ben de naam ff kwijtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:11 schreef Kozzmic het volgende:
Wie was nu degene die de schorsing wilde?
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog een paar minuutjes![]()
Maria mag van mij winnen![]()
Het ging mij idd met name om haar speechquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.
Maar verder maakt het me niet zoveel uit. De anderen zouden ook wel functioneren als voorzitter.
Jan ten Hoopen van het CDA, geloof ik. De eerste ondervoorzitter.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Wie zit nu voor?
Dion de dierenvriend, volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
wie is die overjarige hippie die zo te zien voor de PVV in de fractie zit?
dan had ik de naam ook gewetenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Welke partij dan? Ik ben wel benieuwd in welke fractie ze nu nog moeten overleggen.
Deze?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
De dierenvriend uit Limburg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
De streams werken hier niet. Is het alleen voor Planet Internet gebruikers?
zet het geluid dan afquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Brembo het volgende:
Goh die vrouw word je wel moe van.
De draadomroep van de tweede kamer.
Jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef DJKoster het volgende:
Is de stemming nu op Politiek 24?
Even kijken![]()
ik via www.politiek24.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef Lestat het volgende:
Waar zien jullie dit trouwens?
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb geen voorkeur!! Had liefst nog een SP kandidaat gezien!
Volgens mij welquote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef _The_General_ het volgende:
Was die bode nu aan het stemmen?
Daar zit de stemcommissie. Bestaande uit vier Kamerleden; Jan de Wit, Dijsselbloem van de PvdA, Van der Vlies en een mevrouw van het CDA.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Waarom zit van der Vlies aan die tafel eigenlijk?
Nu stemmen, zometeen tellen, dan uitslag en mogelijk nieuwe ronde. Dus kan vrij snel gaan, maar kan ook nog wel even durenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Foeske het volgende:
Hoe lang zal dat gaan duren? Oftewel: hoe laat wordt de uitslag verwacht?
Die deponeert het briefje voor de voorzitterquote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef _The_General_ het volgende:
Die bode kan toch geen stem hebben uitgebracht? Hij zal wel iets anders hebben gedaan of hebben afgegeven....
Achterneven...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Broers in de kamer? Ik hoor twee maal Kortenhorst.
quote:Achterneef van R.W.F. Kortenhorst, Tweede-Kamerlid (C.D.A.)
http://www.parlement.com/9291000/bio/03051
Exit poll van Mauricequote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
kunnen we geen tussenstand krijgen?
Aah, natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die deponeert het briefje voor de voorzitter![]()
Dat zijn de 'waterhalers' van de Kamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Aah, natuurlijk
Weet iemand overigens iets over al die functie's in de kamer? ( niet kamerleden ) bodes enzo? Ik zie ze soms lopen met allerlei versierselen om. Heeft iemand hier info over ?
Zitten een aantal leuke bij ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Veel vrouwen in de kamer opeens.
quote:
net te laat voor haar kontjequote:
Slechte cap, ze ziet er nu meer uit als een dik varken.quote:
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...quote:
Persoonlijk vind ik dat niet kunnen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...
Moet kunnen. Gerard van As van de LPF stond ook een keertje in 'campingsmoking' bij de interruptiemicrofoon.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, vorige week liep er tijdens 't debat ook een of ander kamerlid gezellig met een trainingsbroek rond ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |