Van boosheid de kabel eruit getrokken ???quote:
DAt zeg ik, dat is dat impulsieve van Bart. Bart reageert op uitspraken van andere, maar er zit geen lijn in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.
En Lesley? Is dat het spel? Is dat realiteit? De grens is niet zo makkelijk te trekken.
Neemt niet weg dat Nataasia zich vreselijk gedragen heeft vandaag, maar Bart deed er nauwelijks voor onder met zijn suggestie dat Nena haar doodzieke nichtje als smoes zou gebruiken om een wip te maken met haar ex.
Dat gevoel heb ik ook sterk. En nu is NL ook op missie gestuurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat de redactie een missie aan Bart heeft meegegeven.
* Sonique verzint een term: streamorgasme...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Sonique het volgende:
Wow, dit is gewoon 'te gek'!
We denken hetzelfde!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je man en kinderen niet mogen zien, is óók realiteit, en heel zuur als dat door je neus wordt geboord.
En Lesley? Is dat het spel? Is dat realiteit? De grens is niet zo makkelijk te trekken.
Neemt niet weg dat Nataasia zich vreselijk gedragen heeft vandaag, maar Bart deed er nauwelijks voor onder met zijn suggestie dat Nena haar doodzieke nichtje als smoes zou gebruiken om een wip te maken met haar ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |