Geen idee. Wat denk jij?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lynxie!!!
Word je nu een vaste ShowChatter?!
Er zit een meet aan te komen, dus vast welquote:
Dat was toch een prive meet? (quote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit een meet aan te komen, dus vast wel.
Heerlijk is datquote:Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gesinging-in-the-raind.
Yo, 'ssup bitch?quote:
Yo, nothing much slutquote:
Een SHO-meet, dus als je nou vaak je gezicht laat zien hier...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat was toch een prive meet? (), toch geen SHO meet?
Is het de moeite waard denk je?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een SHO-meet, dus als je nou vaak je gezicht laat zien hier...
Ik ben erquote:
Wijn!quote:
Lekker!quote:Wijn!
Spannend!quote:En spoken!
dvd?quote:Is mn dvd al af
That's the spirit!quote:
Wat voor prijs hadden we ook alweer afgesproken?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
dvd?10 dvds zul je bedoelen
en het antwoord is nee.
Euh. Weetikveelquote:Op donderdag 7 december 2006 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat voor prijs hadden we ook alweer afgesproken?
Ik check mn msn log wel evenquote:
In mijn fantasieën kijk je precies zo als ik net in je gezicht ben klaargekomen!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://xs410.xs.to/xs410/06494/What580.jpg
![]()
Tof!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In mijn fantasieën kijk je precies zo als ik net in je gezicht ben klaargekomen!![]()
Maar zodra het over klaarkomen in gezichten ging was je d'r opeens als de kippen bij, hm?!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Svensational het volgende:
Ik was jullie niet kwijt!
Ik had gewoon geen goesting om hier te posten!
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk hè XM, al die kerstliedjes weer?.
Ik heb er gelukkig nog geen 1 gehoordquote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk hè XM, al die kerstliedjes weer?.
Ik wel, "Last Christmas" van Whamquote:Op donderdag 7 december 2006 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nog geen 1 gehoord
Zeg, zit lynx kunstwerkjes eens niet zo af te fikken.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg atb, wat doet die lelijke kersttroep in je otherwise mooie avatar?![]()
Hoe gemeen!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel, "Last Christmas" van Wham![]()
![]()
![]()
en toen zette m'n collega de radio harder
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga "Last Christmas" luid en uitbundig zingen de 15equote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg atb, wat doet die lelijke kersttroep in je otherwise mooie avatar?![]()
Dát wil ik nou wel weer meemakenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga "Last Christmas" luid en uitbundig zingen de 15e![]()
Die krijgt dan een enkeltje magnetronquote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm....ik neem wel gewoon het CDtje mee dan
En jouw DVDs erachteraanquote:Op donderdag 7 december 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die krijgt dan een enkeltje magnetron
Ik heb toch nog niet betaaldquote:
Dan ben jij nog niet binnen en kan je dus ook niet bij de magnetronquote:
Klopt, maar het geld is in de pocket. Daarna kan er nog vanalles gebeurenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet binnen en kan je dus ook niet bij de magnetron
Klinkt spannendquote:Op donderdag 7 december 2006 18:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klopt, maar het geld is in de pocket. Daarna kan er nog vanalles gebeuren.
Jepquote:
Omdat appel.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Zeg Svurno, wat doe je bij de sportcrew? En waarom staat er sport-crew met streepje?
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
ik vrees dat ik nu toch echt verliefd word![]()
Nu kan ik 't wel lezenquote:
WTF, alweer sport-crewquote:
Dat ligt aan jou. Ik vind Sven juist aardiger geworden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:07 schreef Dada het volgende:
Ligt het aan mij, of is Sven de laatste tijd echt een chagerijnig stuk vreten geworden
Ben jij dat op de foto?quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
Minimeet met babette was. We hebben happy feet gekeken
WTFquote:Op donderdag 7 december 2006 21:07 schreef Dada het volgende:
Ligt het aan mij, of is Sven de laatste tijd echt een chagerijnig stuk vreten geworden
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij dat op de foto?! Uit welk modellenbureau kom je vandaan
!
!
Dus de medicatie helpt voor geen meter; ik zie nog steeds dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ligt aan jou. Ik vind Sven juist aardiger geworden.
Jaajaaaaaa, "blijkbaar" had ik het mis....quote:
GODVERREDOMMEquote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat juist bij jouw posts.
Ik ben echt voor geen meter zuur de laatste tijd, hoe kom je er in hemelsnaam bijquote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaajaaaaaa, "blijkbaar" had ik het mis....
Ik lees echt veel te weinig, maar de posts die ik lees van jouw zijn gewoon zuur.
Ah, jij bent het dus ook met 'm oneensquote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
Dada, ben je niet in de war met BVO?!
Serieus sven, als je niet meegaat naar de meeting, praat ik nooit meer met jequote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
Ga je mee naar A Touch Of Latin, Dizzle?
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
Dada, ben je niet in de war met BVO?!
Oh? BEWIJS MAAR!quote:
Tja, ik vind het zonde om die gewonnen kaarten niet te gebruiken.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serieus sven, als je niet meegaat naar de meeting, praat ik nooit meer met je!
Intrigantquote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ah, jij bent het dus ook met 'm oneens!
[21:17] <Tha_Erik> Peer ik ben niet homoquote:
Tofquote:Op donderdag 7 december 2006 21:18 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wel mee Sven.
Nu al? Heeft babette je zo erg afgemat?quote:
Liegbeest.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het woord heimelijk gebruik ik niet.
Jahquote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu al? Heeft babette je zo erg afgemat?
Ok, je hebt me door.quote:
quote:
paaseitje erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga meteen slapenMorgen nog even een goede vrijdag draaien
![]()
quote:
Cheee....kut...te laatquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef PeRi het volgende:
Check.
Luie drol!quote:
quote:
Nee dank je, ik zit lekker aan een glaasje leidingwaterquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef PeRi het volgende:
Iemand koffie?
Heb al een capu achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef PeRi het volgende:
Iemand koffie?
Okeeeee, kleed je maar uit dan....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie willen gewoon niks van mij.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie willen gewoon niks van mij.
"Beter je trein dan je haar," zeg ik altijd maar.quote:
Schrale troostquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beter je trein dan je haar," zeg ik altijd maar.![]()
Jij hebt al je haren dus nogquote:
"Beter je troost dan je vagina," zeg ik altijd maar.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beter je troost dan je vagina," zeg ik altijd maar.![]()
Jajajajajaquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Ik zie daar idd de toegevoegde waarde van in, maar ik moet bekennen dat ik de grap op zich toch wel erg geniaal vindquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt toch ook wel dat een gedeelte van mijn lachen alleenis omdat jij de grap maakt?
Geniaal is een groot woordquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie daar idd de toegevoegde waarde van in, maar ik moet bekennen dat ik de grap op zich toch wel erg geniaal vind![]()
Come on... de twist die ik aan jouw "schrale troost" gaf was onverwacht, maar toch in de lijn van de grap waarop je in eerste instantie al reageerde! Hoe hilarisch is dat?!?!?!quote:
Ja, maar jij begon daar meteen al nuances bij te plaatsen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, zowel Re als ik vonden het een goede grap!
Die leest vast wel meequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Come on... de twist die ik aan jouw "schrale troost" gaf was onverwacht, maar toch in de lijn van de grap waarop je in eerste instantie al reageerde! Hoe hilarisch is dat?!?!?!![]()
![]()
![]()
!1!@!11
Ach laat ook maarWas Bupa er maar, die had mijn grap tenminste op waarde geschat
![]()
![]()
Oh ja!quote:
Die 'quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Zhenar het volgende:De mannen vinden het een leuk grapje en de vrouwen niet
Verrassend...
![]()
Huhquote:
Groetjes uit Amsterdam!quote:
quote:
Wat een inhoudelijk sterke keuzes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
Algemeen:
Jan Smit Award � Meest toffe user (m) Zhenar
Paul de Leeuw Award � Grappigste user Zhenar
Als je confetti meeneemtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Mag ik meedoen?
zekerquote:
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)quote:Peter R. de Vries Award � Inhoudelijk sterkste user babette21
Die zie ik welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeker
[..]
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)
WTF Hoezo niet?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die '', hoe niet Zhenar....
Het was een strijd tussen jou en Airelle, een strijd die jij makkelijk wonquote:
Een vraagtekentje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zie ik wel![]()
Jouw schuld!![]()
![]()
Wat moeten het voorstellen eigenlijk?
Ik bedoel: wat had Babette voor ogen met dat misbaksel van een "leesteken"quote:
[..]
Mensen die andere mensen in hokjes stoppenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die gebruik jij nooit. En het staat je ook niet.
quote:
What de fucking fuck?!!?!?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef Re het volgende:
Algemeen:
Paul de Leeuw Award � Grappigste user[/b]Shenar[/b]
Herman Brood Award � Meest originele user (m.b.t. TT�s en OP�s)Shenar
Flapperdeflap!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What de fucking fuck?!!?!?!![]()
rrrrr!1!!11! (
)
quote:
quote:relatie: Christen
Is dat ergens niet dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
Wat een inteeltzooitje weer bij die awards.
Ja, maar hier wordt enkel op ShowChat beoordeeld, niet op SHO als geheelquote:
Bij sommigen wel, maja hou je toch altijd. Als iemand eenmaal nergens meer komt in het forum..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hier wordt enkel op ShowChat beoordeeld, niet op SHO als geheel. Noem het dan de ShowChat awards
.
Heb jij die überhaupt ooit zien posten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
Tom Cruise Award � Meest irritante user Paltos
Hij ook van jou.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef rena het volgende:
Tom Cruise Award � Meest irritante user Paltos met al z'n klonen![]()
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef Chronicle het volgende:
Heb jij die überhaupt ooit zien posten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief doen, 't Is december.
Ik ken je niet eens joh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja![]()
Als er een beetje toezicht op dit forum is, dan ben jij vanaf nu gebanned.
Wie weet krijgt Paltos wel kerstamnestie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief doen, 't Is december.
Dat jij mij zou kennen is ook niet het probleem! Ik ken jou! Hoeveel alcohiol moet ik tot mij nemen om jou uit mijn geheugen te wissenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:50 schreef Chronicle het volgende:
Ik ken je niet eens joh.
Maar goed..
Dada ziet alles, sukkel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:50 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens joh.
Maar goed..
Kun je wel tegen een minderjarige.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat jij mij zou kennen is ook niet het probleem! Ik ken jou! Hoeveel alcohiol moet ik tot mij nemen om jou uit mijn geheugen te wissen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What de fucking fuck?!!?!?!![]()
rrrrr!1!!11! (
)
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
We zijn op het punt gekomen dat elke -- gevaarlijk is.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kun je wel tegen een minderjarige.![]()
![]()
USG????quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Babette, je deed het even goed in het USG, maar nu gaan mensen je eruit stemmen!Doe iets!!!!
Een Big Brother-achtig tactisch naaispel voor XFA'ers.quote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Kent mij niet
ShowChat #665: Denk hier een stoere, Engelse TT.
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Meen je dat?! Ja, jij hebt ergens op pagina 6 gepost en ik op pagina 1.
![]()
Anyway, je moet geen moeite meer doen. Chronicle is geband, zonder MEDje.![]()
Doei.![]()
Ik zei: "Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoor![]()
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:07 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Zhenar die wanneer Dada er niet was vriendelijker deed om een bepaalde reden: "Door te lurken kan je ook een mening vormen, hoor."
![]()
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk in![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een mooie avatar van maken?.
Nee, die is perfect!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:16 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo? Of nou meer uit/inzoomen?
Ja precies; dat had ik dus ook verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.
Wie weet kent 'ie mij door veel te lurken, maar dat spreek ik niet tegen.
Ik heb iig niet gelurkt om Dada beter te leren kennen.
En smilies?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
Die moeten virtueel dood.quote:
Richting een smilie jaquote:
Dus? Die hebben ook gevoel jaquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef HeatWave het volgende:
doe (deed??) ik daar aan mee dan???? zo hoor je nog 's wat.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Babette, je deed het even goed in het USG, maar nu gaan mensen je eruit stemmen!Doe iets!!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Al bedoelde Dada denk ik dat jij bijvoorbeeld in een topic postte dat aan hem gewijd was en hem daarom dus zou moeten kennen.![]()
In welk subforum is die foto genomen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Je zou handmodel moeten worden!
Het bierforum.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Dada het volgende:
[..]
In welk subforum is die foto genomen?
Oh....
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neukenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Re het volgende:
wie is Dada?
ik heb ooit wel eens verhalen gehoord jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neuken![]()
Wat raar dat jij hem niet kent![]()
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
Het bierforum.
Aaaaaaargh een smiley in zijn uppie op de volgende regelquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
Als het niet in je index staat ben je niet geschikt volgens de Admins.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef MissBliss het volgende:
Als het niet in je index staat ben je niet geschikt volgens de Admins.
Kijken of daar nog een beetje sfeer over is?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar weer eens koekeloeren in het Oldbies forum
OMG, jouw usernummer! De laagheid!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik maar weer eens koekeloeren in het Oldbies forum
Niet zo laag als jouw nummer idd, I know!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Re het volgende:
wie is Dada?
Ik zie alleen een in duisternis gehulde klauwquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zou handmodel moeten worden!
quote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo laag als jouw nummer idd, I know!![]()
![]()
![]()
~!1!111!!
Het heeft iets klauw-achtigs jaquote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie alleen een in duisternis gehulde klauw![]()
Zodra ik me dat realiseerde, moest ik een beetje overgeven in mijn mondquote:
Tofquote:
Babetquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
of zal ik voor deze gaan.....???
[afbeelding]
Checkt meequote:Op zondag 10 december 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Check.
Zo vroegquote:Op zondag 10 december 2006 07:19 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, nu eerst naar de kerk en daarna zielig doen.
Ik ook.quote:
Bronchitis is niet besmettelijkquote:Op zondag 10 december 2006 07:19 schreef Dizer het volgende:!
Ik moet denk ik kotsen of zo. Voel me niet zo lekker en ben weer grieperig
!
Bedankt MissBliss of bedankt mijn baas of bedankt mijn knuffelcollega!
Maar goed, nu eerst naar de kerk en daarna zielig doen.
Die jankerdsquote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
De USG begint zijn valse kanten te krijgen.
Iddquote:
ik zou me bíjna schuldig gaan voelen.....quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
De USG begint zijn valse kanten te krijgen.
Idd. Wel leuk om ze weg te stemmen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die jankerds. Maar des te leuker om ze weg te blijven stemmen
.
Ik zie je ava... en dat is heel wat want het internet is hier zo brak als het maar kanquote:Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is mijn ava ziek?Of zie ik dat alleen?
?
Je i-net is gewoon rondom mij gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie je ava... en dat is heel wat want het internet is hier zo brak als het maar kanIk zie eigenlijk alléén je ava
Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kan ik een ip-conflict hebben met een andere pc op het netwerk als dit de enige pc op het netwerk is???
Wie wil jij kwijt dan?quote:Op zondag 10 december 2006 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Idd. Wel leuk om ze weg te stemmen.
Maar ook wel een beetje zielig...maar toch leuk idd. Idd.
Nergens last van hierquote:
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzetquote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?![]()
Ja, niet zo'n beetjequote:
dank! maar 't ligt juist vooral aan m'n player(s)... deze pc trekt gewoon geen filmpjes, vrees ik...quote:Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, voor die rtl-filmpjes in XFA: link kopiëren, en plakken bij Windows media player, bestand, url openen. Dan zouden ze het moeten doen.
Nu loopt het weer primaquote:
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.quote:Op zondag 10 december 2006 20:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzet
Hoe kom je in mijn lijst?quote:
Ik denk het?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kom je in mijn lijst?
Heb ik dat gedaan?
Of van een groepschat misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Nu weer wel jaquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.![]()
Weird...quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
*jaloers*quote:
Nou zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
Ik ga dat ook eens proberen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Ja, wat zij zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |