* Tamaartje zit er ook klaar voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe Natasia nu geconfronteert wordt met NL z'n macht...
En niemand gaat er wat aan doen, want waarom zou je zelf zeggen dat je gemanipuleerd wordt.
Doe gaat zodirect janken.
* Sonique pakt z'n bak popcorn
Wel een leuke re(d)actie danquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, Toen de Miljonairs weg waren naar de Rai en terug kwamen kwam er dit beeld met teksten als "over 10 minuten zijn ze teru'g" met een klok erbij enzo.
Later zeiden ze, 'over 5 minuten zijn de miljonairs weer online' (of zoiets) en toen kwam bovengeshowede foto voorbij..
mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
juist nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.quote:
nee, nena.....sylvia is juist heel rustig zei ze.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Nena : Ik wil wel dat we met zijn allen bij elkaar gaan zitten. Sylvia (?): Ik ben echt heel erg boos.
Ilona : Ik heb ook nog een bommetje
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
Ow, dat zou wel helemaal geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |