pffff, vertel me liever hoe ik dat ding kan fixenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat rood hardnekkig is. Amerika is ook hardnekkig met die 3 rode lampen die ze al super lang laten draaien.
Met rood bloed hou je ook ziektes en bacterien in het bloed.
Christus is dat schuld dus.
Daarom moet ik alles zwart verven.
Rood staat voor stoppen en het bloed blijft groeien.
Groen en rood samen, groen laat rood doorgaan, en oranje betekend voorrang.
Dan moet groen en rood zwart worden, en heb je stoplichten met oranje licht.
Altijd voorrang van oranje.
Oranje boven in het midden en onder.
Geen groen en rood licht meer.
Alleen nog maar oranje licht.
Ook infra oranje laser licht.
Ben ff aan het proberen die rode zig zag lichten van Amerika in het donker te laten zien maar dat hoeft niet meer, ik wis die lampen zelf wel. Ik maak de Amerika zwarter dan zwart.
Ik ben de zwarte shilder![]()

Open er een topic over, wie weet wat voor tips je allemaal krijgtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
ik zei het al... het is een bloody conspiracy, en nu doet de wasmachine zelf ook mee. Weigert nog langer te centrifugeren![]()

al gedaan. Nee geen conspiracytopic in TRUquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Open er een topic over, wie weet wat voor tips je allemaal krijgt![]()

Ha ha ha ha, arme Nokjequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:36 schreef nokwanda het volgende:
het leuke aan het zelf proberen te fixen van de wasmachine is dat daarna de hele benedenverdieping totaal blank staat met een laag water van een paar centimeter waardoor je wel MOET dweilen. En grondig
![]()
![]()
![]()
Leuk he!
Wat dan ook leuk is is dat poezen en kind staan te kijken alsof ze snot zien branden![]()
![]()
ow joy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik heb gewoon allesreiniger bij al het water op de vloer gemoeterd en heb de schrobber erbij gepakt. is dat ook weer es grondig gedaanquote:

De filter schoonmaken is helaas het enigste wat ik weetquote:

Dank je wel. En zelf ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De filter schoonmaken is helaas het enigste wat ik weet![]()
Ik loop zelf ook met mijn wasmachine te tobben, die van mij blijft een uurtje of vier afpompen![]()
Sterkte en succes!![]()

Ik leg straks alles uit. Ook het bloed dat uit jou stroomtquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pffff, vertel me liever hoe ik dat ding kan fixen

Hij doet het maar steeds nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Rolling Stones - Sympathy for the Devil (14MB/320kbps)![]()

Aangeklikt nu.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Rolling Stones - Sympathy for the Devil (14MB/320kbps)![]()

zeg dat maar tegen EWquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Je hoeft straks niet meer te wassen Nokje. De was blijft schoon straks. De was is schoon, blijft schoon en zal altijd schoon blijven.

Zwart wordt niet vuil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen EW![]()
en verder doe je me nu denken aan die reclame met Jules Deelder voor wasmiddel voor zwart wasgoed, over de voordelen van zwart (in zijn ogen)

zow een beetje respect mag ook wel hoor! moet je horen wat je zegt danny! doe eens ff rustig als je wilt..aub..quote:Op zondag 10 december 2006 01:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Geef ik dalai lama een vuist in zijn kut.

Ik droomde gisteren dat mijn moeder was overleden.quote:Op zondag 10 december 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
alles is stijf van die actie van gister en ik had een nachtmerrie

Ja dat kan ook nog, maar nee, ik heb al lopen smeren en het is niet beter gewordenquote:Op zondag 10 december 2006 09:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
Goedemorgen!
Mijn keel doet ook een beetje zeer, ik had de verwarming aan laten staan, dus nu ben ik een beetje uitgedroogd.

ja, die actie.quote:Op zondag 10 december 2006 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat mijn moeder was overleden.
Die actie van gisteren, het extreme dweilen bedoel je?

Ik niet en ben al me hele leven een vliegtuiggek, naar de lucht staren heb ik als kind zijnde meer dan genoeg gedaan.quote:Op zondag 10 december 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
die witte strepen kende ik als kind ook hoor. En die galactische federatie.....![]()

Wat een leuk idee!quote:Op zondag 10 december 2006 10:52 schreef Normalneo het volgende:
zoiets als het grote truth users kerstboom en kerstkaartjes topic? waar we digitaal alvast ons materiaal laten zien..?gewoon vanwege de gezelligheid die er aan-komt ?? met familie en dierbaren..met vrienden en kennisen? en het gewoon eens een keer "leuk" houden?

o ja, deze is ook nog niet volquote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef Metro2005 het volgende:
mogge

Oke, doen wequote:Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef Ashavan het volgende:
is bijna vol en dan bij de ander de titel aanpassen zodat nummer 150 er in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |