Liegbeest.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het woord heimelijk gebruik ik niet.
Jahquote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu al? Heeft babette je zo erg afgemat?
Ok, je hebt me door.quote:
quote:
paaseitje erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga meteen slapenMorgen nog even een goede vrijdag draaien
![]()
quote:
Cheee....kut...te laatquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef PeRi het volgende:
Check.
Luie drol!quote:
quote:
Nee dank je, ik zit lekker aan een glaasje leidingwaterquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef PeRi het volgende:
Iemand koffie?
Heb al een capu achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef PeRi het volgende:
Iemand koffie?
Okeeeee, kleed je maar uit dan....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie willen gewoon niks van mij.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie willen gewoon niks van mij.
"Beter je trein dan je haar," zeg ik altijd maar.quote:
Schrale troostquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beter je trein dan je haar," zeg ik altijd maar.![]()
Jij hebt al je haren dus nogquote:
"Beter je troost dan je vagina," zeg ik altijd maar.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beter je troost dan je vagina," zeg ik altijd maar.![]()
Jajajajajaquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Ik zie daar idd de toegevoegde waarde van in, maar ik moet bekennen dat ik de grap op zich toch wel erg geniaal vindquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt toch ook wel dat een gedeelte van mijn lachen alleenis omdat jij de grap maakt?
Geniaal is een groot woordquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie daar idd de toegevoegde waarde van in, maar ik moet bekennen dat ik de grap op zich toch wel erg geniaal vind![]()
Come on... de twist die ik aan jouw "schrale troost" gaf was onverwacht, maar toch in de lijn van de grap waarop je in eerste instantie al reageerde! Hoe hilarisch is dat?!?!?!quote:
Ja, maar jij begon daar meteen al nuances bij te plaatsen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, zowel Re als ik vonden het een goede grap!
Die leest vast wel meequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Come on... de twist die ik aan jouw "schrale troost" gaf was onverwacht, maar toch in de lijn van de grap waarop je in eerste instantie al reageerde! Hoe hilarisch is dat?!?!?!![]()
![]()
![]()
!1!@!11
Ach laat ook maarWas Bupa er maar, die had mijn grap tenminste op waarde geschat
![]()
![]()
Oh ja!quote:
Die 'quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Zhenar het volgende:De mannen vinden het een leuk grapje en de vrouwen niet
Verrassend...
![]()
Huhquote:
Groetjes uit Amsterdam!quote:
quote:
Wat een inhoudelijk sterke keuzes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
Algemeen:
Jan Smit Award � Meest toffe user (m) Zhenar
Paul de Leeuw Award � Grappigste user Zhenar
Als je confetti meeneemtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Mag ik meedoen?
zekerquote:
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)quote:Peter R. de Vries Award � Inhoudelijk sterkste user babette21
Die zie ik welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeker
[..]
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)
WTF Hoezo niet?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die '', hoe niet Zhenar....
Het was een strijd tussen jou en Airelle, een strijd die jij makkelijk wonquote:
Een vraagtekentje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zie ik wel![]()
Jouw schuld!![]()
![]()
Wat moeten het voorstellen eigenlijk?
Ik bedoel: wat had Babette voor ogen met dat misbaksel van een "leesteken"quote:
[..]
Mensen die andere mensen in hokjes stoppenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die gebruik jij nooit. En het staat je ook niet.
quote:
What de fucking fuck?!!?!?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef Re het volgende:
Algemeen:
Paul de Leeuw Award � Grappigste user[/b]Shenar[/b]
Herman Brood Award � Meest originele user (m.b.t. TT�s en OP�s)Shenar
Flapperdeflap!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What de fucking fuck?!!?!?!![]()
rrrrr!1!!11! (
)
quote:
quote:relatie: Christen
Is dat ergens niet dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
Wat een inteeltzooitje weer bij die awards.
Ja, maar hier wordt enkel op ShowChat beoordeeld, niet op SHO als geheelquote:
Bij sommigen wel, maja hou je toch altijd. Als iemand eenmaal nergens meer komt in het forum..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hier wordt enkel op ShowChat beoordeeld, niet op SHO als geheel. Noem het dan de ShowChat awards
.
Heb jij die überhaupt ooit zien posten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
Tom Cruise Award � Meest irritante user Paltos
Hij ook van jou.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef rena het volgende:
Tom Cruise Award � Meest irritante user Paltos met al z'n klonen![]()
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef Chronicle het volgende:
Heb jij die überhaupt ooit zien posten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief doen, 't Is december.
Ik ken je niet eens joh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja![]()
Als er een beetje toezicht op dit forum is, dan ben jij vanaf nu gebanned.
Wie weet krijgt Paltos wel kerstamnestie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief doen, 't Is december.
Dat jij mij zou kennen is ook niet het probleem! Ik ken jou! Hoeveel alcohiol moet ik tot mij nemen om jou uit mijn geheugen te wissenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:50 schreef Chronicle het volgende:
Ik ken je niet eens joh.
Maar goed..
Dada ziet alles, sukkel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:50 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens joh.
Maar goed..
Kun je wel tegen een minderjarige.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat jij mij zou kennen is ook niet het probleem! Ik ken jou! Hoeveel alcohiol moet ik tot mij nemen om jou uit mijn geheugen te wissen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What de fucking fuck?!!?!?!![]()
rrrrr!1!!11! (
)
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
We zijn op het punt gekomen dat elke -- gevaarlijk is.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kun je wel tegen een minderjarige.![]()
![]()
USG????quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Babette, je deed het even goed in het USG, maar nu gaan mensen je eruit stemmen!Doe iets!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |