quote:
Music for the playstation, en niet met riffs, ik maak letterlijk elke toon zelf.
ik heb de pest aan voorgeprogrameerde zooi,
![]()
Het probleem is dus dat ik zo gewend ben om te werken met die redelijk verouderde versie
(mijn jongere broertje gebruikt music2000, en komt ook geregeld met erg mooie nummers aanzetten)
Terwijl ik op mijn pc ook music2000 heb, en er ook wel veel nieuwere soorten muziekprogrammas zijn.
Maar met die versie, music for the playstation, ben ik heel snel en gewend dus kan ik het makkelijkst nummers maken, al heb ik niet al te vaak inspiratie meer, dat besteeds ik teveel aan mmorpg Ultima online tegenwoordig (Questschrijver/Rpdeveloper)
Vroeger schreef ik een boek zo dik als tolkien's en tekende ik er vanalles over en maakte inclusief de muziek alsof het al een spel of film kon worden
![]()
Was een explosie van creativiteit.
Ik heb over de 500 nummers op Ps2 memorycards staan.
Dus als het allemaal gaat lukken met de "female" tulp kabel (tussen ps2 en pc) dan zal ik eindelijk
al die nummers kunnen opnemen op pc, met perfecte qualiteit, en ze uploaden naar een stabiele host..
Dat zou echt geweldig zijn
![]()
Dat nummer best is Door een vriend van mij zeg maar geslepen, Zodat de ruis er uit gehaald is.
(had hij een programma voor op zijn school)
Het nummer heet eigenlijk Best omdat ik het ooit de beste melodisch harmonie vondt maar ik heb tegenwoordig wel betere, al ben ik er nog amper mee bezig.
Bedankt voor je belangstelling iig.
Ik hoop dat velen nog de andere nummers die niet zon goeie qualiteit bezitten kunnen beoordelen.. op melodie graag
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.