Het zijn vooral de tegenstanders die altijd weer snel op de grond gaan liggen janken heb ik het ideequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Oefening baart kunst. Waar voorheen de elleboog volgde na wat protesten van Hunteaar doet 'ie het nu in 1 keer. Protesteren dat 'ie vast wordt gehouden en in de draai de tegenstander meenemen
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef gday het volgende:
"WAT, IS M'N VROUW ZWANGER??"
Misschien is het wel een Ajax-supporterquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Hij was al de hele tijd zijn gsm aan het negeren, zijn ze dan nog zo slim geweest om het stadion op te bellen ook ..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die man denkt no fucking way dit is de wedstrijd van het jaar![]()
Die mag niet weg, buscombiquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Ajax-supporter
Doodzonde.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gafquote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef BigFire het volgende:
oei bijna doelpunt van het jaar
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef gday het volgende:
De wat? Draagberrie? (zei de Vlaamse commentator)
Whehehe, grappig!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Meen je dat nou echt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi schot , maar ik denk dat hij eigenlijk een voorzet gaf
Brancard of draagbaar. Zoals in normaal Nederlandsquote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n ding anders gaan noemen ?![]()
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggenquote:
Ja hoor dat hoef je ons echt nog uit te leggenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch nog eens het "hollandertjes jennen" uitleggen![]()
![]()
Waarom denk je dat ik naar Canvas kijkquote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Driesen is ook echt een trieste pessimist
berˇrie (de ~, ~s)quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef gday het volgende:
[..]
Brancard of draagbaar? (Ik neem aan dat het een brancard was.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |