Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ze pakken dit op om haar te lozen....
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet meer of ze dat écht gezegd heeftquote:
Ze bedoelde het wel. Ze zei " Zij houdt me weg bij mijn kinderen, en kijk nu wat God, doet"quote:
niet letterlijk neequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet of ze echt heeft gezegd
"god straft onmiddelijk"
iemand?
Maar op andere fora, op eentje na, worden geen smileys van APK gebruikt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Newbies op Fok! hoeven geen newbie op fora te zijn!![]()
Edit: ik heb het niet over kloons, denk ik![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ze pakken dit op om haar te lozen....
Het is toch een mooie teaser... Net als in een echte Soap.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef demins het volgende:
Kan de TT veranderd worden in Natasia wordt gek!!! ?
Ik heb 1 account. Hoeveel heb jij er?quote:
Ik wil geen diepgaande discussie, maar als er hier één APK-smiley wordt gebruikt kan je diezelfde smiley toch heel gemakkelijk opnieuw gebruiken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar op andere fora, op eentje na, worden geen smileys van APK gebruikt. [afbeelding]
De Talpa-site citeert haar als volgt:quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gehoord maar ik weet niet meer of ze dat écht gezegd heeft
Wel zoiets in ieder geval![]()
Dat was het ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De Talpa-site citeert haar als volgt:
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
En dat is de context waar het in gezegt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De Talpa-site citeert haar als volgt:
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
Dat is de redactie volgens mij (codewoord)quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Spike-man het volgende:
wat is dat met de wasserette?
thanksquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is de redactie volgens mij (codewoord)
Mooie vergelijking!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is a soort Carnival, met de mensen van de management...
Ja, maar hij zit te erg in de moraalridder-rol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft het op zich wel goed voor met Natasia. Hij is oprecht bezorgd om haar, volgens mij.
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Bart : Ik ben kapot, pissig over je , omdat je de realiteit en het spel door elkaar hebt gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |