deze danquote:Op woensdag 6 december 2006 13:11 schreef problematiQue het volgende:
de loesje van vandaag is ge-ni-aal.
http://www.loesje.nl/
verzin ze maar..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
beetje een open deur, maar zeer waar.
http://www.vrtnieuws.net/(...)5ongeval/index.shtmlquote:In de hippodroom van Sterrebeek is een vrouw omgekomen nadat ze was overreden door enkele paarden en een huifkar. Het gespan werd bestuurd door haar man, die bakker is.
Het koppel had net een stel paarden en een huifkar gekocht.
Ze wilden zo hun artisanale brood op feestdagen op een originele manier aan de man brengen.
Het koppel was naar Sterrebeek getrokken om te oefenen, maar daar liep het mis. De paarden sloegen op hol en de man kon ze niet meer kalmeren.
De 45-jarige vrouw, die voor het gespan liep, probeerde nog weg te lopen, maar struikelde over haar hond en werd door de paarden en de kar overreden.
De vrouw werd nog overgebracht naar het ziekenhuis, maar overleed daar aan haar verwondingen.
Loesje is dom en vreselijk irritant.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:11 schreef problematiQue het volgende:
de loesje van vandaag is ge-ni-aal.
http://www.loesje.nl/
Die school heeft pas zelfreflectie. De leerlingen zijn verwijderd, oh maar wacht.. Godslasteraar is de TS ervan.. dus die leest als een blinde schaap.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:42 schreef Godslasteraar het volgende:
goedemorgen!
Moslims urineren op bijbel ...
als een verloren schaap bedoel jequote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die school heeft pas zelfreflectie. De leerlingen zijn verwijderd, oh maar wacht.. Godslasteraar is de TS ervan.. dus die leest als een blinde schaap.
Nederland.quote:
In netwerk wordt ergens iets gezegd als 'één dode', maar volgens mij hoor ik 'sjahid', oftewel martelaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef pberends het volgende:
Wat een tv van de afgelopen...
Hier is Tegenlicht - Bagdad E.R. online terug te zien:
mms://streams.omroep.nl/tv/vpro/tegenlicht/bb.20061204.asf
http://streams.omroep.nl/tv/vpro/tegenlicht/bb.20061204.asf
Netwerk gister: Bagdad door de ogen van een arts
EénVandaag gister: Lijkenfabriek in Duitsland
Koop een plakje mensenlijk lijk voor 300 euro.
Maar natuurlijk meteen de CD besteld voor maar acht euro,quote:Op woensdag 6 december 2006 12:48 schreef Monidique het volgende:
Mad Season, ik had er nog nooit van gehoord.
Dit lijkt me een breekpunt voor de rationelere partijen. Balkenende weer blijkbaar niet wat een kankerzooi het is op ROC's en HBO'Squote:Balkenende: doorgaan met Innovatieplatform
ANP
DEN HAAG - Demissionair premier Jan Peter Balkenende zou het ‘buitengewoon betreuren’ als het werk van het Innovatieplatform in de komende kabinetsperiode niet wordt voortgezet.
Balkenende zei dat woensdag bij de behandeling van de begroting van Algemene Zaken in de Tweede Kamer.
Het Innovatieplatform is een denktank onder leiding van de premier zelf, die de afgelopen jaren heeft geprobeerd een brug te slaan tussen bedrijfsleven en onderwijs. Op dit orgaan bestaat nogal wat kritiek, zowel binnen als buiten de politiek. Het zou te veel een vrijblijvende praatclub zijn, die weinig concreets tot stand heeft gebracht.
Balkenende noemde die kritiek ‘buitengewoon goedkoop’. ‘Als we stoppen, leidt dat tot gemiste kansen’, voorspelde hij.
quote:Vrouw met bom in auto opgepakt
AMSTERDAM - Een vrouw is dinsdagochtend aangehouden in een recreatiepark in het Overijsselse IJhorst. Ze had een zelfgemaakte bom op de achterbank van haar auto liggen.
De politie meldt woensdag dat de bom in een fles zat en de kracht had van een handgranaat.
Een tiental bungalows werd uit voorzorg ontruimd. Onderzoek door het Explosieven Opruimingscommando wees uit dat er geen direct ontploffingsgevaar was. De bom wordt nader onderzocht.
Twee uur na de aanhouding konden de bewoners terug naar hun bungalow. De verdachte zit nog vast. Het is onduidelijk wat ze met de bom wilde doen.
In IJhorstquote:
Wat maakt het uit... zolang de centjes maar opgaan aan hoge salarissen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dit lijkt me een breekpunt voor de rationelere partijen. Balkenende weer blijkbaar niet wat een kankerzooi het is op ROC's en HBO'S
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/parijs/index.htmlquote:France 24, tegendraads strooigoed
Door Roger Strijland
Parijs, 06 december 2006 – Een Libanese nieuwslezer, Engelstalige programma’s en een redactie met 28 verschillende nationaliteiten: de Engelse versie van Al Jazeera? Nee, zo ziet de Franse nieuwszender France 24 eruit die na 20 jaar touwtrekken het daglicht ziet.
Het is een zware bevalling want Jacques Chirac, toen nog premier, sprak al in de jaren 80 de wens uit om de Franse stem door de hele wereld te laten klinken. Hiermee was de eerste stap gezet. Alleen werd de politiek het er vervolgens maar niet over eens hoe de zender er uit moest gaan zien.
Was het slim om RFO erbij te betrekken, de zender die z’n programma’s op de Franse overzeese gebieden richt, zoals de Antillen en Polynesië? Wat te doen met TV5 dat een samenwerkingsproject is met de Franstalige Zwitserse en Canadese tv? En is er ook plaats voor de commerciële omroepen?
In het voorjaar van 2003 gebeurde er iets waardoor alle neuzen ineens dezelfde kant op draaiden. In de aanloop naar de oorlog in Irak kreeg buitenland minister Dominique de Villepin een standing ovation in de Veiligheidsraad van de VN. Frankrijk kreeg bijval voor z’n verzet tegen de op handen zijnde Amerikaanse inval. Maar de beelden daarvan zijn niet door CNN en Fox News overgenomen. Censuur noemen ze ’t in Parijs.
France 24 – spreek uit ‘frans ventkatre’ – wil de wereld nu 24 uur per dag dat àndere geluid laten horen. Niet voor niets wordt er op gehamerd dat de nieuwszender ook bij de VN in New York en bij instanties als de Wereldbank ontvangen wordt.
Maar of er ook iemand op die Franse stem zit te wachten? Terwijl de Franse politiek nog rustig nadacht over welke vorm de zender moest krijgen, zijn Arabische zenders als Al Jazeera en Al Arabiya een serieus antwoord geworden op CNN en BBC World.
Misschien is het juist wel daarom dat Parijs veel, heel veel water bij de wijn heeft gedaan. Want niet alleen besloot de politiek voor dit avontuur in zee te gaan met zowel de publieke als de commerciële omroep. Er is vooral ook afstand gedaan van één van de heiligste principes die het land kent: het behoud van de eigen taal.
Is het realisme sterker dan ’t chauvinisme? Naast uitzendingen in ’t Frans dan toch ook maar een apart Engelstalig kanaal? Blijkbaar is het besef doorgedrongen dat het overbrengen van ‘t Franse gedachtegoed meer kans van slagen maakt in de taal van Shakespeare dan in die van Molière. Dat kun je best een kleine revolutie noemen.
quote:Balkenende noemde die kritiek ‘buitengewoon goedkoop’. ‘Als we stoppen, leidt dat tot gemiste kansen’, voorspelde hij.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2006/12/MarsNASAdrip_228x450.jpg]afbeelding][/url]
Een kwakje op een schaal?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2006/12/MarsNASAdrip_228x450.jpg]afbeelding][/url]
Wel, ik zal er zeker niet zijn. Ik hoop dat je gaat genieten.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef Apropos het volgende:
Zeg M., vanavond geeft Jonathan Israel een lezing in Leiden.
Ik kan niet, we hebben hospiterenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik zal er zeker niet zijn. Ik hoop dat je gaat genieten.
quote:Inmiddels zijn al een aantal gesprekken gevoerd. Eén van de zaken die hieruit is voortgekomen is dat de term risicojongeren toekomstige werkgevers te veel afschrikt. Voorgesteld is om dit soort jongeren voortaan 'tegenwindjongeren' te noemen.
Wat is er gebeurd met de tijd dat iedereen met een kleurtje gewoon negertje genoemd mocht worden?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Apropos het volgende:
Antillianen, kortom.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef Monidique het volgende:
Die tijd is met Hergé gestorven.
die hebben we toch al Utrechtenaars genoemd?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat de term 'regenboognederlanders' anders ook wel een succesvolle toekomst tegemoet kan zien.
Hassan!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |