Die 'quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Zhenar het volgende:De mannen vinden het een leuk grapje en de vrouwen niet
Verrassend...
![]()
Huhquote:
Groetjes uit Amsterdam!quote:
quote:
Wat een inhoudelijk sterke keuzes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dada het volgende:
Algemeen:
Jan Smit Award � Meest toffe user (m) Zhenar
Paul de Leeuw Award � Grappigste user Zhenar
Als je confetti meeneemtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Mag ik meedoen?
zekerquote:
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)quote:Peter R. de Vries Award � Inhoudelijk sterkste user babette21
Die zie ik welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeker
[..]
wat zijn die vierkantjes trouwens irritant (die heb ik op mijn pc niet)
WTF Hoezo niet?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die '', hoe niet Zhenar....
Het was een strijd tussen jou en Airelle, een strijd die jij makkelijk wonquote:
Een vraagtekentje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zie ik wel![]()
Jouw schuld!![]()
![]()
Wat moeten het voorstellen eigenlijk?
Ik bedoel: wat had Babette voor ogen met dat misbaksel van een "leesteken"quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beter je troost dan je vagina," zeg ik altijd maar.![]()
Mensen die andere mensen in hokjes stoppenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die gebruik jij nooit. En het staat je ook niet.
quote:
What de fucking fuck?!!?!?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef Re het volgende:
Algemeen:
Paul de Leeuw Award � Grappigste user[/b]Shenar[/b]
Herman Brood Award � Meest originele user (m.b.t. TT�s en OP�s)Shenar
Flapperdeflap!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What de fucking fuck?!!?!?!![]()
rrrrr!1!!11! (
)
quote:
quote:relatie: Christen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |