Oh wijsheer, doe me dan even een uitleg van uw kant...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.![]()
dat zei ik tochquote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Van der Hoeven gaat winnen
Niet zo gek stemmen van SP en PvdA zijn er samen al 58. GL nog niet eens meegenomen dus.quote:
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, maar 53 is denk ik voor haar te weinig om te winnen. Het lijkt erop dat de Kamerleden voor de ervaring van Van der Hoeven of Kamp gaan.
of de dieren partij heeft blanco gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 2 SGP stemmen moet Kamp iig binnen hebben. Of die hebben beide blanco gestemd![]()
Het kan heel goed zijn dat er SP-ers voor Maria hebben gestemd en VVD-ers voor Verbeet ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of de dieren partij heeft blanco gestemd
Het kunnen natuurlijk ook 2 leden van verschillende partijen zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of de dieren partij heeft blanco gestemd
maar die heeft ze dus niet allemaal gekregen!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet zo gek stemmen van SP en PvdA zijn er samen al 58. GL nog niet eens meegenomen dus.
De meerderheid van de kamer stemt op een VVD'er en een CDA'er. Bij uitschakeling van een van de twee is de kans klein dat hun stemmen naar een PVDA'er gaan. Dan stemt waarschijnlijk de meerderheid voor de VVD'er of CDA'er. Zoals het er nu uit ziet gaat van der Hoeven dus winnen...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.
Volgens mij lagen ze te dicht bij elkaar...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat de slechtste kandidaat afviel na de 1e ronde?
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Fleur heeft blanco gestemd: ze kan niet schrijven
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die heeft ze dus niet allemaal gekregen!
Maandelijks een nieuwe hamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:05 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is trouwens het salaris van de voorzitter?
Ze komt toch van de kunstacadmie? Denk dat ze een stervende zwaam heeft gepunnikt van het stembiljetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Fleur heeft blanco gestemd: ze kan niet schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |