewelddadig gedragen in een wegrestaurant langs de E17 bij het Belgische Waasmuster. Dat berichtte de Belgische omroep VTM. De Ajax-aanhang was op weg naar Gent voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem.
Volgens VTM was er politie ter plaatse. Die zou niet hebben ingegrepen uit vrees de situatie te verergeren.
Ik vind dat "niet deeluitmaken van het spel" trouwens onzin, tenzij je in een hoek van het veld op 20 meter van een tegenstander staat en overduidelijk niet deelneemt aan het spel. Of wanneer je op de grond ligt na een overtreding o.i.d.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. De regel is "deel uitmaken van het spel" , als een speler bv voor de keeper in zijn zicht gaat staan , en de bal gaat ook niet voor hem is dat OOK altijd buitenspel.
Ach, het hoeft niet persé meer voor Z-W, en het is bijna winterstop , de meeste van die jongens zitten al serieus op hun tandvlees. (en dan zitten ze ook nog met een serieuse blessuregolf ook)quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dus als AJAX ze verplettert komt dat omdat Z-W het toelaat wil je zeggen....
Maar echt tientallen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef denthemen het volgende:
camplo, het is wel waar, ik hoorde het van iemand die er bij is
Boeiend, het gaat over de wedstrid. Als we al niet over dingen kunnen praten die niet meer zullen veranderen, dan wordt VBl een vrij leeg en doods forum.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Wat een discussie over buitenspel zeg, kom op, dat verandert echt niet meer.
Ach, voorlopig worden ze terwijl ze flink doorjagen van het kastje naar de muur gestuurd. Voor hoelang het duurt...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, het hoeft niet persé meer voor Z-W, en het is bijna winterstop , de meeste van die jongens zitten al serieus op hun tandvlees. (en dan zitten ze ook nog met een serieuse blessuregolf ook)
Zoiets speelt toch altijd wel in de kopjes mee, denk ik. Ze leken bij die goal ook iets te hebben van "ach hij zit erin"
Over het aantal weet ik niks, media kan graag overdrijven jaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Maar echt tientallen?
Of 2 relschoppers terwijl er 50 mensen in het café waren?
Met dat doorjagen moet je toch nog opletten , dat houden ze hier in Belgie ook altijd vrij lang vol eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, voorlopig worden ze terwijl ze flink doorjagen van het kastje naar de muur gestuurd. Voor hoelang het duurt...
Telegraaf 17-4-2005...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Over het aantal weet ik niks, media kan graag overdrijven ja
Ik doelde eigenlijk meer over het van 't kastje naar de muur sturen van door Ajax, gezien de vrij rampzalige afgelopen wekenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Met dat doorjagen moet je toch nog opletten , dat houden ze hier in Belgie ook altijd vrij lang vol eigenlijk.
Het was in het nieuws hier. Over aantallen werd niet gesproken , maar er waren maar weinig ruiten van dat wegrestaurant nog heel ...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Maar echt tientallen?
Of 2 relschoppers terwijl er 50 mensen in het café waren?
Oh, zelfde als Ajax-Brugge 2-3 jaar geledenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was in het nieuws hier. Over aantallen werd niet gesproken , maar er waren maar weinig ruiten van dat wegrestaurant nog heel ...
In Gent zelf hebben ze ook nog een tram gesloopt en autospiegels en brievenbussen vernield blijkbaar.
Krijg je ervan als je mensen in een buscombi dwingt.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was in het nieuws hier. Over aantallen werd niet gesproken , maar er waren maar weinig ruiten van dat wegrestaurant nog heel ...
In Gent zelf hebben ze ook nog een tram gesloopt en autospiegels en brievenbussen vernield blijkbaar.
Het was een combi, dan worden ze toch bij het stadion afgezet..?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens het nieuws moest de bus tanken langs de autosnelweg, en wilden de supporters het wegrestaurant binnen , "om te gaan plassen" , toen de politie daar hen vertelde dat ze dat maar in de bosjes moesten gaan doen ontstonden er rellen en sloopten ze de ruiten van het wegrestaurant.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was een combi, dan worden ze toch bij het stadion afgezet..?
Tsja. Zo ziet het verhaal er weer heel anders uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens het nieuws moest de bus tanken langs de autosnelweg, en wilden de supporters het wegrestaurant binnen , "om te gaan plassen" , toen de politie daar hen vertelde dat ze dat maar in de bosjes moesten gaan doen ontstonden er rellen en sloopten ze de ruiten van het wegrestaurant.
En terecht, want als ze in die struiken pissen is het zeker wildplassen ik ken ze wel die smerige politie ratten!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens het nieuws moest de bus tanken langs de autosnelweg, en wilden de supporters het wegrestaurant binnen , "om te gaan plassen" , toen de politie daar hen vertelde dat ze dat maar in de bosjes moesten gaan doen ontstonden er rellen en sloopten ze de ruiten van het wegrestaurant.
Ik heb het meer over de brievenbussen en metroquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
whehehequote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef -Wolf- het volgende:
ff eerlijk wezen, dat was een echte pingel..
Calimero wat doe je nou dom, dat was geen buitenspelgoal volgens de regelsquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En zo win je dus van een stelletje semi-profs, een buitenspel-goal krijgen en een strafschop tegen niet gefloten. Daar ben je dan trots op als "Europese topclub"
Heb je serieus de pc aangezet en dit topic opgezocht om dit te kunnen zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En zo win je dus van een stelletje semi-profs, een buitenspel-goal krijgen en een strafschop tegen niet gefloten. Daar ben je dan trots op als "Europese topclub"
Viel wel mee hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef -Wolf- het volgende:
ff eerlijk wezen, dat was een echte pingel..
Ik vond het geen buitenspelgoal. De regels zijn al een tijdje veranderd hoor..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
zeer duidelijk, comlimenten voor de scheids en de kogel voor Leoquote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef stefmans het volgende:
Schwalbe overigens!
Aanpassen aan het niveau heet dat!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Dat was gewoon geen pingel, hij raakt hem van geen kant man!
Wel speelt Ajax als een stel fucking amateurs. Echt heel slecht
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Nu zegt ie ook weer: Zulte doet ajax pijn, wtf?
Stam kijkt altijd zo hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Van Ajax op die goal na wel dan ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...
Ja. Schot van Sneijder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Bovendien, niemand zegt hier dat Ajax Waregem pijn doet toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef gday het volgende:
Ajax wat doe je....!
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Dan begin je zo goed, en dan ga je weer over op dat holle bolle knotsen kutvoetbal.
quote:
gaat lekker zo te zienquote:
Het zijn vooral de tegenstanders die altijd weer snel op de grond gaan liggen janken heb ik het ideequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Oefening baart kunst. Waar voorheen de elleboog volgde na wat protesten van Hunteaar doet 'ie het nu in 1 keer. Protesteren dat 'ie vast wordt gehouden en in de draai de tegenstander meenemen
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef gday het volgende:
"WAT, IS M'N VROUW ZWANGER??"
Misschien is het wel een Ajax-supporterquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Hij was al de hele tijd zijn gsm aan het negeren, zijn ze dan nog zo slim geweest om het stadion op te bellen ook ..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Die mag niet weg, buscombiquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Ajax-supporter
Doodzonde.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gafquote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef gday het volgende:
De wat? Draagberrie? (zei de Vlaamse commentator)
Whehehe, grappig!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Meen je dat nou echt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Brancard of draagbaar. Zoals in normaal Nederlandsquote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggenquote:
Ja hoor dat hoef je ons echt nog uit te leggenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggen![]()
![]()
Waarom denk je dat ik naar Canvas kijkquote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Driesen is ook echt een trieste pessimist
berˇrie (de ~, ~s)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef gday het volgende:
[..]
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |