zeer duidelijk, comlimenten voor de scheids en de kogel voor Leoquote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef stefmans het volgende:
Schwalbe overigens!
Aanpassen aan het niveau heet dat!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Dat was gewoon geen pingel, hij raakt hem van geen kant man!
Wel speelt Ajax als een stel fucking amateurs. Echt heel slecht
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Nu zegt ie ook weer: Zulte doet ajax pijn, wtf?
Stam kijkt altijd zo hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Van Ajax op die goal na wel dan ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...
Ja. Schot van Sneijder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Bovendien, niemand zegt hier dat Ajax Waregem pijn doet toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef gday het volgende:
Ajax wat doe je....!
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Dan begin je zo goed, en dan ga je weer over op dat holle bolle knotsen kutvoetbal.
quote:
gaat lekker zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |