ik zou niet alles letterlijk nemen he. Ze wil volgens mij net zo graag begrijp ik uit haar omwegverhalen. Ze gaat het niet letterlijk zeggen. Maar ze zegt al "jij hoeft je daar niet zorgen over te maken".quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef Gigageil het volgende:
Bioscoop .....whahahahahahaha zie je wel.....Lesley denkt absoluut niet aan sex....ze kijkt wel uit volgens mij.......Bart baalt als een stekker
Ze denkt er heus wel aan hoor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef Gigageil het volgende:
Bioscoop .....whahahahahahaha zie je wel.....Lesley denkt absoluut niet aan sex....ze kijkt wel uit volgens mij.......Bart baalt als een stekker
Je luistert ECHT niet goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef Gigageil het volgende:
Ach ja, want NL is natuurlijk de goedheid zelve.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Bart wil dat ze weggaat, geeft Nath aan. Nath wil hetzelfde geeft hij bij Brian aan. Hij vind tdat het zwaar is, en dat dat eigenlijk door één persoon komt.
Eerlijk gezegd vind ik het ook het minst intressante van de GK dat gedreutel voor de paardestal en dat in bedekte termen en joviale manier van praten.......quote:
Waar ik uit opmaakte dat ze het er toch niet allemaal mee eens is hoe het deze week allemaal is gegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley vindt het belangrijker dat Bart bedenkt, wat ze kunnen gaan doen.
Bart : Ja, hoe breng je 4 uur door ?
Lesley : Dit vind ik soms eng. Niet die 4 uur, maar gewoon, dit.
Dat haal ik er ook uit, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar ik uit opmaakte dat ze het er toch niet allemaal mee eens is hoe het deze week allemaal is gegaan.
Klopt, Bart gaf ook aan, dat het voor hem onverwacht was, en dat het hem eigenlijk in de schoot geworpen was. Een vrij ongemakkelijke situatie voor beiden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar ik uit opmaakte dat ze het er toch niet allemaal mee eens is hoe het deze week allemaal is gegaan.
Ze bedoelt: over die 4 uur praten zonder vrijuit te kunnen zeggen wat je wil!quote:
Dus zo gaat Bart aan geheime informatie komen.....lekker geregeld....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ze bedoelt: over die 4 uur praten zonder vrijuit te kunnen zeggen wat je wil!
Waarom mag zij (zelfs) zulke informatie doorspelen? Dit soort kleine "peppilletjes".quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:24 schreef n1ek het volgende:
Lesley heeft met Jurre gebeld (vriend van Bart). Hij moest lachen maar was wel bang dat ie er dan definitiet uit gaat
Geen idee. Ook nooit gesnapt waarom familie alles mag vertellen als ze langskomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom mag zij (zelfs) zulke informatie doorspelen? Dit soort kleine "peppilletjes".
Ach, of Jurre dat nu in een brief aan hem schrijft of dat Lesley dat even tussen neus en lippen verteld, dat maakt niet zoveel uit. Alleen ze moet daar natuurlijk wel erg mee oppassen, voor je het weet mag ze net zoals de kapster niet meer komen (hoewel dat in het geval van Lesley dan wel wat verder moet gaan denk ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom mag zij (zelfs) zulke informatie doorspelen? Dit soort kleine "peppilletjes".
Wat was er met de kapster? heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, of Jurre dat nu in een brief aan hem schrijft of dat Lesley dat even tussen neus en lippen verteld, dat maakt niet zoveel uit. Alleen ze moet daar natuurlijk wel erg mee oppassen, voor je het weet mag ze net zoals de kapster niet meer komen (hoewel dat in het geval van Lesley dan wel wat verder moet gaan denk ik).
Volgens mij lees je niet goed! Heeft niemand dat ooit tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus zo gaat Bart aan geheime informatie komen.....lekker geregeld....![]()
Nee hoor. Alleen als ze intiem willen zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef beco het volgende:
Het is toch 4 uur zonder camera? en zonder bewaker ?
Dat werd van de week verteld. Een van de kapster mocht niet meer komen omdat ze teveel over het programma losliet. Weet ook niet precies over welke kapster het ging en wat ze nu allemaal verteld heeft. Dus datquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat was er met de kapster? heb ik gemist.
En als ze 4 uur intiem willen zijn.... komt het daar wel op neer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als ze intiem willen zijn.
Ze is toch al eens met zijn vrienden uitgeweest? In een dicotheek ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef Day het volgende:
Bart wil dus een ontmoeting regelen tussen haar en zijn vrienden.
Dat mag dus niet. En lijkt verdomd veel op hetgeen hij Nena van beschuldigde.
thx. leslie mag dan inderdaad ook wel oppassenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat werd van de week verteld. Een van de kapster mocht niet meer komen omdat ze teveel over het programma losliet. Weet ook niet precies over welke kapster het ging en wat ze nu allemaal verteld heeft. Dus dat![]()
Tuurlijk. Dat zal ook wel gaan gebeuren. Bart zei meteen al dat hij meteen gaat aangeven dat ze 'intiem' willen zijn en dat de camera dus buiten moet blijven. Wat ze daadwerkelijk binnen doen valt dan toch niet te controleren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef demins het volgende:
[..]
En als ze 4 uur intiem willen zijn.... komt het daar wel op neer!![]()
aanvullend: ja, dit vind ik zowiezo een flinke issue en ik vind ook dat ze daarom op moet krassen. cryptisch of niet, Bart krijgt informatie van buiten via leslie. Uiteindelijk is dat vuil (niet dat ik geloof dat dit spel eerlijk lan zijn)..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
thx. leslie mag dan inderdaad ook wel oppassen
Bart moet er natuurlijk wel een opstel over schrijven als hij weer terug is!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zal ook wel gaan gebeuren. Bart zei meteen al dat hij meteen gaat aangeven dat ze 'intiem' willen zijn en dat de camera dus buiten moet blijven. Wat ze daadwerkelijk binnen doen valt dan toch niet te controleren.
[afbeelding]
Is niet waar. Lesley past juist heel erg op dat ze niets zegt. Anderen hebben al mensen gehad die een uur zijn langs geweest en brieven ontvangen, waar veel meer info is uitgehaald dan Lesley ooit aan Bart heeft verteld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
aanvullend: ja, dit vind ik zowiezo een flinke issue en ik vind ook dat ze daarom op moet krassen. cryptisch of niet, Bart krijgt informatie van buiten via leslie. Uiteindelijk is dat vuil (niet dat ik geloof dat dit spel eerlijk lan zijn)..
Tuurlijk wel. In de kroeg enzo niet nee. Dat gaat de camera echt wel mee. Alleen als ze aangeven te willen neuken, blijft de camera buiten. Dus dat moeten ze sowieso zeggen, of ze het nou gaan doen of niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef n1ek het volgende:
"Die jongens hier", of wel de camera's komen ter sprake
Bart: Wij hebben de touwtjes in handen. Kunnen ze zelf bepalen wat intiem is of niet. Als hij gelijk zegt, doei! dit is intiem...
betwijfel of dat zo is
Het móet morgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan morgen al, kennelijk. Ze komen van 22:00u tot 02:00u overeen.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze is toch al eens met zijn vrienden uitgeweest? In een dicotheek ofzo?
Je denkt toch hopelijk niet echt dat hij dat serieus meende?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Hij beschuldigde Nena ervan dat ze meer wilde dan alleen haar nichtje bezoeken, geeft zelf aan dat het bij hem alleen om Lesley gaat en wil vervolgens dus een meeting regelen tussen zijn en haar vrienden.
Je gaat toch niet met je vrienden afspreken als je je meisje beter wil leren kennen?
Dat is gewoon sociaal wenselijke praat van Bart, denkt hij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Hij beschuldigde Nena ervan dat ze meer wilde dan alleen haar nichtje bezoeken, geeft zelf aan dat het bij hem alleen om Lesley gaat en wil vervolgens dus een meeting regelen tussen zijn en haar vrienden.
Je gaat toch niet met je vrienden afspreken als je je meisje beter wil leren kennen?
Hij ging er nogal lang op door, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je denkt toch hopelijk niet echt dat hij dat serieus meende?![]()
Hij gooit even die 4 uur weg door met zijn vrienden af te spreken. Ja, denk ik ook![]()
Ze maken non stop geintjes over wat ze gaan doen, maar willen eigenlijk gewoon maar 1 ding.
h.e.t. z.i.j.n. g.e.i.n.t.j.e.s.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is gister ook geweest op de fair ?
Lesley geeft aan: wat je wil zien, weten of zo, dat moet je wel even bedenken.
Lesley is toch wat aan het vissen, of hij niet andere mensen wil zien. Bart: Ik wil de volle 4 uur bij jou zijn.""
Midgetgolfen: Nee, zegt Lesley. Volgens mij bedoelt hij iets anders, maar pikt ze het niet op.
Lesley : We kunnen ook bij mij thuis de kerstboom optuigen. Ze brengt Bart steeds in verwarring volgens mij, eerder had ze gezegd, niet naar haar thuis te willen gaan.....
ohhhhquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
het gaat ook om de regelmaat en het aktuele karakter van leslie's informatie. het is wel waarquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar. Lesley past juist heel erg op dat ze niets zegt. Anderen hebben al mensen gehad die een uur zijn langs geweest en brieven ontvangen, waar veel meer info is uitgehaald dan Lesley ooit aan Bart heeft verteld.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is er op het programma vanavond?
uitgelachen, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef happyme28 het volgende:
Ilona heeft 150 punten van Bart gekregen om hem die 4 uur te gunnen. Maar ze zijn inderdaad wat milder nu. Ze hebben wel gelachen op de fair en in de auto vertelde Bart en Ilona los van elkaar.
Precies. Alsof ze er op wachtten, dat ze het zelf initieerde...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar de pijlen zijn sinds vannacht echt wel op Natasia gericht.
Dat Natasia nu de kwaaie pier is, is volkomen volgens planning.
Ik vind het juist schattigquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:19 schreef Gigageil het volgende:
Ik erger me steeds meer aan dat geleuter van die boer met z'n handen in z'n zakken steeds......
Weinig actie hoor.....![]()
Ze krijgt er geld voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is 1.73. Ze lijkt inderdaad kleiner door de grootte van Bart.
Lesley verdient haar geld natuurlijk wel goed zo. Ze heeft de paarden nog niet eens voer gegeven, geloof ik.![]()
Wat denk jij dan ? Ze is gewoon in dienst als het paardemeisje.quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef avonne het volgende:
[..]
uitgelachen, zul je bedoelen.
Met het geven van punten aan Ilona kocht hij niet alleen haar stem, hij kan nu weer zeggen "kijk eens, voor punten gaat ze dansen"
Maar de pijlen zijn sinds vannacht echt wel op Natasia gericht.
Dat Natasia nu de kwaaie pier is, is volkomen volgens planning.
Uhhh, ja. Heb je het een beetje gevolgd vandaag?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb de redactie nog niet gezien hier vandaag. Zouden ze het druk hebben![]()
Wat ik denk?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat denk jij dan ? Ze is gewoon in dienst als het paardemeisje.
leuke tekst gisteravond op die tv schermenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uhhh, ja. Heb je het een beetje gevolgd vandaag?![]()
Ja, vandaar ook dequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Topdag !! Maar wel triest ook, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan gaat Bart ook direct. Dat maakt hem kwetsbaar. Nath heeft dat ook al een keer geopperd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat ik denk?
Meisjes willen toch altijd een verzorgpaard omdat ze het leuk vinden?
Bovendien voert ze niets uit, dus als het echt 'werk' is zou ik haar ontslaan
Yep! Het wordt met de dag leuker!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij moeten denken dat dit de echte redactie isquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:34 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
leuke tekst gisteravond op die tv schermen
2 vliegen, 1 klapquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan gaat Bart ook direct. Dat maakt hem kwetsbaar. Nath heeft dat ook al een keer geopperd.![]()
Dat is het wis en zekerquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij moeten denken dat dit de echte redactie is
Zou me niets verbazen als het een fakebrief is...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Het wordt met de dag leuker!
Zeg, jullie kunnen zeker geen hint geven over het briefje van Bart?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Het wordt met de dag leuker!
Zeg, jullie kunnen zeker geen hint geven over het briefje van Bart?
Nee dat ging over Stephans videoboodschap......quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley geeft nu al voor de vijfde keer dat ze het helemaal niet leuk vindt, dat die camera's op haar gericht staan. Zou ze er mee willen stoppen ?
Ze hebben hier laten zien door middel van berichtjes en streambeelden die daarna kwamen dat ze het echt zijnquote:
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)quote:
En niet te vergeten het resetten van de streams, zodat Scan in de juiste verhoudingen screens kan makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)
Switch evenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia heeft het een beetje over weggaan, nu.
"Als ik een andere uitweg zou hebben, dan zou ik hier weggaan"
Brian : Je moet hier niet blijven zitten voor mij. Natas : Wie moet jou beschermen dan ?
Brian geeft hiermee aan, dat ze de band niet al te sterk moet veronderstellen, geloof ik.
Brian geeft aan, dat iedereen haar het huis uit wil hebben. Ook dat Nath het door haar gezegde , heel hoog opneemt. En weg de stream.......
Nuff said...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia heeft het een beetje over weggaan, nu.
"Als ik een andere uitweg zou hebben, dan zou ik hier weggaan"
Brian : Je moet hier niet blijven zitten voor mij. Natas : Wie moet jou beschermen dan ?
Brian geeft hiermee aan, dat ze de band niet al te sterk moet veronderstellen, geloof ik.
Brian geeft aan, dat iedereen haar het huis uit wil hebben. Ook dat Nath het door haar gezegde , heel hoog opneemt.
Schatje; laat ze het proberen, het gaat ze niet lukken.
Ook dat Bart laaiend is, geeft Brian aan. Natas wil zo snel mogelijk met Bart gaan praten.
Nou heb ik dat niet gezien, maar als het echt overtuigend was dan zal ik er maar in meegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
-knip- in grote lijnen zijn we het wel eens
alhoewel hij niet op een vrijwillige exit van Bart rekent.
Op deze manier komt Bart wel een keer helemaal alleen te staan.
Volgens mij probeert hij te zeggen dat ie ieders voeten kustquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian : de uitspraken zijn heel zwaar aangekomen.
Natas : Van mij mag ze die twaalf uur krijgen.
Brian geeft nu aan, dat hij niet tussen groepen wil zitten. Het is tussen Syl en Natas.
Volgens mij probeert hij nu te zeggen dat ze in die strijd alléén staat.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou heb ik dat niet gezien, maar als het echt overtuigend was dan zal ik er maar in meegaan
Op zich ook wel grappig, een echte redactie, vooral na de 16 bb-redacties en 24 Hummie's die we hier gezien hebben(al viel het afgelopen jaar wel mee)
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian : de uitspraken zijn heel zwaar aangekomen.
Natas : Van mij mag ze die twaalf uur krijgen.
Brian geeft nu aan, dat hij niet tussen groepen wil zitten. Het is tussen Syl en Natas.
Volgens mij probeert hij nu te zeggen dat ze in die strijd alléén staat.
Toppie, Redactie !!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dit is geen fake, heb um zelf ge-capped.
haha stoerquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was op de streamsquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
en de tekst "Alle Fok!-ers weer online?" in beeldquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En niet te vergeten het resetten van de streams, zodat Scan in de juiste verhoudingen screens kan maken![]()
PRecies... Maar er is iig een plotwending op komst of al bezig...quote:
Klopt. Brian geeft ook aan, dat een geliefde van Sylvia is overleden. Dat in combinatie met de harde woorden van Natas zouden haar aan het denken moeten zetten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.
jep, gisteravond toen de bewoners naar de miljonairsfair warenquote:
zoals het er nu voor staat is brian degene die natasia er nog in kan houden.........bij de rest heeft ze het echt verpest met haar gedrag vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.
Zou graag willen meeluisteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia moet nu weg voor de testimonials
Zie ook topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jep, gisteravond toen de bewoners naar de miljonairsfair waren
Ja, Toen de Miljonairs weg waren naar de Rai en terug kwamen kwam er dit beeld met teksten als "over 10 minuten zijn ze teru'g" met een klok erbij enzo.quote:
Als ik Brian was zou ik haar er in houden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef 2live het volgende:
[..]
zoals het er nu voor staat is brian degene die natasia er nog in kan houden.........bij de rest heeft ze het echt verpest met haar gedrag vandaag.
* Tamaartje zit er ook klaar voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe Natasia nu geconfronteert wordt met NL z'n macht...
En niemand gaat er wat aan doen, want waarom zou je zelf zeggen dat je gemanipuleerd wordt.
Doe gaat zodirect janken.
* Sonique pakt z'n bak popcorn
Wel een leuke re(d)actie danquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, Toen de Miljonairs weg waren naar de Rai en terug kwamen kwam er dit beeld met teksten als "over 10 minuten zijn ze teru'g" met een klok erbij enzo.
Later zeiden ze, 'over 5 minuten zijn de miljonairs weer online' (of zoiets) en toen kwam bovengeshowede foto voorbij..
mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
juist nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.quote:
nee, nena.....sylvia is juist heel rustig zei ze.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Nena : Ik wil wel dat we met zijn allen bij elkaar gaan zitten. Sylvia (?): Ik ben echt heel erg boos.
Ilona : Ik heb ook nog een bommetje
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
Ow, dat zou wel helemaal geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordt
Dit dreigement maakt op mij geen enkele indruk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, mercy ...
dan pis ik in mijn broek![]()
![]()
Zij mag dit dus allemaal vertellen. Maar zodra hij ook maar 1 woord tegen Natasia zegt, heeft hij het gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
---- Dit staat toch wel in schril contrast met de kus en knuffelsessies van haar, hoor.....
het wordt wel vervelend, jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Beide heren zitten weer met Word open. Druk overleg met de wasserette denk ik zo.
Zo zijn 90% van de vrouwen toch ? Beetje zelfbevestiging zoeken bij mannen door ze op te geilen en kijken of dat lukt, en als het eenmaal duidelijk is dat het ze lukt, gaan ze ineens afstand houden, en genieten van de aandacht en de macht die ze hebben over de man die ze om hun vinger winden.....Nena is daar weer een prototype van......quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Nena : Hij wil steeds mijn hand pakken. Ik probeerde steeds los te komen.
Ilona : heb je het hem wel eens gezegd?
Nena : ja, ik heb wel eens gezegd "Zullen we alleen vrienden zijn ?"
---- Dit staat toch wel in schril contrast met de kus en knuffelsessies van haar, hoor.....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zij mag dit dus allemaal vertellen. Maar zodra hij ook maar 1 woord tegen Natasia zegt, heeft hij het gedaan.
En daar gaat het nu ook om. Brian besteedt vandaag veel aandacht aan Natasia en dat trekt Nena niet.
Ja tis druk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Beide heren zitten weer met Word open. Druk overleg met de wasserette denk ik zo.
sorry, ik snap je nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja tis druk.
Er worden teveel FOK! kleren gewassen denk ik....
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja tis druk.
Er worden teveel FOK! kleren gewassen denk ik....
Ja ach, zelfs Nena heeft behoefte aan een paal op z'n tijd... Voor haar net zo makkelijk hoor om Brian te strikken... Misschien wel makkelijker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef Gigageil het volgende:
Zal me wel niet in dank afgenomen worden zo'n uitspraak, maar whatever....je ziet het gebeuren....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzo![]()
Jij kent de weg aardig hier.quote:
Volgens mij is Nena voor het eerst echt eerlijk, als ze voldoende steun krijgt van de meiden, dan geloof ik dat ze het binnenkort echt eens eerlijk tegen Brian gaat zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
En daar gaat het nu ook om. Brian besteedt vandaag veel aandacht aan Natasia en dat trekt Nena niet.
Laat ik er maar geen doekjes om winden, IK ben de redaktie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzo![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ik er maar geen doekjes om winden, IK ben de redaktie!![]()
hoe dan? Leg es uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Net als iedereen toch, als die afbeelding eenmaal gebruikt is....?quote:
Zoom maar eens in op die tattoo dan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder 'eerlijk' tegen hem gezegd dat ze alleen vrienden wil zijn, hoor. En vervolgens kroop ze boven op 'm.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nena voor het eerst echt eerlijk, als ze voldoende steun krijgt van de meiden, dan geloof ik dat ze het binnenkort echt eens eerlijk tegen Brian gaat zeggen.
Bij "newbies" duurt het over het algemeen een stuk langer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Net als iedereen toch, als die afbeelding eenmaal gebruikt is....?
Newbies op Fok! hoeven geen newbie op fora te zijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij "newbies" duurt het over het algemeen een stuk langer.
Heeft ze het gezegd of niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef Tamaartje het volgende:
Nu zegt ze dat ze dat niet heeft gezegd
dat is het spelquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ze pakken dit op om haar te lozen....
Ik vind het wel komisch dat juist paranoia Bart nu tegen Natasia beweert dat ze de realiteit kwijt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet meer of ze dat écht gezegd heeftquote:
Ze bedoelde het wel. Ze zei " Zij houdt me weg bij mijn kinderen, en kijk nu wat God, doet"quote:
niet letterlijk neequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet of ze echt heeft gezegd
"god straft onmiddelijk"
iemand?
Maar op andere fora, op eentje na, worden geen smileys van APK gebruikt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Newbies op Fok! hoeven geen newbie op fora te zijn!![]()
Edit: ik heb het niet over kloons, denk ik![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is toch een mooie teaser... Net als in een echte Soap.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef demins het volgende:
Kan de TT veranderd worden in Natasia wordt gek!!! ?
Ik heb 1 account. Hoeveel heb jij er?quote:
Ik wil geen diepgaande discussie, maar als er hier één APK-smiley wordt gebruikt kan je diezelfde smiley toch heel gemakkelijk opnieuw gebruiken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar op andere fora, op eentje na, worden geen smileys van APK gebruikt. [afbeelding]
De Talpa-site citeert haar als volgt:quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet meer of ze dat écht gezegd heeft
Wel zoiets in ieder geval![]()
Dat was het ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De Talpa-site citeert haar als volgt:
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
En dat is de context waar het in gezegt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De Talpa-site citeert haar als volgt:
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
Dat is de redactie volgens mij (codewoord)quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Spike-man het volgende:
wat is dat met de wasserette?
thanksquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is de redactie volgens mij (codewoord)
Mooie vergelijking!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is a soort Carnival, met de mensen van de management...
Ja, maar hij zit te erg in de moraalridder-rol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft het op zich wel goed voor met Natasia. Hij is oprecht bezorgd om haar, volgens mij.
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Bart : Ik ben kapot, pissig over je , omdat je de realiteit en het spel door elkaar hebt gehaald.
Van boosheid de kabel eruit getrokken ???quote:
DAt zeg ik, dat is dat impulsieve van Bart. Bart reageert op uitspraken van andere, maar er zit geen lijn in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.
En Lesley? Is dat het spel? Is dat realiteit? De grens is niet zo makkelijk te trekken.
Neemt niet weg dat Nataasia zich vreselijk gedragen heeft vandaag, maar Bart deed er nauwelijks voor onder met zijn suggestie dat Nena haar doodzieke nichtje als smoes zou gebruiken om een wip te maken met haar ex.
Dat gevoel heb ik ook sterk. En nu is NL ook op missie gestuurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat de redactie een missie aan Bart heeft meegegeven.
* Sonique verzint een term: streamorgasme...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
Wow, dit is gewoon 'te gek'!
We denken hetzelfde!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.
En Lesley? Is dat het spel? Is dat realiteit? De grens is niet zo makkelijk te trekken.
Neemt niet weg dat Nataasia zich vreselijk gedragen heeft vandaag, maar Bart deed er nauwelijks voor onder met zijn suggestie dat Nena haar doodzieke nichtje als smoes zou gebruiken om een wip te maken met haar ex.
Het is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef avonne het volgende:
pfffftt..... nog zo'n dag en ik trek het niet meer
Ben je gek! Hij weet inderdaad dat ze niet bang is, dat maakt het juist nog mooier voor NLquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef Day het volgende:
.NL heeft het echt mis als hij denkt dat Natasia bang voor hem is hoor!
http://www.nowlive.eu/quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Day het volgende:
Ok, iemand een url waar de streams niet bufferen?!
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Day het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Day het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Nath is op zijn plek gezet. Klasse!
www.degoudenkooi.tvquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Day het volgende:
deze doen het bij mij prima http://www.nowlive.eu/quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Day het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |