Kom dan hierquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op die jongen afstappen als je 'm echt leuk vindt..
"Men" vindt mijn avatar te snel gaanquote:
Nog wel wijn komen drinken he, de 15e?quote:
Moet "men" een tragere pc kopenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Men" vindt mijn avatar te snel gaan.
Zoietsquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
Sure, moet ik Photoshop vast starten?
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog wel wijn komen drinken he, de 15e?
Hij mag wel een tikkeltje langzamer, als dat makkelijk gaat. Zo niet, dan niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet "men" een tragere pc kopen
Wat vind je zelf?
Heel goedquote:
En pijn deed het!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ookMaar een biseksueel is voor mij een flikker
![]()
Dom ben je inderdaad niet. Die opmerking gebruikte ik dan ook echt alleen maar om jou pijn te doen
Hoe ik het zou doen: DVD rippen met een willekeurig goed rip-programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoiets!
Ik zit met een probleempje. Ik heb een scene op DVD staan en die wil ik dus als avatar. Hoe doe ik dat, of nog beter, hoe zou jij dat doen of wil je dat doen?
![]()
.
quote:
Horkquote:
Shaving Ryan's Privates, scene 4: "getting blown up"quote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Lynx666 het volgende:
Welke DVD en welke scene?
Het zijn twee scene's van Friends. Een waar Ross zijn unagi beweging doet en de andere wanneer hij zich kaposchrikt van Rachel en Phoebequote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe ik het zou doen: DVD rippen met een willekeurig goed rip-programma
Project maken in DGMPEGDec
Scene knippen in VirtualDub, Export frames as JPG
In ImageReady Import folder as frames
Snijden
Save Optimized as
Uploaden
Gebruiken
Er is niks makkelijkersquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij mag wel een tikkeltje langzamer, als dat makkelijk gaat. Zo niet, dan niet.
Die vind ik welquote:Op woensdag 6 december 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn twee scene's van Friends. Een waar Ross zijn unagi beweging doet en de andere wanneer hij zich kaposchrikt van Rachel en Phoebe! In de Unagi aflevering
!
Thnxquote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er is niks makkelijkers
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe ik het zou doen: DVD rippen met een willekeurig goed rip-programma
Project maken in DGMPEGDec
Scene knippen in VirtualDub, Export frames as JPG
In ImageReady Import folder as frames
Snijden
Save Optimized as
Uploaden
Gebruiken
Zelfde effectquote:Πώς θα τον έκανα: DVD rippen με ένα αγαθό αυθαίρετο rip-programma κάνει το πρόγραμμα μέσα σε DGMPEGDec scene κόβει μέσα σε VirtualDub, η εξαγωγή διαμόρφωση η τέφρα JPG μέσα σε ImageReady εισαγωγή που ξετυλίγει την τέφρα διαμόρφωση κόβει Save Optimized η τέφρα Uploaden χρησιμοποιήσεις όποιο DVD και όποιος scene;
En dat is modquote:Op woensdag 6 december 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
OMG, kom er net achter van ALT+M!
Zo, dat wordt nog sneller posten
Hoi jij. Hoe is het nou. Al zolang niet gesprokenquote:
Staat in FAQ, toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
ALT+A = Active topics
ALT+B = Bookmarks
ALT+M = My Active Topics
ALT+P = Preview van post
ALT+R = Reset Cookie
ALT+S = Post invoeren
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
Elke fatsoenlijke user hééft de faq gelezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Die zou Dizer toch gelezen moeten hebben....
Ja maar ik ben niet elke userquote:Op woensdag 6 december 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke user hééft de faq gelezen.
Jij benquote:
Ja hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi jij. Hoe is het nou. Al zolang niet gesproken.
Preciesquote:
Dan staat morgenochtend ook deze voor je klaar:quote:Op woensdag 6 december 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, ik ga naar bed. Ik heb morgen met Babette afgesproken, en dan moet ik heel fit zijn![]()
![]()
Truste!quote:
Ik ben er nog!! OMG IK HOU VAN JEquote:Op woensdag 6 december 2006 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan staat morgenochtend ook deze voor je klaar:
[afbeelding]
Wel even zelf ergens anders uploaden
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met een eervolle vermelding in mijn sig![]()
![]()
Ik ook nu hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer is zo blij als een klein kind met een lolly.
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is, ook nog een Schouderklopjes meldtopic.![]()
En nu stop ik hoor
!
Nieuw modemquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:12 schreef Re het volgende:
[..]
Nieuw modem... werkt niet
....... een paar sites doen het
......... en heel veel sites niet
MSN niet, Fok niet... PP wel![]()
[/MB]
Aha, tja ik ken alleen mijn problemen met mijn modem dus zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef MissBliss het volgende:
Het oude modem is spontaan kapot gegaanHet installatieprogramma zegt dat er geen verbinding is met het modem die er dus wel moet zijn
Maar goed, vriendlief hangt al een tijdje aan de lijn met de producent dus wie weet komt het nog goed
Thank god for laptops!
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
En hij doet het
Na 4 uur zwoegen ofzo
Damn, wie heeft dat geschrevenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
ALT+A = Active topics
ALT+B = Bookmarks
ALT+M = My Active Topics
ALT+P = Preview van post
ALT+R = Reset Cookie
ALT+S = Post invoeren
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
Nou moet Ross nog een kerstmuts, dan win je direct de kerst-icons verkiezingquote:
Oh hoi. Ja lag al te slapenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
En hij doet het
Na 4 uur zwoegen ofzo
Ik zit al anderhalf uur op m'n werkquote:
Jij wintquote:Op donderdag 7 december 2006 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf uur op m'n werk.
En zo hoort hetquote:
quote:
Ja, ik ga zuipenquote:
top... zuip-zequote:Op donderdag 7 december 2006 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik ga zuipenmaar niet teveel natuurlijk
![]()
![]()
Jij ook?quote:
je bent gewoon een luie donderquote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef babette21 het volgende:
21.00 uur naar bed, 10.30 wakker.......
zou ik 't nodig hebben gehad?!?![]()
Heb je vrij dan?!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef babette21 het volgende:
21.00 uur naar bed, 10.30 wakker.......
zou ik 't nodig hebben gehad?!?![]()
yep.... m'n eerste vrije dag sinds augustusquote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Heb je vrij dan?!
altijd tof om te meeten met DQ Dizquote:Op donderdag 7 december 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk
maar ik ga nu tot actie over: minimeeten met De Diz
Doe de groetjes aan Dizzlequote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep.... m'n eerste vrije dag sinds augustus
Naar?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch een naar weer.
Zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naar?
Het is schurferigteringtyfus weer!
Zálig toch! Net een halfuur naar huis gereisd, maar wat is het heerlijk binnen voor het raam met een tasje thee.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naar?
Het is schurfterigteringtyfus weer!
Hoe heb je gereisd?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:35 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Zálig toch! Net een halfuur naar huis gereisd, maar wat is het heerlijk binnen voor het raam met een tasje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |