ben de naam ff kwijtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:11 schreef Kozzmic het volgende:
Wie was nu degene die de schorsing wilde?
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog een paar minuutjes![]()
Maria mag van mij winnen![]()
Het ging mij idd met name om haar speechquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.
Maar verder maakt het me niet zoveel uit. De anderen zouden ook wel functioneren als voorzitter.
Jan ten Hoopen van het CDA, geloof ik. De eerste ondervoorzitter.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Wie zit nu voor?
Dion de dierenvriend, volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
wie is die overjarige hippie die zo te zien voor de PVV in de fractie zit?
dan had ik de naam ook gewetenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Welke partij dan? Ik ben wel benieuwd in welke fractie ze nu nog moeten overleggen.
Deze?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
De dierenvriend uit Limburg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
De streams werken hier niet. Is het alleen voor Planet Internet gebruikers?
zet het geluid dan afquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Brembo het volgende:
Goh die vrouw word je wel moe van.
De draadomroep van de tweede kamer.
Jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef DJKoster het volgende:
Is de stemming nu op Politiek 24?
Even kijken![]()
ik via www.politiek24.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef Lestat het volgende:
Waar zien jullie dit trouwens?
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb geen voorkeur!! Had liefst nog een SP kandidaat gezien!
Volgens mij welquote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef _The_General_ het volgende:
Was die bode nu aan het stemmen?
Daar zit de stemcommissie. Bestaande uit vier Kamerleden; Jan de Wit, Dijsselbloem van de PvdA, Van der Vlies en een mevrouw van het CDA.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Waarom zit van der Vlies aan die tafel eigenlijk?
Nu stemmen, zometeen tellen, dan uitslag en mogelijk nieuwe ronde. Dus kan vrij snel gaan, maar kan ook nog wel even durenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Foeske het volgende:
Hoe lang zal dat gaan duren? Oftewel: hoe laat wordt de uitslag verwacht?
Die deponeert het briefje voor de voorzitterquote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef _The_General_ het volgende:
Die bode kan toch geen stem hebben uitgebracht? Hij zal wel iets anders hebben gedaan of hebben afgegeven....
Achterneven...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Broers in de kamer? Ik hoor twee maal Kortenhorst.
quote:Achterneef van R.W.F. Kortenhorst, Tweede-Kamerlid (C.D.A.)
http://www.parlement.com/9291000/bio/03051
Exit poll van Mauricequote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
kunnen we geen tussenstand krijgen?
Aah, natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die deponeert het briefje voor de voorzitter![]()
Dat zijn de 'waterhalers' van de Kamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Aah, natuurlijk
Weet iemand overigens iets over al die functie's in de kamer? ( niet kamerleden ) bodes enzo? Ik zie ze soms lopen met allerlei versierselen om. Heeft iemand hier info over ?
Zitten een aantal leuke bij ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Veel vrouwen in de kamer opeens.
quote:
net te laat voor haar kontjequote:
Slechte cap, ze ziet er nu meer uit als een dik varken.quote:
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...quote:
Persoonlijk vind ik dat niet kunnen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...
Moet kunnen. Gerard van As van de LPF stond ook een keertje in 'campingsmoking' bij de interruptiemicrofoon.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...
Je kunt welquote:
1,2,3,4,5,6,7......149,150,151quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn nu eerst aan het aantal aan het checken volgens mij..
Bassie is niet meer zo snel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn nu eerst aan het aantal aan het checken volgens mij..
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt weldoen maar het zal waarschijnlijk overal op de wereld zo gaan. Je moet zorgvuldig zijn met zoiets!
Dat zit niet lekker, benauwd en te strak bij de borst.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef KieWie het volgende:
Ik vind al die openhangende jasjes zo fout... een overhemd is ondergoed, heren -> gebruik dat/die knoopje(s)!
Bij het zitten moeten ze inderdaad ook losquote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zit niet lekker, benauwd en te strak bij de borst.
Personeelquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Kozzmic het volgende:
Mobiel bellen in de plenaire zaal is ook wel wat respectloos. Wie is die kale? Boris van der Ham?
70 nieuwe kamerleden, die hebben hun eerste loon nog niet binnenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef KieWie het volgende:
[..]
Bij het zitten moeten ze inderdaad ook los
Maar goed, als het te strak zit als ze staan, dan moeten ze pakken in de juiste maat kopen (of laten maken)...
Volgens mij was het Van der Ham. Koenders gaat netjes even de gang op voor een telefoongesprek.quote:
Volgens mij draagt hij ook een rokkostuum, ik gok personeel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij was het Van der Ham. Koenders gaat netjes even de gang op voor een telefoongesprek.![]()
Dan moet er geen tweede ronde komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
Hopelijk halen ze het voor het 6 uur journaal.
Hoe gaat dit? Steeds 1 kandidaat minder totdat er eentje de meerderheid heeft?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dan moet er geen tweede ronde komen.
Volgens mij een tweede ronde met opnieuw alle kandidaten en een derde ronde met de beste twee uit de tweede ronde. Staken de stemmen dan volgt er geloof ik zelfs een vierde ronde, staken de stemmen opnieuw dan wordt er geloot.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe gaat dit? Steeds 1 kandidaat minder totdat er eentje de meerderheid heeft?
Zie jij Bas van der Vlies daar al toezicht op houden?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom hebben ze hier geen stemcomputer? Of zijn ze toch een beetje bang voor fraude?![]()
Of met kastjes zoals in Weekend Miljonairs![]()
Die vraagt dan om een andere hulplijnquote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zie jij Bas van der Vlies daar al toezicht op houden?
Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef KieWie het volgende:
Ik vind al die openhangende jasjes zo fout... een overhemd is ondergoed, heren -> gebruik dat/die knoopje(s)!
Weisglas is volgens jou geen politicusquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.![]()
En mag ik meteen even een hoera voor Weisglas, wat zullen we de beste man missen. Ik vind geen van de drie een waardig opvolger. Een voorzitter is wmb. geen politicus.
Da's 33.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
43 van Kamp is toch precies VVD+PVV+SGP?
-ster.quote:
Ja, maar 53 is denk ik voor haar te weinig om te winnen. Het lijkt erop dat de Kamerleden voor de ervaring van Van der Hoeven of Kamp gaan.quote:
Die 2 SGP stemmen moet Kamp iig binnen hebben. Of die hebben beide blanco gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
43 van Kamp is toch precies VVD+PVV+SGP?
oja........quote:
Oh wijsheer, doe me dan even een uitleg van uw kant...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.![]()
dat zei ik tochquote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Van der Hoeven gaat winnen
Niet zo gek stemmen van SP en PvdA zijn er samen al 58. GL nog niet eens meegenomen dus.quote:
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, maar 53 is denk ik voor haar te weinig om te winnen. Het lijkt erop dat de Kamerleden voor de ervaring van Van der Hoeven of Kamp gaan.
of de dieren partij heeft blanco gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 2 SGP stemmen moet Kamp iig binnen hebben. Of die hebben beide blanco gestemd![]()
Het kan heel goed zijn dat er SP-ers voor Maria hebben gestemd en VVD-ers voor Verbeet ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of de dieren partij heeft blanco gestemd
Het kunnen natuurlijk ook 2 leden van verschillende partijen zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of de dieren partij heeft blanco gestemd
maar die heeft ze dus niet allemaal gekregen!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet zo gek stemmen van SP en PvdA zijn er samen al 58. GL nog niet eens meegenomen dus.
De meerderheid van de kamer stemt op een VVD'er en een CDA'er. Bij uitschakeling van een van de twee is de kans klein dat hun stemmen naar een PVDA'er gaan. Dan stemt waarschijnlijk de meerderheid voor de VVD'er of CDA'er. Zoals het er nu uit ziet gaat van der Hoeven dus winnen...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.
Volgens mij lagen ze te dicht bij elkaar...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat de slechtste kandidaat afviel na de 1e ronde?
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Fleur heeft blanco gestemd: ze kan niet schrijven
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die heeft ze dus niet allemaal gekregen!
Maandelijks een nieuwe hamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:05 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is trouwens het salaris van de voorzitter?
Ze komt toch van de kunstacadmie? Denk dat ze een stervende zwaam heeft gepunnikt van het stembiljetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Fleur heeft blanco gestemd: ze kan niet schrijven
Inderdaad, waarschijnlijk een grapje over Fleurquote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Pechtold buurt even bij de CDA top
De verkiezingen zijn voorbij, dus de stropdas mag weer afquote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef Argento het volgende:
Rutte, waar is je stropdas...
Dit moet toch geen rage worden hoor.
Gewoon een colbertje met een rok en laarzen, is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:05 schreef DJKoster het volgende:
Wat had die Huizinga-Heringa voor fout pakje aan?![]()
Zag er op afstand nogal zwart en glanzend uitquote:Op woensdag 6 december 2006 18:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een colbertje met een rok en laarzen, is dat zo raar dan?
Daarom wel een das dragen heeft hem bij die verkiezingen toch ook al niet echt geholpenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn voorbij, dus de stropdas mag weer af![]()
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Van der Hoeven gaat winnen
Dat is inderdaad wel een goed excuus om haar weg te promoveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:11 schreef Lestat het volgende:
Van der Hoeven moet winnen, want ze is te dom om minister te zijn.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..![]()
![]()
Gezien de politieke verhoudingen is 53 voor Verbeet niet hoog.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..![]()
![]()
Kan wel ff duren met die oude SGP'erquote:Op woensdag 6 december 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
tellen maar weer
heb het geluid maar weer uitgezet en het journaal aanquote:
Via de site van de Tweede Kamer, wsquote:Op woensdag 6 december 2006 18:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Ik hoor alleen geroezemoes...
ja want daar weet je al wie welk land veel punten geeftquote:
En met geheime wapens gegooid. Laat Bush het niet horenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er wordt aardig wat afgezoend zo te horen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef DJKoster het volgende:
En de 2de bus met stembriefjes is aan de beurt....
Van der Hoeven dan, want die gaat winnenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voorspel een kandidaat met 70 stemmen![]()
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef _The_General_ het volgende:
Die ene bode draagt een penning aan een rode band. Die andere een koort voor zijn borst. Waar staat dat allemaal voor ?
Ik blijf een zwak houden voor jou, Extreemlinkse homoquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
Ik dacht dat het net zoiets als met Judo was, de graad die ze hebben gehaaldquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Bas van der Vlies: "Godverde gloeiende godver, liggen die briefkes weer door de war"
Als ik hier nou 2 stemmen smokkel, en die paar blanco geef ik aan Kamp, dan kan Maria zo nog wat briefjes uit die andere pot geven en dwingen we een ronde met paarse stembriefjes af ......quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
van der vlies pakt de rozenkrans erbij dadelijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
en zn achterban kan het niet zienquote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef _The_General_ het volgende:
Bas neemt de tijd. Zolang achter elkaar is hij nog nooit op tv geweest !
Kom op Bas!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef DJKoster het volgende:
Vorige teltijd: 13 - 15 minuten.
Even geduld dus..![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn achterban kan het niet zien![]()
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat is het overigens heerlijk om naar politiek te kijken zonder dat Ferry Mingelen of een andere NPS' er alles wat we zien willen 'duiden'.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!
Nou...quote:Kom op Bas!
Die zal dan wel niet aanwezig zijn, net als 3 anderenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Tharalom het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik val net in de uitzending, en toen de namen werden opgeroepen miste ik Verdonk. Stemt ze niet mee of heb ik iets gemist?
Denk het ookquote:Op woensdag 6 december 2006 18:31 schreef _The_General_ het volgende:
Maria gaat nu winnen. De Kamp stemmers gaan sneller naar Maria dan naar de andere !
Dus iig 2 blanco stemmenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
In ieder geval een vrouw dus.
Denk het ook. Die VVD'ers en PVV'ers gaan niet opeens massaal voor een relatief onervaren PvdA'er stemmen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:31 schreef _The_General_ het volgende:
Maria gaat nu winnen. De Kamp stemmers gaan sneller naar Maria dan naar de andere !
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
helaas Henk, je hebt niet de X-factor.
Weet ik toch, gekke medailleman van mequote:Op woensdag 6 december 2006 18:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak houden voor jou, Extreemlinkse homo![]()
Slecht geformuleerdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Weisglas is volgens jou geen politicus![]()
en jij bent de zwakste schakel, tot ziensquote:
Valsspelerquote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij bent de zwakste schakel, tot ziens
Abelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef DJKoster het volgende:
*Abel
*Akema
*Al-Badfasd
*Atsma
*Adinges
etc.
etc.
Sommigen hebben schijnbaar toch anders gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Nog maar een keer: wat is het nut van de tweede ronde? Mensen zullen toch gewoon hetzelfde stemmen als de eerste ronde?
De uitslag was toch andersquote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Nog maar een keer: wat is het nut van de tweede ronde? Mensen zullen toch gewoon hetzelfde stemmen als de eerste ronde?
er is dus wel degelijk anders gestemd!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Ja, maar alsof dan iemand ineens wel een meerderheid haalt? Sommige mensen zullen wellicht iets anders stemmen, strategischer misschien, maar nooit genoeg om ineens wel een doorslag te geven lijkt me.quote:
Die ene van de SP die nog niet geïnstaleerd is...(of is ie er nu al?)quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn dus 4 mensen niet? Verdonk, en wie nog meer ?
Yep, die is dinsdag geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die ene van de SP die nog niet geïnstaleerd is...(of is ie er nu al?)
Zometeen hebben we nog evenveel topics als stemronden nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef du_ke het volgende:
't is wat bijna 2 topics vol over het kiezen van een kamervoorzitter.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ik betrap mezelf er op dat ik al ongeveer weet wie er steeds gaat komen. Best triest![]()
Dan gaat het wel erg lijken op een televisieprogramma. Eén tegen honderd of zo. Ik hou wel van een beetje traditie in de kamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom hebben ze geen drukkastje, of zo?
Lekker nuttig om al die namen voor te lezen als het anoniem is.
Goh, wat een verrassing.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
ik gun het het CDA niet.
Ik vroeg me precies hetzelfde af...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom hebben ze geen drukkastje, of zo?
Lekker nuttig om al die namen voor te lezen als het anoniem is en je kunt zien in welke bus ze gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |