Nuff said...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia heeft het een beetje over weggaan, nu.
"Als ik een andere uitweg zou hebben, dan zou ik hier weggaan"
Brian : Je moet hier niet blijven zitten voor mij. Natas : Wie moet jou beschermen dan ?
Brian geeft hiermee aan, dat ze de band niet al te sterk moet veronderstellen, geloof ik.
Brian geeft aan, dat iedereen haar het huis uit wil hebben. Ook dat Nath het door haar gezegde , heel hoog opneemt.
Schatje; laat ze het proberen, het gaat ze niet lukken.
Ook dat Bart laaiend is, geeft Brian aan. Natas wil zo snel mogelijk met Bart gaan praten.
Nou heb ik dat niet gezien, maar als het echt overtuigend was dan zal ik er maar in meegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
-knip- in grote lijnen zijn we het wel eens
alhoewel hij niet op een vrijwillige exit van Bart rekent.
Op deze manier komt Bart wel een keer helemaal alleen te staan.
Volgens mij probeert hij te zeggen dat ie ieders voeten kustquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian : de uitspraken zijn heel zwaar aangekomen.
Natas : Van mij mag ze die twaalf uur krijgen.
Brian geeft nu aan, dat hij niet tussen groepen wil zitten. Het is tussen Syl en Natas.
Volgens mij probeert hij nu te zeggen dat ze in die strijd alléén staat.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou heb ik dat niet gezien, maar als het echt overtuigend was dan zal ik er maar in meegaan
Op zich ook wel grappig, een echte redactie, vooral na de 16 bb-redacties en 24 Hummie's die we hier gezien hebben(al viel het afgelopen jaar wel mee)
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian : de uitspraken zijn heel zwaar aangekomen.
Natas : Van mij mag ze die twaalf uur krijgen.
Brian geeft nu aan, dat hij niet tussen groepen wil zitten. Het is tussen Syl en Natas.
Volgens mij probeert hij nu te zeggen dat ze in die strijd alléén staat.
Toppie, Redactie !!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dit is geen fake, heb um zelf ge-capped.
haha stoerquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was op de streamsquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
en de tekst "Alle Fok!-ers weer online?" in beeldquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En niet te vergeten het resetten van de streams, zodat Scan in de juiste verhoudingen screens kan maken![]()
PRecies... Maar er is iig een plotwending op komst of al bezig...quote:
Klopt. Brian geeft ook aan, dat een geliefde van Sylvia is overleden. Dat in combinatie met de harde woorden van Natas zouden haar aan het denken moeten zetten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.
jep, gisteravond toen de bewoners naar de miljonairsfair warenquote:
zoals het er nu voor staat is brian degene die natasia er nog in kan houden.........bij de rest heeft ze het echt verpest met haar gedrag vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij hoort Natasia dit ook wel, maar probeert ze nu Brian toch weer even te herinneren aan de afspraak die ze hebben gemaakt. Ze klampt zich aan hem vast.
Zou graag willen meeluisteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia moet nu weg voor de testimonials
Zie ook topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jep, gisteravond toen de bewoners naar de miljonairsfair waren
Ja, Toen de Miljonairs weg waren naar de Rai en terug kwamen kwam er dit beeld met teksten als "over 10 minuten zijn ze teru'g" met een klok erbij enzo.quote:
Als ik Brian was zou ik haar er in houden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef 2live het volgende:
[..]
zoals het er nu voor staat is brian degene die natasia er nog in kan houden.........bij de rest heeft ze het echt verpest met haar gedrag vandaag.
* Tamaartje zit er ook klaar voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe Natasia nu geconfronteert wordt met NL z'n macht...
En niemand gaat er wat aan doen, want waarom zou je zelf zeggen dat je gemanipuleerd wordt.
Doe gaat zodirect janken.
* Sonique pakt z'n bak popcorn
Wel een leuke re(d)actie danquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, Toen de Miljonairs weg waren naar de Rai en terug kwamen kwam er dit beeld met teksten als "over 10 minuten zijn ze teru'g" met een klok erbij enzo.
Later zeiden ze, 'over 5 minuten zijn de miljonairs weer online' (of zoiets) en toen kwam bovengeshowede foto voorbij..
mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
juist nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nel legt nu uit hoe Natasia tot lichamelijk geweld kan worden verleid.
"En dat gaat snel gebeuren"
TERING, WAT EEN TERINGLIJERS
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.quote:
nee, nena.....sylvia is juist heel rustig zei ze.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Nena : Ik wil wel dat we met zijn allen bij elkaar gaan zitten. Sylvia (?): Ik ben echt heel erg boos.
Ilona : Ik heb ook nog een bommetje
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia moet natuurlijk wel vervangen worden door een nieuwe. Anders wordt het te snel te leeg in het huis.
Ik stel voor een onwijs sluwe classy bitch![]()
Ow, dat zou wel helemaal geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar Nel he-le-maal verliefd op wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |