zeer duidelijk, comlimenten voor de scheids en de kogel voor Leoquote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef stefmans het volgende:
Schwalbe overigens!
Aanpassen aan het niveau heet dat!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Dat was gewoon geen pingel, hij raakt hem van geen kant man!
Wel speelt Ajax als een stel fucking amateurs. Echt heel slecht
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Nu zegt ie ook weer: Zulte doet ajax pijn, wtf?
Stam kijkt altijd zo hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Ze lijken mij achterin toch aardig het noorden kwijt aan het raken. Zie bv hoe boos stam aan het worden is.
Van Ajax op die goal na wel dan ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb geen echte kans gezien nog van Waregem...
Ja. Schot van Sneijder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Bovendien, niemand zegt hier dat Ajax Waregem pijn doet toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Van Ajax op die goal na wel dan ?![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef gday het volgende:
Ajax wat doe je....!
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor een wissel. Alleen zo moeilijk kiezen wie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Dan begin je zo goed, en dan ga je weer over op dat holle bolle knotsen kutvoetbal.
quote:
gaat lekker zo te zienquote:
Het zijn vooral de tegenstanders die altijd weer snel op de grond gaan liggen janken heb ik het ideequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Oefening baart kunst. Waar voorheen de elleboog volgde na wat protesten van Hunteaar doet 'ie het nu in 1 keer. Protesteren dat 'ie vast wordt gehouden en in de draai de tegenstander meenemen
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef gday het volgende:
"WAT, IS M'N VROUW ZWANGER??"
Misschien is het wel een Ajax-supporterquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Hij was al de hele tijd zijn gsm aan het negeren, zijn ze dan nog zo slim geweest om het stadion op te bellen ook ..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Die mag niet weg, buscombiquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Ajax-supporter
Doodzonde.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gafquote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef gday het volgende:
De wat? Draagberrie? (zei de Vlaamse commentator)
Whehehe, grappig!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Meen je dat nou echt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Brancard of draagbaar. Zoals in normaal Nederlandsquote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggenquote:
Ja hoor dat hoef je ons echt nog uit te leggenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggen![]()
![]()
Waarom denk je dat ik naar Canvas kijkquote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Driesen is ook echt een trieste pessimist
berˇrie (de ~, ~s)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef gday het volgende:
[..]
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |