Dat is gewoon sociaal wenselijke praat van Bart, denkt hij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Hij beschuldigde Nena ervan dat ze meer wilde dan alleen haar nichtje bezoeken, geeft zelf aan dat het bij hem alleen om Lesley gaat en wil vervolgens dus een meeting regelen tussen zijn en haar vrienden.
Je gaat toch niet met je vrienden afspreken als je je meisje beter wil leren kennen?
Hij ging er nogal lang op door, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je denkt toch hopelijk niet echt dat hij dat serieus meende?![]()
Hij gooit even die 4 uur weg door met zijn vrienden af te spreken. Ja, denk ik ook![]()
Ze maken non stop geintjes over wat ze gaan doen, maar willen eigenlijk gewoon maar 1 ding.
h.e.t. z.i.j.n. g.e.i.n.t.j.e.s.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is gister ook geweest op de fair ?
Lesley geeft aan: wat je wil zien, weten of zo, dat moet je wel even bedenken.
Lesley is toch wat aan het vissen, of hij niet andere mensen wil zien. Bart: Ik wil de volle 4 uur bij jou zijn.""
Midgetgolfen: Nee, zegt Lesley. Volgens mij bedoelt hij iets anders, maar pikt ze het niet op.
Lesley : We kunnen ook bij mij thuis de kerstboom optuigen. Ze brengt Bart steeds in verwarring volgens mij, eerder had ze gezegd, niet naar haar thuis te willen gaan.....
ohhhhquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Hij beschuldigde Nena ervan dat ze meer wilde dan alleen haar nichtje bezoeken, geeft zelf aan dat het bij hem alleen om Lesley gaat en wil vervolgens dus een meeting regelen tussen zijn en haar vrienden.
Je gaat toch niet met je vrienden afspreken als je je meisje beter wil leren kennen?
het gaat ook om de regelmaat en het aktuele karakter van leslie's informatie. het is wel waarquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar. Lesley past juist heel erg op dat ze niets zegt. Anderen hebben al mensen gehad die een uur zijn langs geweest en brieven ontvangen, waar veel meer info is uitgehaald dan Lesley ooit aan Bart heeft verteld.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is er op het programma vanavond?
uitgelachen, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef happyme28 het volgende:
Ilona heeft 150 punten van Bart gekregen om hem die 4 uur te gunnen. Maar ze zijn inderdaad wat milder nu. Ze hebben wel gelachen op de fair en in de auto vertelde Bart en Ilona los van elkaar.
Precies. Alsof ze er op wachtten, dat ze het zelf initieerde...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar de pijlen zijn sinds vannacht echt wel op Natasia gericht.
Dat Natasia nu de kwaaie pier is, is volkomen volgens planning.
Ik vind het juist schattigquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:19 schreef Gigageil het volgende:
Ik erger me steeds meer aan dat geleuter van die boer met z'n handen in z'n zakken steeds......
Weinig actie hoor.....![]()
Ze krijgt er geld voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is 1.73. Ze lijkt inderdaad kleiner door de grootte van Bart.
Lesley verdient haar geld natuurlijk wel goed zo. Ze heeft de paarden nog niet eens voer gegeven, geloof ik.![]()
Wat denk jij dan ? Ze is gewoon in dienst als het paardemeisje.quote:
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:15 schreef avonne het volgende:
[..]
uitgelachen, zul je bedoelen.
Met het geven van punten aan Ilona kocht hij niet alleen haar stem, hij kan nu weer zeggen "kijk eens, voor punten gaat ze dansen"
Maar de pijlen zijn sinds vannacht echt wel op Natasia gericht.
Dat Natasia nu de kwaaie pier is, is volkomen volgens planning.
Uhhh, ja. Heb je het een beetje gevolgd vandaag?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb de redactie nog niet gezien hier vandaag. Zouden ze het druk hebben![]()
Wat ik denk?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat denk jij dan ? Ze is gewoon in dienst als het paardemeisje.
leuke tekst gisteravond op die tv schermenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uhhh, ja. Heb je het een beetje gevolgd vandaag?![]()
Ja, vandaar ook dequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Topdag !! Maar wel triest ook, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan gaat Bart ook direct. Dat maakt hem kwetsbaar. Nath heeft dat ook al een keer geopperd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat ik denk?
Meisjes willen toch altijd een verzorgpaard omdat ze het leuk vinden?
Bovendien voert ze niets uit, dus als het echt 'werk' is zou ik haar ontslaan
Yep! Het wordt met de dag leuker!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij moeten denken dat dit de echte redactie isquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:34 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
leuke tekst gisteravond op die tv schermen
2 vliegen, 1 klapquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan gaat Bart ook direct. Dat maakt hem kwetsbaar. Nath heeft dat ook al een keer geopperd.![]()
Dat is het wis en zekerquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij moeten denken dat dit de echte redactie is
Zou me niets verbazen als het een fakebrief is...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Het wordt met de dag leuker!
Zeg, jullie kunnen zeker geen hint geven over het briefje van Bart?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Het wordt met de dag leuker!
Zeg, jullie kunnen zeker geen hint geven over het briefje van Bart?
Nee dat ging over Stephans videoboodschap......quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley geeft nu al voor de vijfde keer dat ze het helemaal niet leuk vindt, dat die camera's op haar gericht staan. Zou ze er mee willen stoppen ?
Ze hebben hier laten zien door middel van berichtjes en streambeelden die daarna kwamen dat ze het echt zijnquote:
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)quote:
En niet te vergeten het resetten van de streams, zodat Scan in de juiste verhoudingen screens kan makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het bewezen door toen ze net begonnen met posten, aan te kondigen een close up te nemen (was toen de tattoo van Brian, die lag te zonnen op dat moment) en dat gebeurde later ook)
Switch evenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia heeft het een beetje over weggaan, nu.
"Als ik een andere uitweg zou hebben, dan zou ik hier weggaan"
Brian : Je moet hier niet blijven zitten voor mij. Natas : Wie moet jou beschermen dan ?
Brian geeft hiermee aan, dat ze de band niet al te sterk moet veronderstellen, geloof ik.
Brian geeft aan, dat iedereen haar het huis uit wil hebben. Ook dat Nath het door haar gezegde , heel hoog opneemt. En weg de stream.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |