Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's helemaal waar...... maar de vrije dagen zijn wel lekker![]()
Je kunt ook gewoonquote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.Verplichte
gezelligheid
!
Ja, op alle dagen van het jaar, m.u.v. kerstavond en 25 en 26 decemberquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoonechte
gezelligheid
hebben hoor
![]()
!
Nou, ik heb het dan lekker puh óók gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, op alle dagen van het jaar, m.u.v. kerstavond en 25 en 26 december.
Fijn. Ga nu maar weer Kerstkransjes etenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik heb het dan lekker puh óók gezellig![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn. Ga nu maar weer Kerstkransjes eten.
die boom komt er hier dan ook niet in....quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrije dagen zijn uitstekend, maar die "vieren" door zo'n kutboom in je huis te zetten, vind ik ook ietwat overdreven voor die 2 daagjes.
Heel goed!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
die boom komt er hier dan ook niet in....
Als ik dat had bedoeld, dan had dat er wel gestaanquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Gekkie!![]()
Ik weet best dat je met "" eigenlijk "
" bedoelt en met "
" eigenlijk " [ruksmiley] " bedoelt!
![]()
![]()
Dat was schrikken zekerquote:
Ja, weet ik veelquote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ik dat had bedoeld, dan had dat er wel gestaan
Dom en homo... Ik voorzie een carriere naast Geer en Goor op Talpaquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Dom en homo... Ik voorzie een carriere naast Geer en Goor op Talpa
waarom zou ie? zo'n LSD-trip is toch cool?!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
btw kun je je huidige niet even wat langzamer maken?
Ik heb 'm niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
Erik misschien is dit iets voor je ava:
http://www.electricsheep.org/electricsheep-sample.mov
btw kun je je huidige niet even wat langzamer maken?
Maar jij hebt dan ook uitzonderlijk goede smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |