blackquote:
pardon?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
sararaats is een domme belg op een intelligent forum
ze verdiend een ban hier
ze hoort niet thuis op fok!
er horen geen domme belgen thuis op een logisch nederlands forum
als ik danny zwartbol was dan zou ik haar nu een ban geven, en dan in mededelingen precies uitleggen waarom ze niet meer mag meespelen.
zeg ik bij het ban meldtopic voor wie voor de koelkast gaat dat sararaats een ban krijgt omdat ze een domme belg is, en vertel ik ook dat er geen domme belgen actief mogen zijn op fok. kan ik precies verder uitleggen met haar wortel en nog meer
ik verklaar de hele user sararaats en dat ze een virus is op fok
ik wilde meer zeggen maar sararaats leidt me af
ze hoort bij de vloek van christus daarom zit ze ons mooie fokforum te besmetten
de vloek van christus zit nog iets dieper in elkaar
ik ga tot de wortel van het probleem
en trek de wortel eruit
trek ik ook de wortel uit de handen van sararaats
ze heeft een wortel bij zich op fok die hoort bij de vloek van christus
ik trek de wortel uit de handen van sara raats
en sara raats is niet meer op fok! aanwezig
heb ik het probleem sararaats opgelost
ze hoort niet thuis hier
dus geef ik haar een ban
![]()
je icoon heeft witte kleren aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon?
ik ben geen 29 en zeker niet dom
ik doe zo'n dingen zeker niet
ik was bij de kapper
dat noemen wij nog altijd bruidskledijquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
je icoon heeft witte kleren aan
domme belg![]()
jij bent de domste van fok!
![]()
Dromenvanger... is... een beetje apart...trek het je niet aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon?
ik ben geen 29 en zeker niet dom
ik doe zo'n dingen zeker niet
ik was bij de kapper
en daarbij, ik probeer normaal te reageren maar soms ben ik geflipt JA?
ik spoor nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:09 schreef Jos_Banaan het volgende:
jezus, jij spoort echt niet!
Wat heb jij tegen sararaats?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
je icoon heeft witte kleren aan
domme belg![]()
jij bent de domste van fok!
![]()
Ik had het natuurlijk tegen dromenvanger...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik spoor niet
ik kom net binnen en krijg het al naar m'n kop geslingerd
ik probeer mezelf in te houden, ik wil geen ban
dat had ik al doorquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef Jos_Banaan het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk tegen dromenvanger...
sorry foutjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef Ashavan het volgende:
Huh? Je reactie op mijn quote raakt kant noch wal. Wil je even uitleggen wat je reactie te van nut heeft op die van mij?
zo, nogal zelfingenomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Ach dom is relatief. Voor mij is bijna iedereen dom, maar heb het nog steeds naar me zin om met sommige mensen om te gaan. En iemand anders heeft weer een andere standaard van wat hij/zij dom vindt.
Niet zo aantrekken joh aangezien het niet persoonlijk is. En het overgrote merendeel wat DV te melden heeft bezit weinig waarde behalve zijn eigen hersenspinsels kwijt te raken en waar verder toch nooit wat mee gaat gebeuren.
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.quote:
Ja Ashavan is nogal "zelfverzekerd"quote:
Lukt mij anders prima ookal ben ik slimmer dan de restquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Valt mee. Probeer bescheiden te blijven maar valt niet echt mee in de huidige maatschappij.
Ik zou me er niet al te veel van aantrekken als ik jou was, soms zegt dromenvanger hele ware dingen maar soms lijkt hij ook een beetje verstrikt te zitten in zijn negatieviteit, zegt meer over hem dan over jou op dit moment.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef sararaats het volgende:
maar goed, ik heb nu even genoeg rotzooi gehad dank je DV
ik ben ook maar een mens
mijn haartjes zijn goed geknipt, zal binnenkort eens foto's plaatsen
Dat zegt alleen maar dat je niet fluffy bent en niet nice ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Ashavan het volgende:
Elders wordt het ook gezien zoals het is. Dus snap niet waarom Fok! de enige plek is die het niet snapt en ziet. Maar goed ik zit er verder niet zo mee
Voor een slim iemand maak je een beste spelfoutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Ashavan het volgende:
Zie je dat het helemaal niet zo makkelijk is Metro
Maar goed Dom komt in vele varianten voor. Elke dag komt iemand hier op de kamer met een stelling en discusieren we er de hele dag over tijdens het werk en naast het lol hebben. Vandaag was het onderwerp over het Arrogantie en Status. Een vrouwelijke collega sprak over dat iemand het dom vind om in een 2kamer appartement te wonen terwijl zij het juist prettig vind.
Ik zeg vaak dom aangezien het iets is wat ik niet zou doen, omdat het niet aan mijn behoefte voldoet. En ze vonden dat ik erg openminded was en niet beoordeel. Maar ja op een forum is dat allemaal wat lastiger en krijg je allerlei labels.
Elders wordt het ook gezien zoals het is. Dus snap niet waarom Fok! de enige plek is die het niet snapt en ziet. Maar goed ik zit er verder niet zo mee
ambtenaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Ashavan het volgende:
wel afzien die 20minuten voor ik naar huis kan :S
Nee, niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef nokwanda het volgende:
wat nou lief.... niks lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |