blackquote:
pardon?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
sararaats is een domme belg op een intelligent forum
ze verdiend een ban hier
ze hoort niet thuis op fok!
er horen geen domme belgen thuis op een logisch nederlands forum
als ik danny zwartbol was dan zou ik haar nu een ban geven, en dan in mededelingen precies uitleggen waarom ze niet meer mag meespelen.
zeg ik bij het ban meldtopic voor wie voor de koelkast gaat dat sararaats een ban krijgt omdat ze een domme belg is, en vertel ik ook dat er geen domme belgen actief mogen zijn op fok. kan ik precies verder uitleggen met haar wortel en nog meer
ik verklaar de hele user sararaats en dat ze een virus is op fok
ik wilde meer zeggen maar sararaats leidt me af
ze hoort bij de vloek van christus daarom zit ze ons mooie fokforum te besmetten
de vloek van christus zit nog iets dieper in elkaar
ik ga tot de wortel van het probleem
en trek de wortel eruit
trek ik ook de wortel uit de handen van sararaats
ze heeft een wortel bij zich op fok die hoort bij de vloek van christus
ik trek de wortel uit de handen van sara raats
en sara raats is niet meer op fok! aanwezig
heb ik het probleem sararaats opgelost
ze hoort niet thuis hier
dus geef ik haar een ban
![]()
je icoon heeft witte kleren aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon?
ik ben geen 29 en zeker niet dom
ik doe zo'n dingen zeker niet
ik was bij de kapper
dat noemen wij nog altijd bruidskledijquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
je icoon heeft witte kleren aan
domme belg![]()
jij bent de domste van fok!
![]()
Dromenvanger... is... een beetje apart...trek het je niet aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon?
ik ben geen 29 en zeker niet dom
ik doe zo'n dingen zeker niet
ik was bij de kapper
en daarbij, ik probeer normaal te reageren maar soms ben ik geflipt JA?
ik spoor nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:09 schreef Jos_Banaan het volgende:
jezus, jij spoort echt niet!
Wat heb jij tegen sararaats?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
je icoon heeft witte kleren aan
domme belg![]()
jij bent de domste van fok!
![]()
Ik had het natuurlijk tegen dromenvanger...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik spoor niet
ik kom net binnen en krijg het al naar m'n kop geslingerd
ik probeer mezelf in te houden, ik wil geen ban
dat had ik al doorquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef Jos_Banaan het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk tegen dromenvanger...
sorry foutjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef Ashavan het volgende:
Huh? Je reactie op mijn quote raakt kant noch wal. Wil je even uitleggen wat je reactie te van nut heeft op die van mij?
zo, nogal zelfingenomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Ach dom is relatief. Voor mij is bijna iedereen dom, maar heb het nog steeds naar me zin om met sommige mensen om te gaan. En iemand anders heeft weer een andere standaard van wat hij/zij dom vindt.
Niet zo aantrekken joh aangezien het niet persoonlijk is. En het overgrote merendeel wat DV te melden heeft bezit weinig waarde behalve zijn eigen hersenspinsels kwijt te raken en waar verder toch nooit wat mee gaat gebeuren.
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.quote:
Ja Ashavan is nogal "zelfverzekerd"quote:
Lukt mij anders prima ookal ben ik slimmer dan de restquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.
Ik zou me er niet al te veel van aantrekken als ik jou was, soms zegt dromenvanger hele ware dingen maar soms lijkt hij ook een beetje verstrikt te zitten in zijn negatieviteit, zegt meer over hem dan over jou op dit moment.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef sararaats het volgende:
maar goed, ik heb nu even genoeg rotzooi gehad dank je DV
ik ben ook maar een mens
mijn haartjes zijn goed geknipt, zal binnenkort eens foto's plaatsen
Dat zegt alleen maar dat je niet fluffy bent en niet nice ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Ashavan het volgende:
Elders wordt het ook gezien zoals het is. Dus snap niet waarom Fok! de enige plek is die het niet snapt en ziet. Maar goed ik zit er verder niet zo mee
Voor een slim iemand maak je een beste spelfoutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Ashavan het volgende:
Zie je dat het helemaal niet zo makkelijk is Metro
Maar goed Dom komt in vele varianten voor. Elke dag komt iemand hier op de kamer met een stelling en discusieren we er de hele dag over tijdens het werk en naast het lol hebben. Vandaag was het onderwerp over het Arrogantie en Status. Een vrouwelijke collega sprak over dat iemand het dom vind om in een 2kamer appartement te wonen terwijl zij het juist prettig vind.
Ik zeg vaak dom aangezien het iets is wat ik niet zou doen, omdat het niet aan mijn behoefte voldoet. En ze vonden dat ik erg openminded was en niet beoordeel. Maar ja op een forum is dat allemaal wat lastiger en krijg je allerlei labels.
Elders wordt het ook gezien zoals het is. Dus snap niet waarom Fok! de enige plek is die het niet snapt en ziet. Maar goed ik zit er verder niet zo mee
ambtenaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Ashavan het volgende:
wel afzien die 20minuten voor ik naar huis kan :S
Nee, niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef nokwanda het volgende:
wat nou lief.... niks lief.
Knap werkquote:
Laat het smakenquote:
Ik luister ook alleen naar black album. Ik luister alleen maar naar het black album van ze.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef Ashavan het volgende:
Had eerst niet de behoefte om te gaan en zat echt tegen verantwoordelijkheid aan te hikken. Zat in zo'n grijs gebied waar je jezelf nog als kind ziet en zit te denken hoe het zou zijn om een huis en alles te hebben. Werd er zo verdrietig van dat ik er niet eens aan begon
Maar nu is het de laatste paar jaar dat ik me er klaar voor voel. En dan zit het werk niet mee en heb je het gebrek aan financiele zekerheid. Nu is dat er ook en gaan we er voor. Zoals sommige heb ik geen zin aan half werk en zorg ik meteen dat alles goed geregeld is en dat ik niet in een klein kamertje zit op een sinaasappel kistje als stoel. Neen ik neem een grote woning met nieuwe meubels e.d.
DV je moet echt eens gaan kijken op 1 van die links die ik je had gegeven. Daar kun je je metal uitbreiden naar nieuwere bands. Metallica is niks meer voor een lange tijd. Hun Black Album was het laatste wat nog te doen was.
He dromenvanger, heb ik een kunstwerk voor je gemaakt, gebruik je hem nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
liever stout
Dankje welquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
He dromenvanger, heb ik een kunstwerk voor je gemaakt, gebruik je hem niet![]()
[afbeelding]
het was lekker hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat het smaken
Geniet ervan
Eten is lekker en het is brandstof
Belgen zijn fijn proevers
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankje wel
Ik ga hem gebruiken nu
Je bent een top fokker
Thank you very much!!!!!!
Je kan fokken als de beste fokker!!!!!
Even die van jou gebruiken nu.
Je geeft mij nu een easter egg
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
splinter nieuw wachtwoord via fok! aangevraagd. 4 keer per dag.
Je krijgt een bepaald iets van fok in een bepaalde serie.
en ik voeg dan mijn wachtwoord in
ik verander wat ik van fok! krijg dan met een eigen wachtwoord
ik wil exact het juiste wachtwoord.
een binair wachtwoord wil ik hier hebben
ik wil hier een binair wachtwoord
ik schreef een keer willekeurig 10101001010
kwam boswachterje kijken wat het betekende.
eigendom
Iets van eigendom
hij vondt het geniaal
en ik ramde maar op de 1 en de 0
ik zal eens opzoeken wat hij ervan zei toen.
ik zie boswachtertje weinig hier.
Hij zal wel het bos aan het bewaken zijn
Naar buiten weer
Ik zit buiten en denk aan het juiste wachtwoord en ik wil direct het wachtwoord veranderen.
Buiten verzinnen en binnen invoeren
Ik ga weer naar buiten aan de heineken
en wie had ook alweer zijn pc laten crashen gisteravond?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Die beste Nokwanda
Ik zit ff via de laptop van mijn pa hier nu.
mijn moeder haar pc ben ik aan het repareren
ze heeft een vliegtuig als pc
is ze spellen aan het spelen om met bananen af te vallen en dan mag haar pc geen lawaai maken.
mijn moeder is een goede fokker maar haar pc is niet in orde, de pc van mijn broer is nog slechter in orde
ze weten niet hoe ze met een pc moeten omgaan dus moet ik hun pc gezond maken.
rustig met computers omgaan en alles beter maken
het is niet engquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef nokwanda het volgende:
Sara.... ik wil het ook niet weten, eerlijk gezegd.
Is af en toe leuk om te doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en wie had ook alweer zijn pc laten crashen gisteravond?
dat was ik nokjequote:Op zaterdag 9 december 2006 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en wie had ook alweer zijn pc laten crashen gisteravond?
ik bedoelde echt DV die ergens allemaal zessen invoerde wat de comp weigerde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:59 schreef Normalneo het volgende:
[..]
dat was ik nokjemaar als je de oorzaak zoekt zijn het vaak conflicten in de apparatuur en in de computer zelf..alhoewel
het probleem kan zich uitbreiden als je er aan gaat denken of ermee bezig bent want het kost teneerste tijd en tentweede waarom zou je: never change a winning team..of computer of software in dit geval..of wat dan ook..of het moet wel een hele goede grafische kaart zijn
Nu even niet. Ik ben heen en weer aan het lopen en bezig met van alles en post af en toe eens hier. ik zit niet lekker rustig op mijn gat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:07 schreef Normalneo het volgende:
jep same here..maar is nu opgelost..was een bug op internet en een conflict..gigantisch kreeg popups achter elkaar toen ik op een maillink klikte..stekker eruit he
ps nokwanda nog een kans dat ik jou online ga spreken? wilde even weten hoe het met je gaat enzo..
En dan nog meer was moeten wassen zekerquote:
Ik spring straks in h4.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:35 schreef Normalneo het volgende:
hehe dv..is second life niet wat voor jou? weet niet of je dat kent? ivm in de monitor springen bij vista
veni vedi foutsie vista
dan ben je toch alleen maar bezig met wassen of niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:38 schreef nokwanda het volgende:
Het is EW. Die laat alles, schoon en niet schoon, door elkaar liggen en flikkert dan alles in een keer OP de wasmand en niet erin.
Ik weiger om het uit te zoeken.
Bovendien heb ik geen droger en dus moet alles op rekjes in de logeerkamer en het trappengat en in de zomer buiten aan de droogmolen.
Maar in dit jaargetijde droogt alles hier langzaam. Daardoor kan ik niet alles acheter elkaar door wassen en ophangen. En tegen de tijd dat de ene lading droog is heeft EW de wasmand al weer vol
Ik ga het betalinsverkeer programmeren, iedereen krijgt een positieve cash flow. Je kunt dan 10 miljard krijgen per 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:49 schreef TaLoN.NL het volgende:
[[url=http://www.sharpsystems.com/images/product_images/ll-151-3d.jpg]afbeelding][/url]
Als je Vista bijna echt 3D wilt en je hebt geld teveel, voila de 3D-TFT.
Ik wil em ook, maar ik vind hem nog te duur.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
dan ben je toch alleen maar bezig met wassen of niet?
mijn moeder was vaker bezig om naar het draaien van de wasmachine te kijken, zeg ik tegen haar, is het leuk om naar het draaien van de was te kijken.
is ze gewoon een hele was aan het bekijken, ze is aan het kijken hoe de was draait van het begin tot het einde.
grote wasjes en kleine wasjes, stop ze in de was-machine, laat maar lekker draaien.
Misschien wilde ze de machine sneller laten draaienquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee, daar ben ik niet alleen maar mee bezig. Heb vanochtend voor mijn werk 80 kerstkaartjes geschreven (voormezelf doe ik dat echt niet)
Bovendien heb ik een hekel aan huishoudelijke klusjes. Ben een slechte huisvrouw.
Maar euh... je moeder die naar het draaien van de was gaat zitten kijken... was ze depressief of zo?
quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Leuke soep.
In het echie zouden ze elkaar wss de ogen uit de kop krabben
Tegenwoordig krijg ik die 4 van mij allemaal op een bank en dat is al heel wonderlijk, maar er zijn er maar twee die zelfs een kussen willen delen. (en de kleine dan die gewoon iedreen als trampoline gebruikt)
Heb net een foto van die kleine tut in mijn fobo gezetquote:
pffff, vertel me liever hoe ik dat ding kan fixenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat rood hardnekkig is. Amerika is ook hardnekkig met die 3 rode lampen die ze al super lang laten draaien.
Met rood bloed hou je ook ziektes en bacterien in het bloed.
Christus is dat schuld dus.
Daarom moet ik alles zwart verven.
Rood staat voor stoppen en het bloed blijft groeien.
Groen en rood samen, groen laat rood doorgaan, en oranje betekend voorrang.
Dan moet groen en rood zwart worden, en heb je stoplichten met oranje licht.
Altijd voorrang van oranje.
Oranje boven in het midden en onder.
Geen groen en rood licht meer.
Alleen nog maar oranje licht.
Ook infra oranje laser licht.
Ben ff aan het proberen die rode zig zag lichten van Amerika in het donker te laten zien maar dat hoeft niet meer, ik wis die lampen zelf wel. Ik maak de Amerika zwarter dan zwart.
Ik ben de zwarte shilder![]()
Open er een topic over, wie weet wat voor tips je allemaal krijgtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
ik zei het al... het is een bloody conspiracy, en nu doet de wasmachine zelf ook mee. Weigert nog langer te centrifugeren![]()
al gedaan. Nee geen conspiracytopic in TRUquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Open er een topic over, wie weet wat voor tips je allemaal krijgt![]()
Ha ha ha ha, arme Nokjequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:36 schreef nokwanda het volgende:
het leuke aan het zelf proberen te fixen van de wasmachine is dat daarna de hele benedenverdieping totaal blank staat met een laag water van een paar centimeter waardoor je wel MOET dweilen. En grondig
![]()
![]()
![]()
Leuk he!
Wat dan ook leuk is is dat poezen en kind staan te kijken alsof ze snot zien branden![]()
![]()
ow joy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon allesreiniger bij al het water op de vloer gemoeterd en heb de schrobber erbij gepakt. is dat ook weer es grondig gedaanquote:
De filter schoonmaken is helaas het enigste wat ik weetquote:
Dank je wel. En zelf ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De filter schoonmaken is helaas het enigste wat ik weet![]()
Ik loop zelf ook met mijn wasmachine te tobben, die van mij blijft een uurtje of vier afpompen![]()
Sterkte en succes!![]()
Ik leg straks alles uit. Ook het bloed dat uit jou stroomtquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pffff, vertel me liever hoe ik dat ding kan fixen
Hij doet het maar steeds nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Rolling Stones - Sympathy for the Devil (14MB/320kbps)![]()
Aangeklikt nu.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Rolling Stones - Sympathy for the Devil (14MB/320kbps)![]()
zeg dat maar tegen EWquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Je hoeft straks niet meer te wassen Nokje. De was blijft schoon straks. De was is schoon, blijft schoon en zal altijd schoon blijven.
Zwart wordt niet vuil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen EW![]()
en verder doe je me nu denken aan die reclame met Jules Deelder voor wasmiddel voor zwart wasgoed, over de voordelen van zwart (in zijn ogen)
zow een beetje respect mag ook wel hoor! moet je horen wat je zegt danny! doe eens ff rustig als je wilt..aub..quote:Op zondag 10 december 2006 01:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Geef ik dalai lama een vuist in zijn kut.
Ik droomde gisteren dat mijn moeder was overleden.quote:Op zondag 10 december 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
alles is stijf van die actie van gister en ik had een nachtmerrie
Ja dat kan ook nog, maar nee, ik heb al lopen smeren en het is niet beter gewordenquote:Op zondag 10 december 2006 09:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
Goedemorgen!
Mijn keel doet ook een beetje zeer, ik had de verwarming aan laten staan, dus nu ben ik een beetje uitgedroogd.
ja, die actie.quote:Op zondag 10 december 2006 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat mijn moeder was overleden.
Die actie van gisteren, het extreme dweilen bedoel je?
Ik niet en ben al me hele leven een vliegtuiggek, naar de lucht staren heb ik als kind zijnde meer dan genoeg gedaan.quote:Op zondag 10 december 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
die witte strepen kende ik als kind ook hoor. En die galactische federatie.....![]()
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 10 december 2006 10:52 schreef Normalneo het volgende:
zoiets als het grote truth users kerstboom en kerstkaartjes topic? waar we digitaal alvast ons materiaal laten zien..?gewoon vanwege de gezelligheid die er aan-komt ?? met familie en dierbaren..met vrienden en kennisen? en het gewoon eens een keer "leuk" houden?
o ja, deze is ook nog niet volquote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
Oke, doen wequote:Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef Ashavan het volgende:
is bijna vol en dan bij de ander de titel aanpassen zodat nummer 150 er in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |