Afscheid van het ouderlijk huis nemen
![]()
Mijn vrienden zeiden altijd, waarom ga je niet op jezelf wonen.
Maar ik wilde eerst genoeg geld hebben.
Ik ga niet op een kamer van 2 vierkante meter wonen.
Ik wil de zaakjes goed regelen. En dan blijven zulke mensen maar zeggen dat je op jezelf moet gaan wonen. Vinden ze je te oud dat je bij je ouders woont.
Die mensen bemoeien zich met zaken die ze niet aangaan.
Ik werk hier in een team met deze familie. Is de tijd daar dan bouw ik wel mijn eigen huis. Buren worden van mijn ouders misschien wel. En dan elders andere huizen.
Gemaakt met de pc.
Ik heb me lekker gedouched
Rode pyjama aan, heineken erbij en fokken maar
![]()
Lekker fokken!!!! Fokken is mijn grootste hobby. Ik blijf fokken hier. Geen verslaving maar hobby en bouwen.
Mijn broer heeft een abces in zijn kont, mijn vader ook. Dan groeit haar fout in je kont. Alleen bij donker harige mensen. Ik heb het niet en wil het ook niet. Mijn vader loopt er al 2 jaar mee rond. Die 2 abcessen moeten weg. Overal moet een abces weg.
Een abces hoort bij de genesis vloek.
En de genesis vloek moet opgeheven worden.
Maar ik ga door.
Even heineken
![]()
Een feestje dus ik zet muziek aan nu. Hele dag geen muziek gehad.
Kortsluiting in mijn hersens, dus ik neem even anti depressiva, al een aantal dagen niet gehad. Geen last gehad ervan, nu komt kortsluiting in het electronische verkeer in mijn hoofd. Dus nu is het tijd voor anti depressiva.
Zo bouw ik het af. Ik neem het in als er kortsluiting is. Is er geen kort sluiting meer dan ben ik van de anti depressiva af
![]()
![]()
Even pillen slikken
Ik bedoel met dat thuis wonen dus. Als ik eerder was gegaan had ik op een studentenflat gezeten. Ik wil meerdere kamers in mijn huis.
Ik heb een hekel aan studenten flats. Te weinig ruimte en lastige mensen in je huis. Studenten kunnen lastig gedrag vertonen.
Pillen gehad
3 depakine en 1 paroxetine.
depakine is tegen epeleptische aanvallen en ook tegen stemmings wisselingen dus.
333 zit erin. Een stof met een hoeveelheid 333. Natrion valporaat
Ik ga depakine weer netjes innemen. Anti depressiva als het nodig is. Depakine constant.
Kijken wat mijn volgende depakine spiegel in het bloed is
![]()
88 hoop ik
![]()
Mij lijkt het tof op een oranje grasmat te zien
![]()
Een oranje grasmat, waarom bestaat dat niet
![]()
Voetballen op een oranje grasmat in Nederland.
Competitie spelen op 3 soorten gras.
Rood
Oranje
Groen
Ga je de voetbal competitie meer inhoud geven.
Of je maakt een zwarte gras mat
Voetballen op 4 soorten gras
En dan iedere competitie anders noemen. De rode competitie, de oranje competitie en de groene competitie. Plus de zwarte competitie
![]()
Ik denk dus na over nieuwe manieren om iets aantrekkelijker te maken.
Voetballen op infra rood licht, infra oranje licht, infra groen licht en infra zwart licht
Kijken of je zo kunt voetballen. Hoe het voetballen eruit gaat zien op die manier
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-12-2006 16:24:24 ]