Een Big Brother-achtig tactisch naaispel voor XFA'ers.quote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Kent mij niet
ShowChat #665: Denk hier een stoere, Engelse TT.
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Meen je dat?! Ja, jij hebt ergens op pagina 6 gepost en ik op pagina 1.
![]()
Anyway, je moet geen moeite meer doen. Chronicle is geband, zonder MEDje.![]()
Doei.![]()
Ik zei: "Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Door veelvuldig lurken kun je ook een mening over een user vormen hoor![]()
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:07 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Zhenar die wanneer Dada er niet was vriendelijker deed om een bepaalde reden: "Door te lurken kan je ook een mening vormen, hoor."
![]()
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet, maar de rest wel, daar heb je gelijk in![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een mooie avatar van maken?.
Nee, die is perfect!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:16 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo? Of nou meer uit/inzoomen?
Ja precies; dat had ik dus ook verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Dat je iets zegt wat helemaal niets te maken heeft met de discussie.
Wie weet kent 'ie mij door veel te lurken, maar dat spreek ik niet tegen.
Ik heb iig niet gelurkt om Dada beter te leren kennen.
En smilies?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
Die moeten virtueel dood.quote:
Richting een smilie jaquote:
Dus? Die hebben ook gevoel jaquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef HeatWave het volgende:
doe (deed??) ik daar aan mee dan???? zo hoor je nog 's wat.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Babette, je deed het even goed in het USG, maar nu gaan mensen je eruit stemmen!Doe iets!!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
Zwaaiende mensen moeten dood.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Al bedoelde Dada denk ik dat jij bijvoorbeeld in een topic postte dat aan hem gewijd was en hem daarom dus zou moeten kennen.![]()
In welk subforum is die foto genomen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Je zou handmodel moeten worden!
Het bierforum.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Dada het volgende:
[..]
In welk subforum is die foto genomen?
Oh....
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neukenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Re het volgende:
wie is Dada?
ik heb ooit wel eens verhalen gehoord jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Een vieze vuile flikker die zich laat betalen door vatsige vrouwen om hen te neuken![]()
Wat raar dat jij hem niet kent![]()
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
Het bierforum.
Aaaaaaargh een smiley in zijn uppie op de volgende regelquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
Als het niet in je index staat ben je niet geschikt volgens de Admins.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uitMoet je dan ge...ge...cleared worden door de admins om toegang te krijgen? Zal wel niet
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef MissBliss het volgende:
Als het niet in je index staat ben je niet geschikt volgens de Admins.
Kijken of daar nog een beetje sfeer over is?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar weer eens koekeloeren in het Oldbies forum
OMG, jouw usernummer! De laagheid!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik maar weer eens koekeloeren in het Oldbies forum
Niet zo laag als jouw nummer idd, I know!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Re het volgende:
wie is Dada?
Ik zie alleen een in duisternis gehulde klauwquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zou handmodel moeten worden!
quote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo laag als jouw nummer idd, I know!![]()
![]()
![]()
~!1!111!!
Het heeft iets klauw-achtigs jaquote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie alleen een in duisternis gehulde klauw![]()
Zodra ik me dat realiseerde, moest ik een beetje overgeven in mijn mondquote:
Tofquote:
Babetquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
of zal ik voor deze gaan.....???
[afbeelding]
Checkt meequote:Op zondag 10 december 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Check.
Zo vroegquote:Op zondag 10 december 2006 07:19 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, nu eerst naar de kerk en daarna zielig doen.
Ik ook.quote:
Bronchitis is niet besmettelijkquote:Op zondag 10 december 2006 07:19 schreef Dizer het volgende:!
Ik moet denk ik kotsen of zo. Voel me niet zo lekker en ben weer grieperig
!
Bedankt MissBliss of bedankt mijn baas of bedankt mijn knuffelcollega!
Maar goed, nu eerst naar de kerk en daarna zielig doen.
Die jankerdsquote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
De USG begint zijn valse kanten te krijgen.
Iddquote:
ik zou me bíjna schuldig gaan voelen.....quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
De USG begint zijn valse kanten te krijgen.
Idd. Wel leuk om ze weg te stemmen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die jankerds. Maar des te leuker om ze weg te blijven stemmen
.
Ik zie je ava... en dat is heel wat want het internet is hier zo brak als het maar kanquote:Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is mijn ava ziek?Of zie ik dat alleen?
?
Je i-net is gewoon rondom mij gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie je ava... en dat is heel wat want het internet is hier zo brak als het maar kanIk zie eigenlijk alléén je ava
Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kan ik een ip-conflict hebben met een andere pc op het netwerk als dit de enige pc op het netwerk is???
Wie wil jij kwijt dan?quote:Op zondag 10 december 2006 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Idd. Wel leuk om ze weg te stemmen.
Maar ook wel een beetje zielig...maar toch leuk idd. Idd.
Nergens last van hierquote:
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzetquote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?![]()
Ja, niet zo'n beetjequote:
dank! maar 't ligt juist vooral aan m'n player(s)... deze pc trekt gewoon geen filmpjes, vrees ik...quote:Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, voor die rtl-filmpjes in XFA: link kopiëren, en plakken bij Windows media player, bestand, url openen. Dan zouden ze het moeten doen.
Nu loopt het weer primaquote:
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.quote:Op zondag 10 december 2006 20:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzet
Hoe kom je in mijn lijst?quote:
Ik denk het?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kom je in mijn lijst?
Heb ik dat gedaan?
Of van een groepschat misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Nu weer wel jaquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.![]()
Weird...quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
*jaloers*quote:
Nou zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
Ik ga dat ook eens proberen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |