Ik ook nu hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer is zo blij als een klein kind met een lolly.
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is, ook nog een Schouderklopjes meldtopic.![]()
En nu stop ik hoor
!
Nieuw modemquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:12 schreef Re het volgende:
[..]
Nieuw modem... werkt niet
....... een paar sites doen het
......... en heel veel sites niet
MSN niet, Fok niet... PP wel![]()
[/MB]
Aha, tja ik ken alleen mijn problemen met mijn modem dus zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef MissBliss het volgende:
Het oude modem is spontaan kapot gegaanHet installatieprogramma zegt dat er geen verbinding is met het modem die er dus wel moet zijn
Maar goed, vriendlief hangt al een tijdje aan de lijn met de producent dus wie weet komt het nog goed
Thank god for laptops!
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
En hij doet het
Na 4 uur zwoegen ofzo
Damn, wie heeft dat geschrevenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
ALT+A = Active topics
ALT+B = Bookmarks
ALT+M = My Active Topics
ALT+P = Preview van post
ALT+R = Reset Cookie
ALT+S = Post invoeren
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
Nou moet Ross nog een kerstmuts, dan win je direct de kerst-icons verkiezingquote:
Oh hoi. Ja lag al te slapenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
En hij doet het
Na 4 uur zwoegen ofzo
Ik zit al anderhalf uur op m'n werkquote:
Jij wintquote:Op donderdag 7 december 2006 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf uur op m'n werk.
En zo hoort hetquote:
quote:
Ja, ik ga zuipenquote:
top... zuip-zequote:Op donderdag 7 december 2006 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik ga zuipenmaar niet teveel natuurlijk
![]()
![]()
Jij ook?quote:
je bent gewoon een luie donderquote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef babette21 het volgende:
21.00 uur naar bed, 10.30 wakker.......
zou ik 't nodig hebben gehad?!?![]()
Heb je vrij dan?!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef babette21 het volgende:
21.00 uur naar bed, 10.30 wakker.......
zou ik 't nodig hebben gehad?!?![]()
yep.... m'n eerste vrije dag sinds augustusquote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Heb je vrij dan?!
altijd tof om te meeten met DQ Dizquote:Op donderdag 7 december 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk
maar ik ga nu tot actie over: minimeeten met De Diz
Doe de groetjes aan Dizzlequote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep.... m'n eerste vrije dag sinds augustus
Naar?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch een naar weer.
Zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naar?
Het is schurferigteringtyfus weer!
Zálig toch! Net een halfuur naar huis gereisd, maar wat is het heerlijk binnen voor het raam met een tasje thee.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naar?
Het is schurfterigteringtyfus weer!
Hoe heb je gereisd?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:35 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Zálig toch! Net een halfuur naar huis gereisd, maar wat is het heerlijk binnen voor het raam met een tasje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |