Een Big Brother-achtig tactisch naaispel voor XFA'ers.quote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Kent mij niet
ShowChat #665: Denk hier een stoere, Engelse TT.
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Meen je dat?! Ja, jij hebt ergens op pagina 6 gepost en ik op pagina 1.
![]()
Anyway, je moet geen moeite meer doen. Chronicle is geband, zonder MEDje.![]()
Doei.![]()
Ik zei: "Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoor![]()
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:07 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Zhenar die wanneer Dada er niet was vriendelijker deed om een bepaalde reden: "Door te lurken kan je ook een mening vormen, hoor."
![]()
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk in![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een mooie avatar van maken?.
Nee, die is perfect!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:16 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo? Of nou meer uit/inzoomen?
Ja precies; dat had ik dus ook verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.
Wie weet kent 'ie mij door veel te lurken, maar dat spreek ik niet tegen.
Ik heb iig niet gelurkt om Dada beter te leren kennen.
En smilies?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
Die moeten virtueel dood.quote:
Richting een smilie jaquote:
Dus? Die hebben ook gevoel jaquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef HeatWave het volgende:
doe (deed??) ik daar aan mee dan???? zo hoor je nog 's wat.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Babette, je deed het even goed in het USG, maar nu gaan mensen je eruit stemmen!Doe iets!!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Al bedoelde Dada denk ik dat jij bijvoorbeeld in een topic postte dat aan hem gewijd was en hem daarom dus zou moeten kennen.![]()
In welk subforum is die foto genomen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Je zou handmodel moeten worden!
Het bierforum.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Dada het volgende:
[..]
In welk subforum is die foto genomen?
Oh....
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neukenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Re het volgende:
wie is Dada?
ik heb ooit wel eens verhalen gehoord jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neuken![]()
Wat raar dat jij hem niet kent![]()
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
Het bierforum.
Aaaaaaargh een smiley in zijn uppie op de volgende regelquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
Als het niet in je index staat ben je niet geschikt volgens de Admins.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |