Klinkt wel heel apartquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
De bovenste is "Best" en heeft ook een perfecte qualiteit,
Music for the playstation, en niet met riffs, ik maak letterlijk elke toon zelf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt wel heel apart![]()
Hoe heb je het gemaakt dan?
Hm okquote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
HET IS GELUKT GODVERDOMME!!!!! IK BEN ZO BLIJ NU!!!!
IK HEB PERFECTE QUALITEIT OMFG!!! W00T W00T W00T!!!!!!!!!!!!
(sorry ik bnen echt fucking blij nu)
quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hoeft er niets van te denken, het gaat om het melodische ervan, ik kan wel meer uploaden als het moet, en ja tis mono kan het ff niet helpen, maar de qualiteit is okay iig.quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Pff, tis mono en ik weet niet wat ik er van moet denken![]()
Ik heb geen rapidshare account gast..quote:Op maandag 4 december 2006 20:35 schreef PDOA het volgende:
All download slots are currently busy
Flikker die meuk toch op rapidshare.
Daar heb je ook geen account voor nodig gast...quote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen rapidshare account gast..
Tx, bookmarked en aan het uploadenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Pleur het op yourfilehost.com
Geen wachttijd, geen account nodig.
melodische muziek is dan ook niet om op te dansen, dat hebben dronken figuren ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:09 schreef Oksel het volgende:
Klinkt als filmmuziek uit de jaren 80..
Doet me denken aan een of andere oude Rutger Hauer film..
Wat moet ik hiervan vinden? 30 jaar geleden was het cool geweest, dat is zeker..
quote:Op zondag 3 december 2006 07:01 schreef BaajGuardian het volgende:
(Ik had dus een TV>Pc kabel das een mannetje tulp kabel, oftewel met 2 jacks, maar ik moet een met 2 gaten aan uiteinde, maandag maar even doen, en ik hoop dat ik geen versterker nodig ga hebben, die heb ik wel maar ik snap de ballen van die apparaten.)
Stuur je ff een kratje bier op?quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Sorry, ik bezit geen kratjes meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Stuur je ff een kratje bier op?
Audio tulp aansluiting TV > PC
Doe ik het ook voorquote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
maar je hebt mijn onstervelijke dank.![]()
Wees blij dat je de beste muziek allertijden (dus ook in de toekomst) kunt horen manquote:
Ik heb onderbouwing, dus ja.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wees blij dat je de beste muziek allertijden (dus ook in de toekomst) kunt horen man
Ga maar lekker naar je "dancetrance" cdtjes luisteren danquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't kan mij niet boeien, had ik geweten wat je maakte dan had ik je niet geholpen
![]()
Het is niet mono muziek, mijn soundcart heeft een probleem met stereo, dan gaat het kraken en dan is de qualiteit dus fucked, daarom heb ik de tulp kabel in een ander gat gestoken waardoor de rechter box heel zacht is en de linker op bijna vol geluid, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:49 schreef PDOA het volgende:
Jezus man, dat je die mono zooi nog durft te uploaden!
Ga eens muziek maken met echt goed programma, zoals Ableton Live of Reason.
Yo yo, niet zo'n grote muil he, meneer de wannabe musician. Zorg eerst maar dat je met iets presentabels aankomt voordat je mensen gaat afzeiken.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is niet mono muziek, mijn soundcart heeft een probleem met stereo, dan gaat het kraken en dan is de qualiteit dus fucked, daarom heb ik de tulp kabel in een ander gat gestoken waardoor de rechter box heel zacht is en de linker op bijna vol geluid, vraag me niet waarom.
Ik kan het nogsteeds stereo beluisteren (stereo knop op de boxen) dat jij daar geen geld voor hebt is jou probleem.
Ik heb wel even geluisterd, en het klinkt best goed, maar niet zo origineel als de maker zelf denkt. Het klinkt een beetje als filmmuziek, die je vaak in een Amerikaanse arthouse productie tegenkomt.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
De lust om de nummers te gaan beluisteren is me geheel ontnomen door het veel te grote ego van de TS. Al zijn je nummers nog zo geweldig, ik ga de moeite niet nemen om er naar te luisteren
Ik heb 500+ nummers, dus om alles up te loaden duurt nogal een tijdje.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb wel even geluisterd, en het klinkt best goed, maar niet zo origineel als de maker zelf denkt. Het klinkt een beetje als filmmuziek, die je vaak in een Amerikaanse arthouse productie tegenkomt.
Van die subtiele sfeertonen met een paar dramatische hoogtepunten erin.
Aan jou reactie te zien luister je naar dansmuziek dus hoef je er ook niet op te klikken, het is sfeermuziek namelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
De lust om de nummers te gaan beluisteren is me geheel ontnomen door het veel te grote ego van de TS. Al zijn je nummers nog zo geweldig, ik ga de moeite niet nemen om er naar te luisteren
Hoe kun je aan mijn reactie zien naar wat voor muziek ik luister?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Aan jou reactie te zien luister je naar dansmuziek dus hoef je er ook niet op te klikken, het is sfeermuziek namelijk.
Wat heeft een ego met muziek te maken dan tenzij het om dans muziek gaat.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je aan mijn reactie zien naar wat voor muziek ik luister?Ik hou best van sfeermuziek maar niet van grote ego's
Sorry ik spreek/tiep de hele dag door engels, kan het soms niet helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |