Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's helemaal waar...... maar de vrije dagen zijn wel lekker![]()
Je kunt ook gewoonquote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.Verplichte
gezelligheid
!
Ja, op alle dagen van het jaar, m.u.v. kerstavond en 25 en 26 decemberquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoonechte
gezelligheid
hebben hoor
![]()
!
Nou, ik heb het dan lekker puh óók gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, op alle dagen van het jaar, m.u.v. kerstavond en 25 en 26 december.
Fijn. Ga nu maar weer Kerstkransjes etenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik heb het dan lekker puh óók gezellig![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn. Ga nu maar weer Kerstkransjes eten.
die boom komt er hier dan ook niet in....quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.
Heel goed!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
die boom komt er hier dan ook niet in....
Als ik dat had bedoeld, dan had dat er wel gestaanquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Gekkie!![]()
Ik weet best dat je met "" eigenlijk "
" bedoelt en met "
" eigenlijk " [ruksmiley] " bedoelt!
![]()
![]()
Dat was schrikken zekerquote:
Ja, weet ik veelquote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ik dat had bedoeld, dan had dat er wel gestaan
Dom en homo... Ik voorzie een carriere naast Geer en Goor op Talpaquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Dom en homo... Ik voorzie een carriere naast Geer en Goor op Talpa
waarom zou ie? zo'n LSD-trip is toch cool?!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
btw kun je je huidige niet even wat langzamer maken?
Ik heb 'm niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
Erik misschien is dit iets voor je ava:
http://www.electricsheep.org/electricsheep-sample.mov
btw kun je je huidige niet even wat langzamer maken?
Maar jij hebt dan ook uitzonderlijk goede smaak.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook uitzonderlijk goede smaak.
Die van jou blijft mooiquote:Op woensdag 6 december 2006 20:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Het kan stukken erger...
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die van jou blijft mooi.
OMG hoe heerlijk dubbelzinnig
quote:
Quickquote.quote:
Het verbaasde mij ookquote:Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:Ken je ShowChat maatjes
Ik ben geen van beide
![]()
20 januariquote:Geachte heer xxxxxx
Onlangs heeft u op onze website meegedaan aan de Pop Quiz-prijsvraag. Het doet ons vreugd u te kunnen meedelen dat u in de prijzen bent gevallen! U bent de gelukkige winnaar van twee vrijkaartjes voor A Touch Of Latin dat op 20 januari in de Stadsschouwburg te Utrecht zal worden gehouden. U wordt verwacht om 20:00 in de Douwe Egbertszaal in:
Stadsschouwburg Utrecht
Lucas Bolwerk 24
3514TL
Utrecht
030-2302023
stadsschouwburg@utrecht.nl
www.stadsschouwburg-utrecht.nl
Wij willen u en uw metgezel een plezierige avond wensen, en hopelijk tot ziens op onze website voor toekomstige prijsvragen en natuurlijk het laatste nieuws op het gebied van Pop, Urban en Rock.
Met vriendelijke groeten,
de internet-redactie van 100%NL.
Jammer dat je dan niet kan, omdat je al een andere afspraak hebtquote:
Ja, Lynx heeft 'm gemaakt.quote:
Misschien wel. Maar ik kan dat dus niet hè.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ik vind je avatar mooi, maar zou hij niet mooier zijn als hij veul trager ging?
Bedankt voor de DVD!quote:
Nee hoor, ik heb nooit gezegd dat ik naar de meet zou komenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jammer dat je dan niet kan, omdat je al een andere afspraak hebt
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
PeRi http://forum.fok.nl/topic/945112/3/50#44208050![]()
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Ik zou gewoon op die jongen afstappen als je 'm echt leuk vindt.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Svurno ik zat je geil te PM'en over een heikele situatie.
Lynx is ok!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op die jongen afstappen als je 'm echt leuk vindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |