Dit dreigement maakt op mij geen enkele indruk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, mercy ...
dan pis ik in mijn broek![]()
![]()
Zij mag dit dus allemaal vertellen. Maar zodra hij ook maar 1 woord tegen Natasia zegt, heeft hij het gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
---- Dit staat toch wel in schril contrast met de kus en knuffelsessies van haar, hoor.....
het wordt wel vervelend, jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Beide heren zitten weer met Word open. Druk overleg met de wasserette denk ik zo.
Zo zijn 90% van de vrouwen toch ? Beetje zelfbevestiging zoeken bij mannen door ze op te geilen en kijken of dat lukt, en als het eenmaal duidelijk is dat het ze lukt, gaan ze ineens afstand houden, en genieten van de aandacht en de macht die ze hebben over de man die ze om hun vinger winden.....Nena is daar weer een prototype van......quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Nena : Hij wil steeds mijn hand pakken. Ik probeerde steeds los te komen.
Ilona : heb je het hem wel eens gezegd?
Nena : ja, ik heb wel eens gezegd "Zullen we alleen vrienden zijn ?"
---- Dit staat toch wel in schril contrast met de kus en knuffelsessies van haar, hoor.....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zij mag dit dus allemaal vertellen. Maar zodra hij ook maar 1 woord tegen Natasia zegt, heeft hij het gedaan.
En daar gaat het nu ook om. Brian besteedt vandaag veel aandacht aan Natasia en dat trekt Nena niet.
Ja tis druk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Beide heren zitten weer met Word open. Druk overleg met de wasserette denk ik zo.
sorry, ik snap je nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja tis druk.
Er worden teveel FOK! kleren gewassen denk ik....
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja tis druk.
Er worden teveel FOK! kleren gewassen denk ik....
Ja ach, zelfs Nena heeft behoefte aan een paal op z'n tijd... Voor haar net zo makkelijk hoor om Brian te strikken... Misschien wel makkelijker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef Gigageil het volgende:
Zal me wel niet in dank afgenomen worden zo'n uitspraak, maar whatever....je ziet het gebeuren....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzo![]()
Jij kent de weg aardig hier.quote:
Volgens mij is Nena voor het eerst echt eerlijk, als ze voldoende steun krijgt van de meiden, dan geloof ik dat ze het binnenkort echt eens eerlijk tegen Brian gaat zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
En daar gaat het nu ook om. Brian besteedt vandaag veel aandacht aan Natasia en dat trekt Nena niet.
Laat ik er maar geen doekjes om winden, IK ben de redaktie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Blijkt straks dat Nel de redactie is ofzo![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ik er maar geen doekjes om winden, IK ben de redaktie!![]()
hoe dan? Leg es uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Net als iedereen toch, als die afbeelding eenmaal gebruikt is....?quote:
Zoom maar eens in op die tattoo dan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder 'eerlijk' tegen hem gezegd dat ze alleen vrienden wil zijn, hoor. En vervolgens kroop ze boven op 'm.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nena voor het eerst echt eerlijk, als ze voldoende steun krijgt van de meiden, dan geloof ik dat ze het binnenkort echt eens eerlijk tegen Brian gaat zeggen.
Bij "newbies" duurt het over het algemeen een stuk langer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Net als iedereen toch, als die afbeelding eenmaal gebruikt is....?
Newbies op Fok! hoeven geen newbie op fora te zijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij "newbies" duurt het over het algemeen een stuk langer.
Heeft ze het gezegd of niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef Tamaartje het volgende:
Nu zegt ze dat ze dat niet heeft gezegd
dat is het spelquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ze pakken dit op om haar te lozen....
Ik vind het wel komisch dat juist paranoia Bart nu tegen Natasia beweert dat ze de realiteit kwijt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Gigageil het volgende:
Het is wel weer zo dat Bart de boel opblaast, zo'n erge opmerking is het nou ook weer niet.....
Ze pakken dit op om haar te lozen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |