quote:
 Is af en toe leuk om te doen 
![]()
Je gaat je pc ff in, je ziet getallen en je gaat willekeurig getallen toevoegen. Even je pc slopen, en daarna weer maken.
Ik heb nu dus windows xp erop staan en het draait lekker weer.
Straks ff virus scanners en drivers installeren en de universele USB poot fixen.
Mijn muis connecten met de ketting die dicht gaat en dan aan de slag gaan.
Computer van mijn moeder ben ik gezond aan het maken nu,  hij is 2 uur bezig met een bios-check van 250 GB. Surface scan en 90 secondes erbij en nog meer.  Zodat mijn moeder een gezonde pc heeft.
Als mijn moeder uren bezig is met spellen spelen dan moet de computer gezond zijn, zodat de input beter is en zodat de output beter gaat zijn 
![]()
Ik weet wel hoe het moet allemaal.
Windows versie moest ik invoeren.  Ik koos voor windows 1.
Ik werk nu met windows 1 en mijn wachtwoord is 1.
Iedereen mag mijn wachtwoord 1 weten, je kunt er toch niet mee gaan werken.   Op mijn computer kun je niet inbreken en alles overhoop gooien, ik geef je mijn wachtwoord dat 1 is, en je kunt er niets mee doen op mijn pc.
Je kunt wel met je eigenwachtwoord op jou pc werken.
Maar zo ben ik meer van plan.
Computer van mijn moeder vraagt een bluetooth apparaat, dus ik geef haar een bluetooth muis voor kerstmis als ik geld heb.  Die muis van mijn moeder werkt niet lekker, als mijn moeder aan het gamen is dan moet ze een muis hebben die exact is. Een muis waar je makkelijk mee kunt aanwijzen en klikken. Ze heeft een muis met laser nodig, met laser straal en matrix technologie, dus die koop ik haar 24 december op pakjes avond. Hopen dat ik belasting geld krijg voor die tijd. Heb dat belasting geld nodig om kerst cadeau's te kopen, en dan koop ik alles bij de media markt 
![]()
  Alleen maar digitale cadeaus.  Geen houten trein van speelgoed 
![]()
  Apparatuur met laser erin.
Ik drink nu zwarte koffie met 2 klontjes suiker.
Net 2 foto's van mezelf genomen en die laat ik even zien hier.  Ik zie er moe uit en niet fris uit, maar dat komt omdat ik te snel ga.
Foto's uploaden zometeen. Eerst alle drivers installeren met mijn application & support cd. XP helemaal in orde brengen en dan met Vista werken.
Vista installeer je boven XP, dus dan moet eerst XP perfect zijn. 
![]()
Ik ga computeren  
 Vanaf het begin hebben wij computers gehad.  De philips spel computer was de eerste, daar kun je met vierkante hokjes formule 1 rijden.
Toen commdore 64, en toen amiga 500.
Daarna de 286, 386 en toen de 486.
Toen pentium 1, pentium 2, pentium 3 en pentium 4.
Plus nog een nintendo 64.
Straks nog een playstation 3 en XBOX 360.
Computer love  
 Ik kwam toen ik net met de hond tegen een hele bende Jehova's tegen. Ik zei tegen die groep.  Komen jullie wat verkopen op deze berg. Zeggen ze tegen mij, we willen alleen even met je praten.  Ze hadden al de neiging om de weg over te steken en naar mij te komen.
Zeg ik tegen ze. " Ik hoef niet met jullie te praten, ik praat met computers en via computers".
Zeggen ze tegen mij...." Dan ga jij maar lekker met computers praten"
![]()
En geloof maar dat ik nog met computers ga werken.  Een oneindigheid lang.
![]()
Nu even sigaret.
straks laat ik zien hoe moe ik eruit kan zien.
Die ene foto's zijn weg van mij, waar ik in het zonlicht kijk en nog meer.
Zonlicht is goed, altijd donker is niet fijn, licht is nodig. Maar laat het dan lekker licht zijn.
Gewoon de zon aanpassen 
![]()
  Van de zon geen slechte lamp maar goede lamp maken 
![]()
Bouwen in het universum 
![]()
Eerst inbreken en dan bouwen 
![]()
En nu sigaret 
![]()
Straks ff 2 pakjes west halen en 2 doosjes neos sigaartjes van 1 euro per doosje.
Vanmiddag 8 heineken.
Ik stond vanmorgen op en de heineken stond nog buiten.  Ik zoel aan het flesje en er zit nog een slok in.  Ik gooi de heineken om 0900 in het heineken glas en had de neiging om die slok op te drinken 
![]()
Maar ik drink geen dood bier 
![]()
![]()
Computer van mijn moeder is nog steeds met een 250 GB bios check nodig waar 90 seconde inzit.
Kijken of hij het straks beter doet.
PC van mij broer is de besmetting zelver.  Ik ga  niet opdringen om die pc schoon te maken, het is zijn pc. Mijn moeder geeft mij toestemming.
Ik ga alleen geen netwerk bouwen van deze 4 pc's als mijn broer nog een besmette pc heeft.
Het netwerk komt pas als alle pc's schoon zijn.
Eerst een netwerk van 4 pc's en dan koop ik een laptop en zijn het 5 in 1 netwerk.
5 users in mijn XP
Mijn vader, broer en moeder met naam en achternaam en user 10.
Ik ben nu met user 10 bezig.
User 10 is een karate afbeelding, user 10 heeft een plaatje waar je iemand ziet trappen met karakter.
Computers 
![]()
OK Computer