ben de naam ff kwijtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:11 schreef Kozzmic het volgende:
Wie was nu degene die de schorsing wilde?
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog een paar minuutjes![]()
Maria mag van mij winnen![]()
Het ging mij idd met name om haar speechquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze maakte in haar speech en verdediging de beste indruk.
Maar verder maakt het me niet zoveel uit. De anderen zouden ook wel functioneren als voorzitter.
Jan ten Hoopen van het CDA, geloof ik. De eerste ondervoorzitter.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Wie zit nu voor?
Dion de dierenvriend, volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
wie is die overjarige hippie die zo te zien voor de PVV in de fractie zit?
dan had ik de naam ook gewetenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Welke partij dan? Ik ben wel benieuwd in welke fractie ze nu nog moeten overleggen.
Deze?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
De dierenvriend uit Limburg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef Argento het volgende:
www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
De streams werken hier niet. Is het alleen voor Planet Internet gebruikers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |